heb zelf ook gewoon vragen gesteld over hoe lang ie was enz.... en een formulier kreeg ik mee voor de vk
nee dat hoeft niet. ze hebben kleine flesjes al gevuld met nutrilon en daar draaien ze een speentje op... daarna gooien ze het gewoon weg
@Yvetje: de bolero komt van esprit, de gewone collectie! @ joanita: hmm... ik vond m juist vrij groot uitvallen. Heb xs besteld, maar die lubbert nog behoorlijk... Ehm... verder dus de hele dag weggeweest dus niet veel te melden. Ga zo even liggen, ben nogal moe... Heb zin in t weekend!
@ marb: ligt er misschien ook aan wat voor bouw je hebt. moet zeggen bij mij valt een m altijd al heel klein. heb er nu 2 l/xl en deze gaan al aardig strak zitten moet ik eerlijk zeggen. verder niets te melden hier vanavond naar een verjaardag dus ben er morgen pas weer denk ik. zometeen lekker friet met kibbelingen eten oww zo'n zin in en zo lekker. vriendlief lust ze niet dus eet ze lekker alleen op met knoflooksaus dus ff goed me tanden poetsen voor ik wegga tot morgen dames als ik niet meer lees zometeen liefs joanita
Eerst even laten weten dat alles goed was op de 20 weken echo! Alles lag goed op schema en de kleine was al flink gegroeid. Hij/zij lag rustig te bewegen en liet netjes alles opmeten. We hebben besloten om niet het geslacht te willen weten, dus wij gaan toch voor de verrassing... Daarna gezellig wezen stadten en vanalles alvast gekocht, ook een setje kleren voor een meisje en een voor een jongetje. Wat we niet kunnen gebruiken straks geef ik wel aan iemand anders. Morgen plaats ik de nieuwe echo foto's.. Zo nu even lezen wat jullie allemaal gekletst hebben vandaag
Hallo meiden hier even een ego berichtje van mij. Ik voelde me al zo rot en nu is het nog erger geworden. Mijn vriend heeft er toch voor gekozen om hem te bellen ipv te mailen. Maar toen hij zei dat ie het niet leuk vond dat hij geen interesse toonde in de zwangerschap en gewoon in ons ontplofte hij gewoon. Ik hoorde hem gewoon door de telefoon . Op een gegeven moment kreeg mijn vriend allemaal verwijten naar zijn hoofd en werd er opgehang. Hij heeft later terug gebeld ( mijn vriend dus) en kreeg toen de vrouw van zijn vader aan de telefoon. Die ons wel gelijk gaf,maar....Ik kon ook bellen om te zeggen hoe het gaat en blablabla en dat ik mijn vent zou voeden (ik ben in deze familie altijd degene die mijn vriend ompraat en dingen inpraat ) en noem maar op. Mijn vriend zei dus dat het een eenrichtingsverkeer was en dat dat niet de bedoeling is. (logisch toch) Ook zouden wij altijd wat hebben en met alles wat er gezegd wordt om uitleg vragen (is dat vreemd als er zoveel negatief over je gesproken wordt?) en weet ik het wat allemaal. Nu voel ik me dus vet klote ik ben ook gewoon heel boos dat het zo moet lopen vind het allemaal erg kinderachtig en onvolwassen. Zijn vrouw wilde mij ook aan de telefoon, maar ik had daar geen zin in ik wist dat ik dan zou ontploffen en dingen zou gaan zeggen waar ik gezeik mee zou krijgen (heb ik nu ook gedaan maar dan niet rechtstreeks). Sorry meiden maar ik moest dit even van mij afschrijven....
Zo weer bijgelezen... Zeana: wel fijn dat je weer rustig kunt gaan proberen om te werken. De hele tijd thuis zitten lijkt me namelijk ook niks. Syndroom van Down: vraag me inderdaad ook af of je dit kunt zien op de 4d echo. Je kunt namelijk wel al goed het gezichtje zien en laagstaande oortjes ed zouden ook op moeten vallen. Wie gaat er binnenkort weer naar de vk? Anders eens vragen daar.. Inger1979: nog even geduld voor de foto's. Morgen gaan de meubeltjes er pas in en dan moet de hele aankleding nog en gordijnen, dus duurt nog eventjes.. Marb: je hebt echt al een mooie buik voor een buikband, lekker dragen dus! Gabester: fijn dat alles goed was bij de vk! Positiekleding: hier zit in venlo een leuk positiewinkeltje, ze verkopen veel van het merk mamalicious. Zit erg lekker en is niet zo duur. Waarschijnlijk kun je dit via internet ook wel ergens kopen. Aaliyah: wat kl*te voor je meid! Laat het even rusten zou ik zeggen,misschien draaien ze weer bij. Denk nu maar lekker aan jullie zoontje. Is veel leuker!
aaliyah, kan me, helaas, zo goed voorstellen hoe je je nu voelt... je kunt niks doen.... zorg dat je blijft praten, dat het niet tussen jullie in gaat staan. Jullie krijgen een kindje, een mooie zoon... richt je daar maar op meid, op je eigen gezinnetje... (dat doen wij hier ook...)
goedenavond.. hier een dag om snel te vergeten. zoontje is niet te genieten en vreselijk dwars vandaag. pffff.. wilde niet slapen ect ect.. ff wat reacties: flessen: de vorige keer konden we niet gelijk de normale fles gebruiken maar de de operatie hebben we avent fles gebruikt.. ook de s-fles geprobeerd maar die vond ik onhandig voordeel van de avent is dat ze lekker breed zijn en makkelijk schoon te maken zijn.. (met sponsje of afwasborstel) joanita: dank je voor de tip.. maar wilde alle gemak van het bestellen ff doen hahaha.. voor prenatal moet ik speciale reis maken snieke: hihi.. al weer rustig in je buik? lautje: in het ziekenhuis hebben ze gewoon kant en klare flesjes staan hoor (wegwerpflesjes) voeding hoef je ook niet mee te nemen tenzij je iets van hypoallergene voeding ofzo wilt gebruiken... heide: mooi zo! leuk geschopt. ik vind trouwens dat er maar weinig leuke kleding is wat unisex is.. tja dan kom je in boxpakjes.. Aaliyah86: jeetje wat vervelend joh! gaat er dan geen lampje bij hun branden dat de band er zo niet beter op word dus ook al geen goede start als opa en oma (?) lijkt mij tenminste, jammer hoor. maar laat je niet op je kop zitten! ik hop dat jullie een tussen weg vinden.. heb trouwens al het kleing maar weer terug gestuurd. ik krijg al wel een hele mooie buik in positie kleding.. op een een of andere manier lijk ik er dikke in.. hahahaha
Fijn dat alles goed is! Een verassing is ook heel leuk, hadden wij bij de eerste ook. Groetjes, Natasja
Hoi allemaal, Heb eerst weer even een halfuurtje bijgekletst Kan jullie bijna niet bijhouden, wel erg gezellig! Vwb flessen: bij ons zoontje was ik begonnen met Avent maar hij had erge reflux. Bij hem hielpen de S-flessen van Difrax goed maar ik vind dat echt rotflessen. Moeilijk schoon te krijgen en veel kans op lekker. Nu heb ik weer een starterset van Avent gekocht! Vwb zwkleding: Ik heb een spijkerbroek en - rok bij prenatal gekocht. Had nog wat kleding van 2 jaar terug. Heb ook 2 coltrui jurken van tricot gekocht. Zijn gewone normale jurken die heeeeeel ver mee kunnen rekken, wel handig! Vanmorgen weer controle bij gyn gehad. Bloeddruk is gedaald gelukkig, wel nog steeds rustig aan doen.. Ook weer een echo gehad en poging gedaan om te kijken wat het is. Gyn kon het slecht zien (wij ook) want navelstreng zat tussen de beentjes maar als ze nu moest gokken dan gokte ze op een MEISJE...er was geen balzakje of piemeltje te zien. Spannend, dinsdag hoop ik dat zij/hij er wel beter voor ligt! Ga nu lekker slapen. Fijne avond allemaal!
Goh wat naar zeg al die familiedrama's. Dat kan je er nu natuurlijk echt gebruiken. Misschien lucht het jullie op om al jullie gevoelen op papier te zetten. Een brief over hoe jullie je voelen en wat het met jullie doet, dat jullie er verdrietig van worden bijvoorbeeld. Ik zou dan proberen om het geen boze brief te laten worden vol verwijten want dan krijg je een welles nietes spelletje.. Dan zijn jullie het kwijt en kunnen zij rustig de brief een paar keer doorlezen. Leg de bal daarna gewoon bij hen, dat jullie voor hen openstaan, maar het op deze manier niet meer trekken. Nou een heel verhaal, maar ik denk dat ik het op deze manier zou aanpakken. Succes meid!
Bab en Heide gefeliciteerd, mooi nieuws weer! Ik ga even mijn nieuwe schoenen in mijn album zetten, ben er blij mee! Ik heb nog wat laarzen gepast uit de uitverkoop, maar wat een drama.. Ik krijg de ritsen maar tot halverwege mijn kuit dicht. Nu heb ik altijd wel flinke kuiten, maar zo erg? Zou ik nu al vocht vasthouden?
@gabester fijn dat alles in orde is! @mac ik heb de flesjes van avent die vond ik bij mijn dochter ook super. @natja ik voel de kleine ook zo laag, dit is normaal hoor.
Heide,Marloes,mam85 en Meris bedankt voor jullie adviezen. Ik ga het ook laten bezinken zijn vader heeft net gebeld en zijn excuses gemaakt maar dat maakt het voor mij allemaal niet in één keer goed. Zn vader heeft gezegd dat het nu niet zo boeiend is maar als de baby er is wel nou dan hoeft het van mij ook niet sorry hoor. Ik laat het ook verder voor wat het is allemaal ik heb er weinig zin in en mijn vriend ook niet die zal het ook allemaal een worst wezen wat zn vader doet. Ik ga nu lekker X- factor kijken dan slapen. Fijne avond allemaal.
@heide fijn dat alles goed was en spannend hoor dat jullie het geslacht niet weten! @aliyah zo herkenbaar jouw verhaal! denk maar lekker aan je eigen gezinnetje en maak je niet te druk hoe moeilijk dat ook is. mensen veranderen niet gauw en helaas zijn ze nu eenmaal zo. ik heb ook van die leuke schoonouders.