Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaVanBrittje

MamaVanBrittje Niet meer actief

Bedankt voor jullie lieve bezorgde berichtjes!

Het gaat vooralsnog niet echt beter helaas, het beetje bouillion (hoe schreef je dat ook alweer) wat ik haar heb gegeven is er ook weer uitgekomen net. Zo zielig, ze is ook helemaal niet gewend om ziek te zijn.

Zegt ze daarstraks tegen mij: sorry mama dat je nou niet kunt gaan theeleuten, doen we wel een keertje over... De schat, kreeg gewoon tranen in mijn ogen :cry: Zo lief... Compleet een wrak en dan nog zo aan mij denken. Voelde me er een beetje ongemakkelijk bij.

Ben trouwens wel blij dat ik zelf niet mee ga doen als ik haar in haar emmer bezig zie! Geluk bij een ongeluk.

Om 19:10 moet ik bij het ziekenhuis zijn, ik laat het jullie nog weten.

:x Dat mijn mannetje net nu weg is :x

Dames, fijn dat jullie meeting leuk en lekker was!

Sorry voor mijn egostortvloed, kan het even nergens anders kwijt.

2. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Ahh wat sneu :( Vertroetel haar maar lekker!

Las dat de meeting leuk was! Ik heb ook zin in onze meeting!

Even een vraagje, we hebben net de box opgezet maar we hebben een plank erboven, die hing daar al en de box kan nergens anders. Nu past er denk ik geen boxmobiel boven! Is dit echt nodig of kan ik ook leuke muziekdingetjes aan de binnenkant aan de spijlen hangen? Ons gekochte boxkleed past ook helaas niet :( moet een kleinere hebben. ding was 60 euro! heb hem maar op marktplaats gezet. Hele mooie met fuchsia bloemen.

Heb lekker boerenkool opstaan.

Vanavond op visite bij mijn ouders, haha, ja jullie lezen het goed. Mijn moeder is weer terug.. ze slapen nog wel apart.. hoop dat het allemal god blijft gaan.

3. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    rianne is je boxkleed echt veel te groot? hier ook een kleinere box, kwamen we ook pas later achter, maar veder dan de standaard maten boxkleden kwam ik toch niet...

kan mobiel niet aan 1 van de zijkanten? en anders heb je idd nog andere muziekdingetjes hoor

4. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
  5. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Arm ding, hopelijk knapt ze snel weer op. Lief dat ze nog aan jou denkt terwijl ze zo beroerd is.

6. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Ja het ziet er echt niet uit, de box is 75 x 90 en het kleed 85 x 105 .. het is gewoon echt niet mooi.
    Heb op internet wel een ander mooi boxkleed gevonden in de maat 75 x 90.

7. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Zo'n boxmobiel is niet echt nodig hoor, mijn vriendin heeft hem er laatst zelfs afgehaald omdat de kleine er alleen maar onrustig van werd!

Wat fijn dat je ouders weer bij elkaar zijn!

8. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    tja, das inderdaad wel een groot verschil...

misschien dit kleed bewaren om op de grond te spelen

9. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Zoooo... ik ben ook weer thuis. Had mazzel met de treinen op de terugweg, dus da's mooi :D

@mvb: wat zielig voor Britt... :( En stiekem ook wel een beetje voor jou, vind ik... Ik hoop dat ze weer heel snel opknapt! Sterkte meisje, is niet leuk om dit zonder je verloofde :)P) te moeten doen.

Voor de rest niet teruggelezen :oops:

10. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

haai meiden,
    het was heerlijk :) en Anna heeft nog mooi extra broodjes geregeld ;) hihi

xx Inger

11. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    @meeting dames... leuk dat jullie het leuk hadden. met hoeveel waren jullie? met zijn vieren? nog fotos gemaakt?

@rianne balen zeg dat van je box. wat een tegenvaller dan zeg!

@mvb jeetje hopelijk je kleine meid iets krijgen waardoor de braken snel overgaat. kan voorstellen dat 19.10 niet snel genoeg kan komen.

12. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ik kwam deze tegen op internet en vond m wel érg leuk :)

13. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hallo meiden!

Wat leuk dat de meeting zo leuk was en dat jullie lekker gegeten hebben :D .

@Rianne hoe zijn de kleertjes die je besteld hebt eigenlijk? En wel balen van het vestje.
    Ik weet niet precies wat er was met je ouders omdat ik later in kwam vallen hier maar ik hoop dat alles nu wel een beetje beter gaat. En suc6/ veel plezier dan vanavond.

@mvb Wat erg van je dochter! Hopelijk hoeft ze niet in het ziekenhuis te blijven en is het het virus wat nu heel erg heerst. Het schijnt nog erger te zijn dan vorig jaar. Sterkte! En wat lief is ze dat terwijl ze ziek is nog aan haar mama denkt.

@Mac thnx!

Ben vanmiddag even de stad in geweest omdat ik toch nog even wilde kijken voor een bikini. Bij de Hunkemoller hadden ze hele leuke alleen natuurlijk weer niet in mijn maat. Daarna naar de Prenatal vreselijke bikini (echt sorry voor oude wijven) het zag er niet uit. Toen even naar de V&D en daar heb ik wel een leuke gescoord, hoewel ik toch niet helemaal super tevreden ben maarja anders had ik maar 1 bikini en nu heb ik er nog 1 en die bedekt ook mijn buik. Verder nog 2 nieuwe bh's gekocht heb gewoon 80b! Terwijl ik normaal 75b heb.. :confused: hahah mijn mannetje vond het wel leuk. En ik heb van mijn mannetje bij de H&M een hele leuke top gekregen. Ik zag hem hangen en ging hem voor de gein passen en toen zei ie ineens nou dan krijg je die van mij! Zo lief!

Nou meiden ik ga even eten, we eten sla met kip en gebakken aardappeltjes mjam....

14. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    whahahahaha die is leuk die zou ik wel een op een shirt willen hebben en dan dragen op mn werk weet iedereen gelijk hoe vet irritant het is als ze aan je buik zitten! :)

15. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    :D Ik wil m sowieso wel op een shirt hebben (hoewel ik m wel lelijk vind... :(). Misschien houden memsen dan op met grapjes over augurken, verhalen over bevallingen van kennissen etc... :D

Lief van je mannetje trouwens! En fijn dat je een bikini hebt.

16. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ Marloes: Wat een geniaal idee, kan ze lekker op de grond op liggen en buiten in de tuin! Thnx voor het idee.

@ Aaliyah: Lang verhaal maar het komt erop neer dat mijn vader vreemd was gegaan met een kennis. mijn moeder helmaal ingstort was en zelfs een einde aan haar leven wilde maken.. ze heeft vanaf net na de kerst hier en bij mijn zus gewoond. Maar ze zijn nu in theraphie en houden nog van elkaar.. dusja..

Lief van je vriend, doet de mijne nou nooit :) Mijn Bh pas ik nog wel maar heb er wel zo'n tussenstukje ingezet aan de achterkant.

@ Marb: Haha grappig, en het klopt echt.

17. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
  18. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    hoe zou je het willen hebben dan.. heb je voorkeur voor kleuren en of stijl /vorm... kan ik morgen even op photoshop spelen ;)

19. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    heb niet alles gelezen..maar mn internet explorer gaat steeds uit...zomaar...

ons boxkleed is ook te groot...onze box is (als we m hebben dan heh!) 80x80 en ik kon echt nergens een kleed vinden in die maat...dus dan maar iets groter..ik zie wel of het staat of niet! in de winkel lag dezelfde erin...en stonden de randjes alleen een beetje omhoog...

Vandaag verder niet zoveel gedaan...beetje geschilderd...beetje tv gekeken...

Jammer dat ik de meeting heb gemist...was achteraf wel het beste...de hond voelt zich wel wat beter volgens mij...maar er lag weer een flinke plas! Ze is wel weer actiever en ondeugender!

Volgende keer ga ik ZEKER mee!

Ow heb trouwens een zielige film gezien vandeweek...moest echt huilen! De Boy In The Striped Pyjamas heet ie...echt heel erg indrukwekkend!

20. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0

Deel Deze Pagina