Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emme

Emme Niet meer actief

Leuke foto's Rianne!

2. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    Ja ik neem idd 6 weken van te voren mn verlof. Op 25 april begint de meivakantie van 2 weken en heb dan daarna 3 dagen adv (moet ze opmaken anders is het zonde...) en dan begint mn verlof. Dus eigenlijk stop ik 9 weken van te voren. Wilde eerst ook 4 weken van te voren doen, maar moet er dan niet aan denken dat ik 3 weken te vroeg beval.... dan zit ik net 1 week thuis. En vind het nu wel lekker dat ik na de meivakantie niet meer hoef te werken. Na mn zwverlof neem ik ouderschapsverlof op, die loopt t/m dec. Dus ik ga in jan. weer aan het werk. Dus heb daarna nog genoeg weken vrij. Krijg ook 3 weken extra zwangerschapsverlof ivm mn verlof in de zomdervakantie. Dan krjg je 3 weken compensatie.

Zo ga nu even verder lezen, ben 1,5 dag hier niet geweest.....

3. McGyver

McGyver Niet meer actief

mooie kleertjes en buikkie hoor rianne!

4. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Ow verkeerd gelezen :oops:
    Ik ben ook 20 weken vandaag en heb vrijdag de 20 weken echo :)

5. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    flesjes:

hoe zit dat met die flessensterelisator ? Moet je die hebben?

6. McGyver

McGyver Niet meer actief

volgens mij kun je ze zelf ook uitkoken!?

7. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    Jeetje aaliyah..... wat een verhaal zeg. Ik begrijp dat je je rot voelt.... onenigheid is nooit leuk. Maar ik vind dat jullie gelijk hebben hoor!

8. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    wauw, die zullen vast lekker zitten :D

9. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Even gauw tussen door :oops: ...

Rianne: Ik word volgende week 27, dus da's niet erg jong. Maar leeftijd maakt ook niet veel uit toch? Je moet er zelf aan toe zijn denk ik.

Jolan: Wow, dan heb je echt lang vrij, heerlijk!

Ik stop zelf 6 weken van tevoren en dan heb ik na mijn verlof 3 weken vakantie, dus 20 september moet ik weer beginnen.. Maar mijn man heeft ook 1 dag in de week papa-dag als de kleine er is.

10. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    mooi buikje, leuke kleertjes :D

11. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Goeiemorgen! Even snel:

@ mvb: wat fijn dat het niks ernstigs is... Wel eng dat ze ook nog steeds geen water binnenhoudt. Hoe is dat nu? En kan me voorstellen dat je baalt van die arts hoor... Beter een keertje teveel komen dan dat je niet komt terwijl t nodig is, lijkt me... :( Ik hoop dat ze gauw opknapt!

Enneh... vandaag komt je mannetje weer thuis toch?

@ Pixie: oei, dat weet ik niet... Bedoelde ook dat ik zo'n grote afbeelding met veel tekst niet zo mooi vind... Maar over het algemeen hou ik van verschillende blauwtinten en dan hardroze ofzo...?
    Ik denk niet dat ik m serieus op een t-shirt zou willen hebben, dan trek ik alleen nog maar meer ongewenste aandacht... :oops:

@ meiden die 20 weken zijn: gefeliciteerd! Hele mijlpaal toch he? ;)

@ iedereen: fijne zondag!

12. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ja, ben ook benieuwd hoe ik dat ga vinden..... ben normaal niet zo goed in mezelf bezig houden haha. Straks met de kleine is dat natuurlijk anders. Mn zwangerschapsverlof loopt volgens berekening nu tot 25 sept en daarna dan mn ouderschapsverlof.

13. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    mvb, ik hoop dat het wat beter gaat met je meisje!

14. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    zo, ben eindelijk bijgelezen :D

gister naar de lief-winkel geweest. Kennen jullie die? Van het merk lief :D Heb echt een schattig setje gekocht. Zal straks eens wat foto's maken van de kleertjes die we van de week gekocht hebben.

De kleine is hier flink aan het bewegen gister en vandaag. Gister was ik bij mn ouders en mn zusje was er ook. dus ik zei op gegeven moment: wil je de baby voelen :D, vlogen er opeens 3 mensen op me af hahaha. Mn zusje kon het voelen, maar mn moeder had warme handen en daar wordt de kleine blijkbaar rustig van.

@babykamer, vind het zo moeilijk..... ben nu bezig met behang uitzoeken. ik wil graag 1 donkere muur (grijs, met patroon erin) en de andere muren wit. En dan van die fel roze ascecoires erbij. Mn moeder vindt grijs niet echt voor een babykamer, maar ik ben juist iemand die niet van beertjesbehang ofzo houdt haha. Ik wil graag een strakke babykamer.... Vind het zo moeilijk....

15. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ik vind grijs met roze juist supermooi! En stijlvol. :) Niet naar je moeder luisteren, haha!

16. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ heide; Nee leeftijd maakt zeker niet uit maar ik heb het idee dat de mensen die het aan mij vroegen mij te jong vinden. Nou ik heb er schijt aan hoor :) Maar het is wel vervelend als ze het vragen.

@ jolan: Jaaa ik shop er regelmatig. Ik doe het meestal via de online winkel. Heb er onder andere mijn klamboe gehaald en wat kleertjes, zie album.
    Het is erg leuk, maar wel duur. Kleertjes neem ik dan ook alleen van de aanbieding.

Ik vind grijs wel kunnen voor een babykamer hoor! In combinatie met leuke roze accenten! Gewoon doen. Ik hou ook erg van grijs, heb alles grijs haha, daarom de babykamer roze.

17. McGyver

McGyver Niet meer actief

een vriendin van mij heeft nu een zoontje van ongeveer 5 mnd, en die is nu weer zwanger, ongeveer 7 weken nadat haar zoontje geboren is was ze alweer zwanger, niet gepland, maar wel welkom.
    nu weet ze sinds gister dat ze nu een meid krijgt.

voor haar zoontje heeft ze ontiegelijk veel kleertjes (dure merkkleding) gekocht, die hij weinig aan gehad heeft, en dus nog als nieuw zijn, nu mag ik bij haar komen shoppen! ik helemaal blij.
    moet er wel iets voor betalen, maar das niet erg, super leuk dus, ik kan niet wachten.....

18. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ja de kleertjes zijn idd wel duur..... maar moest gewoon ies kopen haha.

En ja ik hou ook heel erg van grijs en met een felle kleur aankleden lijkt mij gewoon leuk.

19. McGyver

McGyver Niet meer actief

grijs met roze. mooiiii

20. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    kijk :D jullie hebben ergewoon verstand van hahaha. Mn moeder is toch altijd een beetje van het ouderwetse.... ging gister met haar behang kijken maar ze wijst allemaal ouderwets behang aan... bah niet mijn smaak. Maar ja mijn smaak is weer haar smaak niet, dus moet gewoon zelf gaan kijken.

Deel Deze Pagina