Hier ook veel zilver/zwart/wit op de babykamer hoor. Schoonvader dacht dat hij beertjesbehang en van die vreselijke banden moest gaan ophangen. Stond hij even raar te kijken haha. Gewoon doen joh, wij zijn hartstikke hip. Al zei M. wel dat ik heus niet alles in van die strakke kleuren moet kopen, zoals boxkleed, want het is wel een kind dus t mag een beetje vrolijk. En misschien een tip: het is babyweken bij t Kruidvat. Ik kreeg net een mailtje, je kunt de folder online op hun site bekijken. Zo hebben ze een wipstoel voor 19 euro en een luiertas voor 12, das niet veel geld natuurlijk. MvB: hoe is t vandaag met je meisje? Volgens mij voel je je al moeder dan zo hulpeloos... Oh en 26 feb komen hier t kamertje en de box: jippie!
Ik maak een foto als de meubeltjes erin staan. T behang enzo is wel af hoor, maar nu staat mn wasrek er nog in en alle babyspullen die we hebben verzameld liggen maar op de grond. Maar als ik er 1 gemaakt heb over een paar weekjes dan hoor je t!
Nee, de flesjes kun je in een pan uitkoken, of in de vaatwasser zetten. Gewoon in een bak met deksel en een klein beetje water in de magnetron (7min) is ook oke.
hey meiden ik heb een vraagje. Sinds 2 weken heb ik steeds gemene steekjes in links in mn onderbuik, zeg maar net op de grens van mijn been en buik.... Hebben jullie dat ook, wat zou dat kunnen zijn?
Jaaaaa vanavond komt mijn mannetje weer thuis! En met Brittje gaat het ook weer iets beter, ze heeft nu al aardbeienthee, een paar bekertjes water en een kom Nutrixpap op sinds gisteravond en dat is allemaal nog binnengebleven Dus ik heb voorzichtig een beetje hoop dat ze weer redelijk beter is. Echt verschrikkelijk als je kind ziek is Britt is haast nooit ziek, dus ik doe maar wat mij het beste lijkt en hoop dan dat dat helpt want ik heb geen ervaring met zieke kindjes Ik heb trouwens wel een sterilisator, wat een handig ding, alle flesjes en speentjes enzo erin gooien, laagje water onderin, hup in de magnetron en alles is weer steriel Ben nu wel erg benieuwd naar alle babykamertjes! Zoveel leuke ideetjes hier, en zoveel mensen die net als wij houden van zwart/wit/zilver/grijs Dat grijs/roze wat ik las lijkt me ook heel gaaf trouwens! Zal binnenkort ook eens foto's maken van ons kamertje, al is het nog lang niet af. Wie had laatst trouwens onze babynaam geraden? Stuur eens een pb'tje, kijken of je het inderdaad goed had! Mac: handig zeg, dat je bij je vriendin mag gaan shoppen! Ben je lekker voordelig uit en allemaal leuke kleertjes Ik shop trouwens regelmatig bij simplycolors.nl, heb daar van de week 2 shirtjes besteld met de naam van ons manneke erop, kan ie die mooi van de zomer aan En als het wat kouder is, hop, romper met lange mouwen eronder en klaar
@ Mamavanbrittje:Gelukkig gaat het iets beter met je dochter en leuk dat je mannetje weer thuis komt. Ik heb net ff een nieuwe buikfoto geplaatst Altijd als ik achter de computer zit beweegt de kleine heel erg. In bed voel ik hem bijna nooit.
zeggen dat je hem al hebt..bonnetje vragen? of gewoon eerlijk zeggen dat je het wel erg mooi en schattig vind maar dat je beeb geen winter pakje nodig heeft in kleine maat.
volgens mij heb ik nog geen kennis gemaakt met je.. wanneer ben je ons komen gezelschap houden? haha.. sorry.. ik ben er ook niet echt bij laatste tijd. maar in ieder geval welkom... en gefeli met je zwangerschap. ps. als ik je toch al hebt verwelkomt ..sorry ook dement hier @pc. valt hele pc uit of alleen de site?
hmm hier 27 en heb hetzelfde vraag gekregen maar dat wel van mensen die nog niet wisten hoe oud ik ben, veel mensen denken dat ik namelijk jonger ben.. met een jaar of 5 ..weet niet of ik dat als compliment moet nemen hahah... heb neiging te denken dat ze me dus naive/onervaren/kinderachtig enz eruitzien/vinden. (tja laag zelfbeeld hier)
@verlof.. ik stop 4 weken van te voren, krijg denk ik wel een weekje erbij gratis en plak na verlof 2 weken vakantie aan. begin dan weer 6 september
@kleertjes koop voorlopig helemaal niks meer.. want krijg vuilniszak vol van schoonzus maatje 50/56/62 . moet we even uitzoeken omdat hun kleine meid in december is geboren.. koudere maanden . maar voor warme maanden heb je toch niet echt veel lagen nodig. rompertje zal op sommige dagen genoeg zijn van maatje 62 denk ik
ps. 24 weken... zeer slechte nacht gehad... pas om 5.30 in slaap vallen en dan elk uur wakker ot 10. *zucht* zit hier met brandend bijna dichtvallend ogen
Ja inderdaad, dat zat ik bij mezelf ook al te bedenken .. hmm niks van aantrekken hoor! Het is ons leven! Kleertjes duur? Nee totaal niet! Allemaal in de aanbieding! De truitjes van Noppies allemaal rond de 6 euro, broekjes ook. Verder veel van Prenatal in de aanbieding, dat setje met legergroen jurkje was van 20 euro naar 7. Dat van Lief! was ook in de aanbieding! En voor de rest koop ik veel bij de Hema.
net via mp een bijna nieuwe baby bjorn active buikdrager gekocht, verpakking, gebruiksaanwijzing en alles nog aanwezig! helemaal super, en scheelt meer dan de helft dan een nieuwe, helemaal blij!