in mijn papieren van de kraamzorg staat dat je hem niet meer nodig hebt, ik heb hem nog van de vorige keer en vind het een handig ding
lekker he, al die goede regelingen. Ik heb tot half oktober zwangerschapverlof (24 weken in totaal) en neem dan ook mijn ouderschapsverlof op, niet volledig, maar zo veel uren, zodat ik 2,5 dag werk
meiden, je moet echt niet met een kindje in een buikdrager gaan fietsen hoor... hardstikke gevaarlijk en, is het ook niet verboden? (weet rianne vast wel)
@ Pixie: Nee, jij wel ? @ Marloes: Nou dit staat voor zover ik weet niet in de wet ( wegenverkeerswet ) geregeld. Maar nu je het zegt .. was toen bij Het beste idee van Nederland een uitvinding over .. schijnt inderdaad gevaarlijk te zijn ja.
Hahaha pixie, leuke vraagstelling Niet het onderwerp waar je zomaar over gaat vertellen, maar had er toevallig gisteravond nog last van Niet veel hoor! Maar voel me dan meteen zo vies :x Ben nu trouwens aan het bieden op de BabyBjörn Air draagzakken, lekker luchtig voor de zomer. En terwijl ik mijn berichtje tik krijg ik al de eerste reactie terug dat mijn bod is geaccepteerd Dus ga hem z.s.m. ophalen Ik heb de ervaring dat Britt heel graag dicht bij mij bleef, en om ze nou de hele tijd te dragen, nou dat wordt ontzettend zwaar hoor geloof mij maar. Dus toen had ik haar ook al in een draagzak, maar dat was een goedkope van Topmark. Echt een onding, moest eerst Britt erin doen en dan met baby en al het ding omhangen :x Dus dat ga ik nu anders doen. En in de zomer is het wel fijn als de draagzak ook ademt dus vandaar mijn keuze voor de BabyBjörn Air Joepie, heb er gewoon 1!
Jij hebt natuurlijk helemaal geluk dat je alle weken van de zomervakantie gecompenseerd krijgt Ach ik ga niet klagen....
niemand die dus van die gemene steekjes heeft in de onderbuik? begin mn rug trouwens nu wel te voelen. Net de badkamer gedaan...pfff kon niet meer overeind komen...
Hallo meiden heb even snel mijn ogen langs de berichtjes laten glijden heb niet zoveel tijd. @mvb fijn dat het nu wat beter gaat met je dochter! Ik was het die zei dat het miss die buikgriep was . Iig beterschap! Verder heb ik niet echt tijd om op iedereen te reageren. Ik moet mn tas zo in gaan pakken heb nog wat wassen te draaien moet nog stofzuigen en dweilen eten koken (eten Rendang kennen jullie dat?) vanaaf nog naar mn schoonmoeder *zucht* haha...We gaan morgen een midweekje weg naar de Kempervennen dus ik zal dan even niet kunnen reageren. Misschien dat ik vanavond kijk of ik nog tijd heb om op iedereen te reageren. Ohja over meeting ik zou ook wel een keertje naar een meeting willen maar ik geloof ik dat ik zo ongeveer de enige ben die in omgeving R' dam woont (Utrecht is ook nog wel te doen met de trein trouwens ). Lijkt me leuk jullie in real life te zien en te spreken. Nou ik gauw zal af en toe wel proberen te lezen vandaag.
veel plezier Aaliyah! en er wonen best wat meiden in de buurt hoor, zo rond rotterdam, maar ook in brabant
een tip voor allen: op: www.watkostenluiers.nl kun je je inschrijven zodat je mail krijgt waar welke luiers in de aanbieding zijn, en dus geld kan besparen! ik heb me ingeschreven, want ik ga geen katoenen luiers gebruiken!
Oh was jij dat Aaliyah Thanks! Veel plezier in de Kempervennen! Goede tip Mac, ga ik meteen even kijken Ik heb een foto van de BabyBjörn (die ik morgen ga ophalen) in mijn album gezet