@ Mac; Jaaah ik Culemborg, eigenlijk tegen provincie Utrecht aan. Trouwens, heb Dootje al een tijdje niet gezien hier, klopt dat?
Uhm, nee zo erg is het nog niet, maar als ik nies of moet hoesten en ik heb een redelijk volle blaas........Pies ik in m'n broek...... Is wel erger nu dan tussen de zwangerschappen in
nee hoor, ik kom ook uit omgeving rotterdam kunnen we best doen hoor, keertje ergens hier in de buurt Nog meer uit omgeving rotterdam?
Thanks Ben zelf ook wel blij dat de kleur wel bij ons past, het ging eigenlijk meer om dat hij zo luchtig is. Anders gaan ze zo zweten in de zomer, vind ik zielig voor ons kleintje Hopelijk is hij net zo fijn in gebruik als ik denk dat hij is! Rianne: inderdaad, ze heeft net nog iets gepost volgens mij. Helemaal vergeten te reageren trouwens
jippie, net een weekendje center parcs geboekt 27 feb tot 2 maart WEet nog niet welk park, is een mystery park boeking, lekker goedkoop Misschien een tip voor diegene die ook zoiets willen: www.bungalows.nl en dan via superaanbiedingen.
Ook vervelend buddy.. :x Ik moet dan bijvoorbeeld in 1x heeeeel erg naar de wc, en als ik dan niet op schiet ben ik te laat. Nou, klein beetje dan, rest lukt nog wel om op te houden Voor de rest, bij niezen enzo, heb ik er gelukkig nog geen last van
Oh kijk er helemaal overheen joh Gelukkig, schrok al. Hmm klinkt allemaal wel goed, een weekendje centerparks .. durf denk ik alleen niet zo goed in bikini nu haha.
Hoi hoi, Fietsen met draagzak; ik zou het niet doen, als je maar enigzins van je zadel schiet omdat je snel moet remmen zit je kind tussen jou en je stuur in..... Laat staan als je echt valt. Alternatieven zijn de babybike (fiets/autostoeltje) of een baby-mee (frame voor op bagagedrager waar je de maxi-cosi op kunt zetten) of een fietskar waarin je de maxi-cosi kunt vervoeren. Verder ben ik hier aan het bieden op een lodger, maar het wil niet zo vlotten!
tuurlijk wel rianne, er lopen daar genoeg zwangeren rond haha. Ben ook benieuwd hoor, voel me al nooit zo erg op mn gemak in badkleding, maar vind het lekker om er even tussenuit te gaan
Haha ja ik zou best wel een weekendje weg willen. Misschien ergens anders heen zoals antwerpen ofzo .. iemand tips ?
Heb een bod van 15 euro op mijn baby bjorn. Te weinig denk ik he? Geen idee hoe duur die dingen zijn ..
nou toen ik bij ging lezen, kwam ik haar tegen... en zo ver.. het waren maar 3 blz.. valt nog mee voor de mama's van Juni
Ik vond Brugge mooi en erg gezellig. Je kunt er goed rond lopen, lekker eten (veel vis) en héél veel chocolade
wie heeft dit boek ook alweer? was toch mooi boek? Contact maken met de baby in je buik Auteur: H. de Boer