Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McGyver

McGyver Niet meer actief

via weekendjeweg.nl
    scandic hotel
    vonden wij erg leuk!

2. McGyver

McGyver Niet meer actief

veel te weinig, zou zeker 40 vragen
    nieuw zijn ze
    80 euro voor de original
    109 euro voor de active!

3. MamaVanBrittje

MamaVanBrittje Niet meer actief

Was dat niet Smiley?

4. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    goedemiddag

emme:gefeliciteerd!

rianne: een pyama dag?

mamvbritt": hoe is het nu? mooie buikdrager

jolan: hoeft niet perse hoor.. uitkoken kan ook.... en uuuh in je verlof zit je hier nog vaker :)

kleertjes: bij de zeeman hebben ze vaak ook hele leuke setjes voor nog geen 10,- tje

mac: kom je hier ook de badkamer doen >? hihi?

dootje: fijn dat alles goed was. welkom terug

jolan: zijn het niet gewoon je banden? dus een vrassing waar je naar toe gaat? center parcs leuk! wij gaan eind maart naar duitsland sunparks... dat is ook een centerparcs geweest

babybike/bnabymee: brrrrrrrrrrr ik vind het maar niks.. hihi

rianne: ik vind 15 euro een koopje hoor! geen idee of ie vaak gebruikt is?

5. McGyver

McGyver Niet meer actief

haha nee hoor 1 badkamer is meer dan genoeg!

@zeeman,
    had daar laatst een leuk setje en was voor broekje en truitje samen 2,50 kwijt!
    aanbieding en halve prijs,
    lachertje toch

6. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Hihi ik hou iet van chocolade Alleen witte :D
    Ik zat inderdaad als op weekendjeweg.nl te kijken. Heb wel een mooi hotel gevonden in antwerpen, ook tegenover de Zoo Antwerp. Wel leuk om even heen te gaan als afwisseling. Zal ook even naar Brugge kijken.

@buikdrager: hmm dan wacht ik nog even op een hoger bod. Geen idee hoevaak hij gebruikt is .. volgens mij maar voor 1 kindje, hij ziet er nog goed uit.

@mam85: ben inmiddels al aangekleed :D moest toch een keer de hond uitlaten..

7. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    De Zoo in Antwerpen stelt niet veel voor. Ik heb altijd medelijden met de dieren daar, heel veel is oud. Zeker de hokken enzo. Ik vind het geen aanrader. Gent is ook wel een leuke stad voor een dagje weg. Hier zitten we zo in Belgie, wel leuk hoor om te winkelen!

8. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
  9. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    Ben een paar dagen niet hier geweest en jullie praten zoveel dat bijlezen niet lukt!

Ik heb nieuwe buikfoto's in mijn album gezet.

10. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    @incontinent. nou ja ze trapt wel erg tegen mijn blaas en ik krijg dan ook steekschoten in mijn vagina. en moet echt knijpen om in te hoden dan. verder denk ik dat het aan mijn bekkenbodenspieren ligt. morgen even aan fysio vragen.

@baby mee op fiets... als bebe 3 maanden is mag ze dan wel op zo'n zitje al? nee toch?

11. MamaVanBrittje

Wat een schattig buikje! Weet nog dat ik bij Britt ook zo was, kreeg pas na 20 weken echt een zichtbaar buikje toen :D

12. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    nee pixie, ze kunnen in een fietsstoeltje als ze goed zelfstandig kunnen zitten.

13. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    een beetje klein nog, maar komt vast vanzelf, groeit nu heel hard!

Voor mensen die het niet weten in kleding inderdaad nog niet direct zichtbaar. Ben wel al 5 kilo aangekomen. We maken iedere 4 weken een foto en dan is er vooruitgang te zien ;)

14. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Ik vind Gent een super leuke stad om te shoppen. En het voordeel is dat je in een mum van tijd ook in andere leuke steden zit.

15. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Heeft iemand nog leuke tips voor hemeltjes en klamboes? Ik had een super leuke in mn hoofd, maar manlief vindt m kamp-achtig... Hij is juist super sjiek en lief.

Ben nu even aan t rondkijken maar kan niet zoveel vinden.

16. MamaVanBrittje

Ja joh, het komt vanzelf! Zou gek zijn als dat niet zo was ;)
    Ik hoop alleen voor je dat het niet gaat zoals bij mij, want ik kreeg echt uit het niets in 1x een dikke buik en die groeide zo ontzettend hard dat ik op het eind wel zwanger leek van een drieling :confused: Alle 25 kilo's zaten ook zo ongeveer in die buurt! Haha, maar die zijn er ook weer afgegaan gelukkig.

Maar toch vind ik het een schattig buikje, daar blijf ik bij. Jouw kleintje wil gewoon exclusief jouw aandacht en nog geen aandacht van nieuwsgierige buikvoelers ;)

17. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    hahaha nieuwsgierige buikvoelers! Die term houden we erin! Het is erg gunstig want manlief kan beeb al voelen dat komt volgens de gyn omdat er weinig extra laagje omheen zit dus het heeft ook voordelen, maar jeetje 25 kilo alles op het laatst pffff.

18. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    ik zou me kleine nog niet op de fiets doen dan hoor,
    zijn ze dan al wel stevig genoeg in het nekje?

en incontinent: hier wel als ik moet niezen, maar de afgelopen dagen wel zeker 10 keer naar de wc en als topper eergister heb het is ff bijgehouden. 30x werd gewoon gek van mezelf zovaak liep ik naar de wc.

hier gaa ik geen buikdrager gebruiken, ben toch iemand die een hele holle rug heeft dus bang ben dat ik heel snel last van me rug ga krijgen.

mvb: hoe is het met je dochtertje?

19. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    ik merk nu dat me buik ook echt pas hard begin te groeien,
    merk dat vooral aan me navel wordt ik een keer stuk minder diep om het zo maar te zeggen. (zou dit nog een plopnavel kunnen worden). 4nog meer dames hier last van of al hebben?

me schoonzusje was hier daarstraks de kleine was hele tijd heel rustig, maar zij wilde kijken of ze hem kon voelen, ijskoude handen, en ja hoor sinds dat ze weg is is de kleine kei en kei druk oww echt zo gek. dat ze daar zo op reageren he zo raar. nog meer mensen die dit ook hebben?

20. MamaVanBrittje

Dat is inderdaad het grote voordeel! ;) Jouw kleintje zit meteen "aan de oppervlakte" :)

Ja die 25 kilo was geen lolletje hoor, alles op het laatst, daar heb ik die enorme striae aan overgehouden :( Maar gelukkig gaat het nu allemaal een stuk geleidelijker :)

Joanita: Britt is alweer een stuk beter nu gelukkig.

Deel Deze Pagina