Veel plezier morgen dan! De aanbiedingen van de Kruidvat gaan wel altijd pas op dinsdag in, onthouden he! Anders sta je er morgen voor niks
Zo, ben ik ook weer eventjes Heb vluchtig alles doorgelezen, maar niet heel uitgebreid, ben ook net pas thuis (we zijn naar m'n schoonzusje en zwager geweest, die met dat kindje van 2,5 maand. Echt lief! ) dus vandaar. @ mvb: fijn dat het met Britt beter gaat! Echt helemaal super. Enneh... is je kerel er alweer? @ Sarah: hihi, leuk hoor... Ringen uitzoeken. Wij liepen er idd ook als een stel pubers bij Hebben jullie mooie ringen gevonden?
@Emme: Gefeliciteerd met je 20 weken! @Heide: Die vraag krijgen wij ook regelmatig! Is het een ongelukje?. Ik antwoord dan maar met Nee, een baby!. @Zeana: Ik heb het vandaag voorzichtig gezegd tegen mijn oma die ook steeds met die dikke pakjes aankomt. En die antwoordde: Altijd handig om te hebben . Laat maar waaien dus haha. @Angelgirl: Altijd handig, zoveel mutsjes! Bij elke outfit een passend mutsje @Rianne: Heb even in je album gespiekt, leuke spulletjes hoor! @Heide: Heerlijk dat je man een papa dag heeft. Hier kan dat helaas nog niet mijn vriend werkt 4 dagen en gaat 1 dag naar school. 36 uur in 3 dagen red hij echt niet . @Mac: Oh dat is leuk! Altijd goedkoper als in de winkel @Meris: Bedankt voor de tip, zal dalijk eens gaan kijken op de site! @MvB: Fijn dat het weer beter gaat met Britt! Volgens mij had je genoeg duidelijke hints gegeven om de naam te raden. Of was jij dat niet? @Pixie: Ik ben een beetje bang dat ik ondankbaar overkom. Durf het niet zo goed Achja, wie weet is het dalijk heel koud in juni @Mac: Heerlijke site hé, marktplaats @Joanita: Ja, hier gaat het idd ook zo hard opeens! En dat merk ik vooral door bandenpijn Hoe is het nu met je bekken? @Pixie: Er is ook een maxi cosi drager voor achter op de fiets, volgens mij heet het een baby-mee o.i.d. @Aaliyah: Rendang, heerlijk! Veel plezier in CP Incontinent: Gelukkig (nog) niet. Alleen als ik nies met een volle blaas een paar druppeltjes. @Mac: Zooo, flink geshopt dus! Zet de leukste kleertjes maar in je album Pfff, eindelijk bijgelezen!
Kamertje begint wat te worden nu http://i40.tinypic.com/w2f87m.jpg http://i42.tinypic.com/2mwi89z.jpg
Niet in een gewoon fietsstoeltje, maar die ik had beschreven zijn speciale voor de auto-zitjes (maxi-cosi) op vast te maken..... Ik denk dat ik in jouw geval een fietskar zou nemen.
Eh nee, mijn kerel is nog niet thuis Eerlijk gezegd zit ie vlakbij jou, in de Jaarbeurs Ga maar tegen 'm zeggen dat ie opschiet! Het kon laat worden anders... Enne, jij hebt zeker helemaal zitten zwijmelen bij dat lieve schattige baby'tje? (Zou ik ook doen, als ik ze eenmaal op schoot krijg geef ik ze ook niet meer af tot we weer weggaan )
@ mama1987: wauw, mooi kamertje! @ Mac: wat lekker om zoveel kleertjes te shoppen. Ze zien er super uit.
@ mvb: hmpf... *roept heel hard naar verloofde P) van mb dat ie op moet schieten* Zo goed? Enneh... baby sliep
Hahaha "Nee, een baby" Zo zou ik het dus ook doen Ik was dat met die hints ja, zo van hij is populair in Noord-Holland, begint met een J en bestaat uit 3 letters 8) Dus pb me maar als je het weet
Inderdaad, mooi kamertje al mama1987! Leuk ook dat hemelbedje Kleintje al meteen in de 7e hemel straks
@Marloes...mn vriend wil graag zilverkleurig ofzo..maar ik wil er graag een beetje goudkleurig in..ik heb verder namelijk alleen goudkleurige sieraden (hij dus zilver...) Heb op internet wel wat mooie gezien die ook nog betaalbaar waren en ze hebben dat merk bij 3 juweliers hier in de buurt...dus maar even kijken daar @mama1987..mooi hoor! Dat hemeltje vind ik echt supermooi zo! Was idd helemaal vergeten dat kruidvat op dinsdag pas de aanbiedingen heeft...naja..dan nog maar een keer naar de stad
Mooi kamertje, ziet er sprookjeachtig uit! Mam1987, nee tegen oma's is altijd weinig in te brengen Ik ben nou ook weer niet zo erg dat ik mezelf helemaal nat plas hoor....Maar ik heb al wel een paar keer een flinke natte plek in m'n broek gehad waardoor ik alles schoon aan moest Ach, sinds die 2 keer heb ik inleg-kruisjes in, werkt ook! Ik krijg nooit de opmerking of het gepland was, maar wel ooh, nog een... De HA vroeg me zelfs "kun je dat wel aan, nog een erbij" Ik moet heel gek hebben gekeken want hij begon gelijk uit te leggen en had het zichtbaar moeilijk dat ie dat eruit had geflapt En ach, ik denk altijd maar de ene meid van 20 is nog niet de andere. Ik bedoel hiermee dat er meiden zijn van rond de 20 die nog net kinderen zijn terwijl anderen van die leeftijd al heel volwassen zijn. En dan is het idd een kwestie van je relatie MvB; fijn dat het weer beter gaat met je meissie. Je maakt je toch altijd meer zorgen om die ukken! Leuk trouwens dat het hier niet alleen druk is met baby's, maar ook met huwelijken!