Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McGyver

McGyver Niet meer actief

vervelend dat je je zo rot voelt,
    als vk zegt dat het niet te hoog is dan moet je daar op vertrouwen, mijne was vorige keer ook zoiets, prima.
    doe maar lekker rustig aan

2. McGyver

McGyver Niet meer actief

ow das vervelend als je nog zulke post krijgt!

3. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ Dootje: da's idd lomp. Ik krijg ook nog steeds mail enzo... Snappen ze niet echt volgens mij, terwijl het toch echt wel vaker zal gebeuren... :(

140/80 is trouwens een prima bloeddruk. Het gaat vooral om dat tweede getalletje, die moet rond de 80 zitten en is dus bij jou helemaal goed.
    Het eerste getal zit normaal gesproken rond de 120, maar dit getal kan heel makkelijk hoger of lager worden door de dag heen.

Hoop dat je je gauw beter voelt trouwens!

4. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    zo hier een drukke ochtend.. ik heb niet bij gelezen sorry. andere keer beter

we zijn vanaochtend voor het eerst wezen kijken op de peuterspeelzaal. na de vakantie mag ie echt heen

5. McGyver

McGyver Niet meer actief

@mam85 ow wat leuk. weer een stapje verder

6. Dootje24

Dootje24 Bekend lid

5 jan 2007
    561
    0
    0
    Teamleider Balie
    Nijmegen
    Mac en Marb, thanks voor jullie reactie's! Dan ben ik bang dat er toch wat bijhoofd-holtes verstopt zitten. Mannetje is vorige week ook zo ziek geweest...ach ja, ik lig lekker met een dekentje op de bank! Is ook wel eens goed! Zolang het daar bij blijft hoor je mij niet klagen :D

7. McGyver

McGyver Niet meer actief

inderdaad lekker uitrusten en uitzieken

8. Dootje24

Dootje24 Bekend lid

5 jan 2007
    561
    0
    0
    Teamleider Balie
    Nijmegen
    Oee spannend! Krijgt hij ook 'oefendagen'? Lijkt me toch wel een hele stap, je baby wordt officieel peuter!

Wij hebben vorige week een open middag gehad op het kinderdagverblijf van mijn werk (universiteit). Echt geweldig! We hebben de kleine gelijk ingeschreven voor de maandag en dinsdag. Woensdag wordt papa-dag en donderdag en vrijdagochtend mama-dag! Er is nog wel een wachtlijst, maar in de zomer openen ze een nieuwbouw, dus extra plaatsen! We horen in april of er voor september plaats is en anders krijgen we een indicatie wanneer er welk plek is. Nou ja, dan vragen we voor zolang de opa's en oma's (elke oma 1 dag in de week)! Maar ik breng ze liever naar het kdv, want ik mag voeden onder werktijd. Hoef alleen maar even de straat over te steken en huppa onze kleine meid krijgt haar melk, haha! Op de papa-dag gaat papa flesjes afgekolfde melk geven (als alles mag lukken met de borstvoeding!)

9. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    dootje: dit was de oefen dag. na de vakantie mag hij gelijk de hele ochtend. zal denk ik wel ff paar keer huilen. en dat vin dik zelf heel moeilijk. maar goed. alles kindjes moeten wennen dus tieshan ook..
    komt vast goed. ik moet maar ff op een houtje bijten. ach en zodra ze gaan spelen is ie mij al weer vergeten

10. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Marb: Heb je veel lekkere dingen gegeten dit weekend? ;)

@Zeana: Zo hoort het ook, lekker genieten! :D

@Basmalah: Vervelend zeg, krijg je nu ook allergietesten?
    Ja, dat heb ik ook! Het ene moment voel ik me op en top zwanger en geniet ik met volle teugen en het volgende moment vergeet ik bijna dat ik zwanger ben. Heel raar..

@Joanita: Kl*te dat het weer zo slecht gaat, hopelijk komen er snel weer een paar betere dagen aan!

@Mac: Tot hoelaat moet je eigenlijk werken als je om 15.00u moet beginnen?

Kleertjes: Ik heb 3 setjes met lange mouw maatje 56 en 3 setjes met korte mouw en 3 boxpakjes met lange mouw. Ik kijk tegen die tijd wel wat het weer doet, dat weet je hier nooit in Nederland ;). Al zal ik nog wel genoeg gaan kopen en krijgen denk ik…
    Maatje 50 heb ik alleen een paar rompertjes, geen kleertjes (wel 1 pakje 50/56). Wij krijgen meestal grote baby’s in de familie die 50 niet passen en anders hebben we snel genoeg bijgekocht!

@Simoon: Ik zal voor je duimen, succes!

@Yvetje en Nathalie: Die heb ik bij de Kwantum gekocht. Of de Leenbakker. Begin nu te twijfelen…

@Dootje: Hopelijk voel je je snel weer beter! En wat slordig van WIJ…

@Mam: Spannend hoor, weer een stapje verder.

@Dootje: Oh dat klinkt ideaal, live voeden onder werktijd!

Ik heb vandaag een beetje last van mijn buik. Hij is hard en heb een beetje krampen in mijn darmen. Geen idee hoe het komt, vervelend is het wel!

11. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    hihi ik lag gsiteren op bed. en echt waar dan is de baby altijd mega druk zelfs zo druk dat ik er moielijk van in slaap kom haha.
    ik heb op den duur de deken eens af gedaan. en zijn we samen wezen kijken.. het was net een golfslagbad in me buik je zag mijn buik flink heen en weer gaan grappig hoor! ik mis hem nu al...

12. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Mam: Lijkt me zo gaaf als je je buik zo ziet bewegen. Hier zie je af en toe wel een plopje, maar nog niet zo spectaculair ;).

13. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Mam85, gaaf he om te zien!

Die van mij was vrijdag ook erg druk :D

14. Yvetje1982

Yvetje1982 Bekend lid

17 jan 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    @mama1987: is niet erg,haha, meer reden om even bij allebei naar binnen te gaan! :D
    @mam85: Ik zag gister ook toen ik op bed lag 2 x de schopjes aan de buitenkant!Echt cool om te zien!
    @dootje24: Haha,dus ik ben niet de enige die moest huilen :oops: :D

Ik zal vandaag of morgen nog even de foto's erop doen van mijn 2 nieuwe buikbanden!Ze zijn echt hartstikke leuk en zaterdag op het feestje uitgebreid bekeken!
    Oh ja,en zaterdag had ik een bolero gekocht en toen heeft iemand die niet wist dat ik zwanger was,het gezien!''Ooh vraagt ze,en wrijft zachtjes over mijn buik,is dat..?''Ik zo met een grote smile:ja! :D

15. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Sterkte!Ik zal zeker voor je duimen!
    Groetjes, Natasja

16. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ Mac: Mooie buik! Wat gaat het hard zeg

@ Marb: Ik ben de laatste 1,5 week ook 2 kilo aangekomen volgens mij!

@ Gaby: Niet te veel in het huishouden doen he, lekker rustig aan :)

@ Basmalah: Jeetje wat vervelend. Raar dat je dat nu in eens krijgt! Hoop niet dat het een erge allergie is. Ik voel me de hele dag zwanger, maar dat komt omdat ik nu de hele dag brandend maagzuur en bandenpijn heb . zoooo pijnlijk

@ Zeana; Mooie duidelijke echofotos!

@ Inger: Ja weet hoe je je voelt, brandend maagzuur ... :(

@ Mac: 6 dagen achter elkaar werken? Zwaar hoor. Hoop dat je het volhoudt

@ Heide: geniet van je vrije dag. inderdaad niet te veel doen en genieten van de rust!

@ Simoon: Succes! Ik hoop voor je dat het meevalt

@ Yvetje: Waauw mooi filmpje snik snik.

@ gaby: Leuk, lekker rustig en dan combineren met een leuk kleurtje! denk dat rood er wel leuk bij is.

@ dootje: vervelend dat je ziek bent. ik heb geen verstand van bloeddruk ..
    Lekker lomp van die brieven zeg ...

@ mam85: spannend zeg! inderdaad een stap verder. hihi ja huilen, nu helemaal met de hornomen :)
    Gaaf dat je je buik zo ziet bewegen. Hier ook regelmatig en mijn mannetje voelt nu ook elke keer de beeb schoppen. helemaal trots is hij dan als hij het uit zichzelf heeft gevoeld haha

17. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Mja, maar ik dus 2,5 kg de laatste 2 dagen! Dat is meer dan een kilo per dag. Volgens mij is dat fysiek niet eens mogelijk :p Denk dat het vocht is oid. Ga morgen nog wel even op de weegschaal staan ;)

@ simoon: oei... hoop dat je niet hoeft te blijven in t ziekenhuis :(

@ rest: sorry, te snel gelezen... is nieit blijven hangen

18. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ Marb .. hmm ja dat is toch wel vreemd dan ... :)

19. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Rianne: Ik zit net jouw foto's te bekijken. Hoe die hond op de bank zit haha :)

20. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Whahaha ja dat is ook de reden dat ik de foto zo ver weg had genomen :)

Dat is mijn dwergpinscher genaamd Peanut :)

Deel Deze Pagina