*ego* Ik had net toen ik aan het autorijden was ineens een velle, branderige, stekende pijn onderin mijn buik, was dit gewoon bandenpijn denken jullie? De box staat inmiddels, maar helaas moet er een nieuwe poot besteld worden, omdat de schroef niet pakte. Ik zal proberen een foto in mijn album te plaatsen. Net even 3 positie t-shirts en een positie joggingbroek bij de hema opgehaald. Zit heerlijk! Ik kon de sokjes en de schattige rompertjes met spagettie bandje ook niet laten liggen.... Groetjes, Natasja
simoon: sterkte, hier alles rustig hoor ben gewoon heel de dag moe kan hele dagen slapen maar slaap dan ;s nachts niet bprobeer maar wakker te blijven alhoewel het niet makkelijk gaat, srry dames de rest weer vergeten
voordat ik ga bijlezen eerst even een ego bericht... sorry.... Zit vandaag echt rot in mn vel. Bah.... Heb last van mn rug, voel me net een waggelende kip en heb ontzettend last van die kleine gemene steekjes wat ik al eerder schreef.... Pfff maak me daar dan toch weer druk om onbewust denk ik.... zou niet weten waarom ik me anders zo voel. Kan wel janken Deze dag mag snel voorbij gaan. Gaat mn zus ook nog zeuren tegen me..... Wij tennissen altijd op dinsdag met 2 andere meiden. Dus ik zei tegen haar (aan de telefoon) ik moet even een invaller regelen (mn moeder) want ikg a niet , heb last van mn rug. Iemand anders had ook al een invaller geregeld. Zegt ze: ja dan laten we het gewoon niet doorgaan, want ik moet ook nog iemand regelen. Belt ze later terug: ik heb ma geregeld om morgen voor mij te tennissen. Zo werd helemaal gek! ik zeg: jij bent ook een lekkere! Sorry moet even mn frustratie kwijt.... Het meest hoop ik dat die steekjes snel weg gaan.....
ik weet niet wat het is, maar denk dat het hetzelfde is als ik heb.....heel vervelend en maakt mij best onzeker omdat ik niet weet wat het is..... dat is het nadeel van de eerste keer zwanger zijn, ik weet niet of het hoort zeg maar....
Had een heel verhaal getypt valt die k*t laptop uit! dus ik ga kijken of ik het nog weet: Simoon...heel veel succes...maak je niet te druk heh! Gabester...gaaf wiegje zeg! verder weet ik het dus niet meer We zijn geslaagd voor ringen! Ze waren iets duurder dan ik eigenlijk wilde...maar ze zijn zooooooooo mooi! En het geboortekaartjes is ook uitgezocht en besteld! Ook zoooo leuk! Heb wel veel gedaan vandaag en heb dus ook aardig last van mn buik...steken in mn banden heel de tijd door het lopen! Dus vanavond lekker niets meer doen!
http://www.buromac.nl/kaarten.dhtml?oper=detail&kaart_id=1662&PageNr=11&collectie=2&assortiment=1 Dit is het kaartje alleen komt dan dit gedichte erop: Omdat ik net geboren ben en nog niemand ken, mag ik een feestje geven. Kom je ook heel even? Leuk heh!
@ Sarah: irritant is dat he, als je typt en t is ineens weg Leuk dat jullie geslaagd zijn voor ringen. Heb je een foto? O Kaartje is schattig trouwens! @ Natja: ik heb t ook soms. Volgens mij gewoon bandenpijn idd. @ gabester: cool! ook leuk om te zien hoe alles vordert.
leuk kaartje sarah. Ik heb een aantal modelkaartjes aangevraagd maar heb niet het idee dat HET kaartje erbij zit, dus als jullie nog leuke links hebben...
Leuk kaartje Sara! Schattig! Ik heb vandaag ook onze kaartjes besteld! http://www.hipdesign.nl/geboortekaartje ... Stijl#Tine De binnenkant kan je ook aanklikken, die is leuk!
hihi wij hebben ook vanavond de kaartjes bestelt en hebben deze tekst: De ogen van Lindsey stralen als ze jou een kusje geeft. En vol trots aan iedereen verteld dat ze nu een broertje heeft. Ik zal jullie alles over mijn broertje vertellen. Maar graag van te voren even mijn papa bellen. Rianne jou kaartje is ook gaaf zeg! en die van jou ook sarah! echt leuk he! wij krijgen volgende week de envloppen en proefdruk ben benieuwd!
hoi dames, onze kleine man kan terecht op het kdv... nu nog erkennen en voorlopig zijn we klaar met de papierwinkel ; )
Hi allemaal, Heb braaf alles gelezen, maar echt geen puf om te reageren Heb samen met mijn lief op de bank gezeten/gelegen/gehangen zat ook nog zo vol van al die sandwiches We waren beide helemaal op en hadden echt even rust nodig. Heb wel wat te delen: 15% korting bij V&D en je kan nog online winkelen ook Als je naar hun site gaat, zie je dat je bij de actiecode "valentijn" moet invullen. Ze hebben leuke babyspullen + kleren op de site dus ik ga zo gelijk ff shoppen Wat een toeval dat iedereen opeens een kaartje heeft uitgezocht. Vandaag heb ik bij de drukker 5 mappen meegekregen, dus ga straks met R kaartjes kijken. Heb jou kaartje trouwens in het echt gezien in de map Sarah...en in het echt is ie nog mooier Ga nu eerst even shoppen bij V&D xx Anna
Hoihoi! Nieuwe buikfoto's in mijn album(en de nieuwe buikbanden!) Zometeen naar het ziekenhuis,voorlichtingsavond over bevallen in het ziekenhuis..Ben benieuwd! Fijne avond nog allemaal! Liefs Yvette
Jolan, als je je zo druk maakt kan je misschien toch beter even de vk bellen morgen. Ik denk niet dat wij je net zo gerust kunnen stellen. Zelf stond er laatst ergens dat in deze termijn je baarmoeder steken kan geven vanwege het groeien. Dat kan het misschien ook wel zijn. Wat een leuke kaartjes meiden. Ik zal niet achterblijven en die van mij ook maar even showen. Hij is weer heel anders dan die van jullie, maar hij past echt bij ons. Dit is de link: http://lle.drnconceptatelier.nl/product ... 93d279da22 Bij de vk was alles goed, ik schrok alleen ontzettend van mijn gewicht: 4 kilo in de laatste 4 weken. Oeps... Toch maar een beetje minderen met snoepen en af en toe een stukje wandelen. Mijn bloeddruk was heel mooi, 105/65.