Zo, hier voor flink gelezen en gepost zeg. Zal dagelijks kijken om zoveel mogelijk bij te blijven :wink JedidJah: Ik ben in mei gestopt met de pil om alvast te ontpillen en na de tweede klus ronde al zwanger! Laat het eerst nog allemaal lekker over me heen komen. Mijn zus verwacht aan het eind van de maand haar 3e kindje, dus gaan we eerst lekker daar van genieten. Heb vandaag een afspraak gemaakt bij de VK praktijk waar mijn zus ook bij is. Heb van haar enkel positieve verhalen gehoord, dus makkelijke keuze. Toevallig is een van de VK de moeder van een kind die in mijn klas zit. Ben benieuwd of ze nog iets zal zeggen of laat blijken als ik haar op school zie. Groetjes Girafje
Ow... wat lief! O marb heeft haar nichtje van 3 te logeren Die ligt dus net een halfuur op bed, daarom heb ik nu pas weer wat tijd. Wel erg leuk dat ik gemist word... Ik voel me zo niét zwanger. Echt vaag. Ik vergeet het gewoon ook af en toe... Vorige keer had ik dat helemaal niet, toen was ik er echt 24/7 mee bezig... Nou ja, morgen ben ik overdag waarschijnlijk ook niet echt online, dan ben ik met die kleine in de weer. Ze is wel ontzettend schattig trouwens, en tis ook erg leuk om m'n vriend met haar te zien Ik hoop trouwens dat ik niet teveel gemist heb, heb alleen de laatste pagina gelezen...
hallo! ik heb ook weer even bijgelezen! welkom nieuwe zwangeren, gefeliciteerd! marb, leuk dat je een logee hebt, kunnen jullie lekker oefenen! @ sunshine, hoe is t nu met je? ben je een beetje tot rust gekomen? over een week ga ik het eindelijk aan mijn ouders vertellen! ik kan niet wachten! vind het zoooo moeilijk om mijn mond te houden, ik wil er met iedereen over praten! ga nu zo al slapen, denk dat het morgen weer errug vroeg wordt. wie weet ben ik er morgenvroeg nog wel even! slaap lekker allemaal, als jullie eraan toe zijn. liefs ellen
@ellen Gaat weer goed hoor! Ga ook zo lekker slapen, ben hartstikke moe. Slaap lekker allemaal en tot morgen!
Sunshine: slaap lekker meid, niet teveel piekeren (tja.. makkelijk gezegd) Ellen: Spannend om aan je ouders te vertellen he? Hoop dat ze enthousiast reageren Marb: ah daar ben je Voel me ook niet zwanger, denk dat het bij mij pas na de echo komt. Minnie: gefeliciteerd! MissQ: Ik duim zeker voor je! Zo.. ik heb net 2 frikadellen en een lading friet op... Krijg savonds steeds honger.. Vandaag ff nieuwe auto gekocht (nja, wel 2de handsje hoor), dus morgen ga ik denk ik ff lekker rondscheuren Pff, ga nu even misselijk van de patat op de bank hangen.
Kan je meteen ff oefenen. En leuk om te zien hoe mannen met kleintjes omgaan. Ik vind het af en toe ook wel grappig om naar mijn manlief te kijken als hij niet weet dát ik kijk
Leuk een (nieuwe) auto. Wij doen het nog met die van pa en ma, die staat 500 m verder geparkeerd, dichtbij genoeg als je em nodig hebt, maar ver weg genoeg om niet constant mee weg te scheuren als het niet nodig is We betalen wel elke maand een vast bedrag. Vind ik wel zo eerlijk. Wat hebben jullie gekocht? Iets met het oog op gezinsuitbreiding 8)
Helemaal zo gek nog niet, die heb ik ook in huis! Vertrek nu met een pak drinken en koekjes naar boven. Ga Hannah voeden en dan bedje in. Tot morgen! HOPELIJK MET GOED NIEUWS. DAT DE DUIMEN TIJDENS ONZE SLAAP VOOR IEDEREEN MAAR DOOR MOGEN DRAAIEN.
Hallo lieve augusbusbeebs. Ik ben even weg geweest maar geen ramp hoor.. alles is wel goed. Zit niet echt lekekr in mijn vel eigenlijk, maar voornamelijk druk geweest laatste paar dagen. veel heen en weer enz. zal mijn verhaal morgen op blog zetten. ben nu even moe. vandaag weer druk. vanochtend bank gekocht (bleek kapot te zijn dus probeer te ruilen) en ook nog vergadering en werken. verder gaat het hier wel. beetje angsten dat ik 7 weken niet haal, maar dat zijn onrealistische (voor hoe het momenteel gaat) gedachten. moet wel minder gaan stressen dat is wel even belangrijk. hoe is het hier dames? Is er hier nog nieuws. iemand samenvatten voor mij van afgelopen 2 dagen? liefs Pixie
goedemorgen! deze vroege vogel is alweer ruim een uur wakker! @ pixie, zijn het je hormonen? ik hoop dat je snel wat meer kan genieten van je zwangerschap. het is ook wel heel onzeker in het begin... ik baal als een stekker! ik dacht dat ik de eerste zou zijn van de kleinkinderen aan mijn vaders kant, ben 1 van de oudsten namelijk. stuurt mijn neef gisteravond een mail dat zijn vriendin zwanger is! ze is 10 weken. wel super natuurlijk, maar IK wilde de eerste zijn! haha moet eigenlijk ook wel lachen. dit is wel heel toevallig! ik moet om 7.15 uur op mijn werk zijn, ga nog ff krant lezen en proberen een boterham naar binnen te werken. fijne dag allemaal! en hannah, succes met testen! ik kom vanavond weer lezen. liefs ellen
mogguh meisjes! Heb ontzettend dikke ogen van mijn gejank gisteravond...was zo emo, kon niet meer stoppen zal gewoon echt te brullen. Zo kende ik mezelf ieder geval nog niet Hebben het ook maar ouders verteld gisteravond dmv ingepakt boekje "dribbel bij opa en oma". Eerst viel het kwartje nog niet tot ik alweer begon te brullen toen viel het kwartje. Ouders door het dolle heen en natuurlijk ook nog even meebrullen. Konden het zich maar niet bevatten! Erg leuk om hun reactie te zien. ben nu ieder geval helemaal gesloopt nog van alle emoties gisteren... Oh ja heb trouwens helemaal nergens last van? Is dat wel goed? Geen krampje niks? Niet misselijk? Niente noppes nada...Heel erg maar daardoor ga ik me dus wel zorgen maken!
Mogge allemaal! Zo n heerlijk nachtje achter de rug, kom net mn bedje uit en zou zo wel nog even willen blijven liggen maar ja werk he. Ben weer een beetje bij gekomen hoor, wat een zenuwpezen zijn we toch met zn allen he. Natjes heb ook niet echt veel symptomen hoor, enkel s ochtends het idee dat ik elk ogenblik over moet geven en een humeur s ochtends om op te schieten. Pas tegen n uur of 11 ben ik weer onder de mensen En mijn (.)(.) zijn nog een beetje gevoelig maar al wat minder dan vorige week. Denk dat t erbij hoort. Pixie doe rustig aan meid, komt vanzelf weer goed, laat t maar gewoon over je heen komen. Oek oek leuk n nieuwe auto wat voor een is t? Wij zitten zelf ook te denken aan een andere auto maar willen eerst proberen of we het met deze voor elkaar krijgen. Fiat panda nieuwe versie iemand ervaringen mee om een kinderwagen e.d. in te krijgen? MissQ HEEEL VEEEEEEL SUCCES VANDAAAAAAAAG DENK AAN JE HOOORRRR! Zo zometeen weer aan de slag bleh, maar gelukkig laatste dag en dan weekend! jahooooooooooooooooooooooo
ik denk dat ik julie ga verlaten ,ik heb net nog even een testje gedaan ,zelfde als even eerder. En de streep wortd lichter (heb dit keer naa rhet goede streepje gekeken. Ze staan in mn album naast elkaar (kruitvattest (van 10/10 en die ernaast met een knal streep) die was van voor het oudse bloed. Ga straks even de gyn bellen. Zijn er mogelijkheden om het sneller te laten verlopen? behalve curretage?
Zo, 1 dagje niet geweest.... wat kletsen jullie veel.... hebben jullie niks anders te doen Ik had gisteren (samen met mannetje) 1 dagje vrij. We hebben 't aan mijn ouders en aan m'n schoonmoeder vertelt. Vanavond komt schoonvader eten en vertellen we 't aan hem. Van 't weekend vertellen we 't aan onze broers.... erg leuk, hoor...! Alle nieuwe zwangeren (ik kan 't niet bijhouden): GEFELICITEERD! Verder heb ik nog 'n vraagje: Zijn er meiden (die net als ik) niet veel kwaaltjes/symptomen hebben, maar wel een heel straks gevoel in de buik hebben? Ik heb een heel opgeblazen gevoel en veel gerommel van de darmen en veel (sorry) windjes laten.... en een beetje buikpijn. Ik maak me soms best wel druk dat 't niet goed zit.... Oh ja, verder heb ik de verloskundige gebeld, die belt me vandaag terug om een afspraak te maken. Hier krijg je een afspraak rond de 8 a 9 weken en er wordt dan ook meteen een echo gemaakt... ik vind het wel weer spannend allemaal, ook al heb ik 't al eens meegemaakt.... het begitn gewoon allemaal were overnieuw. Ik heb er écht zo'n zin in! Fijne dag allemaal! Gr. Niki
Goede morgen meiden, alles goed met iedereen? ik hoop het wel Ik ga weer keihard aan het werk Liefs Inger