Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McGyver

McGyver Niet meer actief

w.s. je banden, niks om je zorgen om te maken,
    of het kan zijn dat de kleine een zenuw van je afknelt, das ook irritant, dan moet je ff proberen de kleine de andere kant op te duwen!

heb ik ook wel is last van.

no worries!

2. McGyver

McGyver Niet meer actief

3. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    ohhh ok! Bedankt voor het navragen.. Nu vraag ik me alleen af of je die nekplooimeting nog apart had moeten aangeven dat je dat wil... waarschijnlijk wel he? Ik kan me namelijk niet herinneren dat ze dit met de 20 weken echo gemeten heeft.

4. McGyver

McGyver Niet meer actief

succes vandaag!

5. McGyver

McGyver Niet meer actief

alle andere geshowde kaartjes zijn ook erg mooi!

mooie buikjes en buikbanden!

6. McGyver

McGyver Niet meer actief

op de v en d site ook de woezel en pip spiraal voor aan de box!
    15% korting!

7. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    leuke kaartjes komen er voor bij..

goh jullie zijn echt overal al mee bezig he.

hier nog helemaal niets. moeten we straks toch eens mee gaan beginnen hahaha

8. McGyver

McGyver Niet meer actief

pfff hebben jullie ook dat de stoelgang steeds moeizamer gaat?
    ik moet er nu echt moeite voor doen!
    ik ga maar is aan de pruimen, en lijnzaad enzo.....

9. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    Bab28 & Lautje:
    Veel plezier meiden!

10. McGyver

McGyver Niet meer actief

goedemorgen trouwens hihi

ik ga zo naar therapie!
    en eerst de hond in de regen uitlaten,
    brrrr

11. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    als je lastig kan kiezen zou ik er niet al te lang mee wachten.. ik weet eigenlijk niet precies op wat voor termijn een drukker wil weten wat voor kaartjes hij moet drukken. hij drukt ze immers pas echt als de kleine geboren is..

Wat kosten de gemiddelde geboortekaartjes eigenlijk? en moet je daar nog veel drukkerskosten overheen rekenen?

12. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    Trouwens meiden weer bedankt voor het meeleven over mijn allergie.. ik ben er denk ik achter waar het nou vandaan komt (hoop dat ik niet te vroeg juig). Ik had namelijk wasmiddel van de Lidl waarop de fles staat: nieuwe formule.. nu heb ik mijn kleren met neutral gewassen.. en de bultjes zijn bijna weg.. wel nog wat jeuk zo nu en dan.. maar ja mijn huid is ook zo droog geworden..

13. McGyver

McGyver Niet meer actief

fijndat je er ws achter bent,
    verder zou ik als ik jou was je huid ook lekker met neutrale olie (weleda) insmeren tegen de droogheid....

14. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

goede morgen meiden!

zo wat een bagger weer zeg!
    net ff de hondjes uitgelaten maar pfff

en wat is er alweer een hoop geschreven vandaag!
    hahaha

@Aichaaaa wat bijzonder! dat je al oma wordt! en dan over een paar maanden je eigen kleintje erbij! en ik snap wel dat je er ff aan moest wennen :D

weet niet meer wie het over het schrijffoutje had :oops: maar dank je wel :D ga het meteen even doorgeven :D hun kijken het ook nog eens na hihi

@basmalah hebben ze het dan niet aan je gevraagt of je een nekplooimeting wilde doen? bij mij wel want we vinden dat het niet uitmaakt ja miss handig om van te voren te weten hihihihi
    maar ben je dan zo onzeker of je ukkie down heeft?

@bab28 en lautje en Rianna veel plezier met jullie afspraak en geniet van de 20 weken echo bab en lau

@mac mijn stoelgang gaat de laatste dagen juist te makkelijk... lijkt wel of het eten in 1x doorzakt naar beneden :oops: ik ben gisteren 5 keer geweest voor de grote boodschap :confused: :rolleyes: maar heb wel een periode gehad dat het moeilijk ging en heb daarvoor iets van roosvicee

en meis je moet de kaartjes kiezen wanneer je wil...
    bij lindsey deden we het pas met 30 weken :D maar had gisteren gewoon al zo de kriebels hahaha en we hoeven pas 5 dagen voor de uitgerekende datum betaald te hebben :D maar net wat basmalah zegt kan je moeilijk kiezen zou ik vroeg beginnen :D die van mij hebben we bij geboortekaartjes.nl vandaan en dan als je een proefkaartje bestelt krijg je 5% korting :D

@ basmalah wij zijn €165.50 kwijt voor de kaartjes dat is incl alle kosten en verzendkosten en wij hebben 65 kaartjes :D

en hoop voor je dat je wasmiddel idd de oorzaak is!

15. McGyver

McGyver Niet meer actief

ppffff geef mij zo'n soepele stoelgang, hihi.

zo ik ga naar therapie!

xxx

16. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Goedemorgen!

Wat ben ik blij met al die samenvattingen hier :D
    Bijlezen is soms echt niet te doen voor mij :eek:

Ik heb sinds gisteren ook last van mijn buik. Rechts in mijn zij. Zullen ook wel banden zijn ofzo :D

17. MamaVanBrittje

MamaVanBrittje Niet meer actief

Goedemorgen dames!

Ik heb nog niet echt tijd gehad om bij te lezen, drukdruk hier sinds mannetje weer thuis is... :rolleyes:
    We hadden UPC op maat besteld en dat was binnen dus mannetje wilde dat meteen aansluiten natuurlijk. Het wilde alleen maar niet lukken :x Onze kabelaansluiting werkt niet en er komt ook nog stroom uit het punt waar de aansluiting uit de muur komt... Niet gezond! Dus vrijdag (dan pas :evil: ) komt een monteurtje de zaak fixen. Gistermiddag begonnen ermee, en gisteravond laat pas opgehouden. Wel 5x UPC aan de lijn gehad... Nouja, komt goed.

Heb net in ieder geval foto's gemaakt van de babykamer en alle spulletjes, maar het zijn er teveel om nog in mijn album te plaatsen (is al vol :confused: )

Dus, nieuwsgierigen, klik op de link onder mijn bericht ("klik hier!"), dan kom je op de beebiesite van mijn kleine man en daar staan alle foto's in.

Dan ga ik zometeen een poging doen om bij te lezen :D

18. McGyver

McGyver Niet meer actief

zo ben weer terug van therapie, mn man was mee voor uitleg en om te leren hoe hij mijn pijn kan weg masseren! was helemaal super.
    hoef nu qua therapie niet meer terug te komen, alleen als het weer erger wordt! want mn bekken gaat erg goed! Volgende week begint mn zw cursus bij dezelfde therapeut, dus blijf wel onder controle!
    heb er helemaal zin in!

19. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Goede morgen allemaal!

hoe gaat tie hier? Wat is er weer veel geschreven zeg... :)

Sarah84, echt een heel leuk kaartje met leuke text!

Rianne1984. mooi kaartje hoor!

Anna83, bedankt voor de shop tip ;)

Yvetje1982, leuke foto’s!

Meris, leuk kaartje hoor! Ik was ook precies 4 kg aangekomen in de laatste 4 weken, oeps :oops:

De babykamer is bijna helemaal leeg dus dan kunnen we gaan beginnen, YES JIPPIE! Ik heb er helemaal zin in!

xx Inger

20. McGyver

McGyver Niet meer actief

@mvb mooie fotos hoor!
    pfff en wat vervelend van die upc

Deel Deze Pagina