Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Zo een hoop pagina’s bijgelezen :)

Ik ben de laatste paar dagen echt zooooo moe als ik weet niet wat. *ongelooflijk* Gisteren bij de gyn. geweest en alles gaat goed. De kleine staat nog steeds in een stuitligging en dan wel in een kleermakerszit, hihihi.. En maar druk, ze houdt er echt niet van als er een echo gemaakt wordt of als ik met de angelsound luister. Ze begint meteen te schoppen :) Bloeddruk was 110/55, nog bloed geprikt om te kijken hoe het met mijn ijzergehalte zit. Gebruik nu wel die ijzertabletten en die moet ik gewoon blijven gebruiken. Ik heb ook een paar dagen last van mijn ribben, net onder mijn borst zeg maar. En ik kan niet langer dan een half uur blijven zitten. We zijn helemaal vergeten te vragen wat het eigenlijk kan zijn. Iemand enig idee? :(:

Dames met afspraken: succes

Zag ook leuke geboortekaartjes voorbij komen, mooi hoor.

Mac: balen van je stoelgang. Misschien fruit eten en daarna meteen en glas water. Schijnt ook te helpen. Sinds ik mijn ijzertabletten gebruik kreeg ik van iedereen advies om meer te gaan drinken ivm verstopping. Nou bij mij is het omgekeerde ervan. Enne mooi buikje hoor, buddy ;)

Basmalah: fijn dat je er nu achter bent gekomen waaraan het lag.

Aicha: wat leuk zo jong oma, spannend hoor..

Jolan: leuke kleertjes

Mama1987: het komt steeds dichterbij, spannend hoor!

Gabster: leuke kamer :)

Yvetje: leuke buikbanden en een mooi buikje :)

MvB: mooie kamertje hoor. En ook aardig gevuld met kleertjes

2. MamaVanBrittje

MamaVanBrittje Niet meer actief

Thanks!
    Ja inderdaad, super irritant! Maar komt wel weer goed. Gelukkig hebben we nog KPN pakket zodat we niet zonder zitten :D

Was trouwens foto's van de box vergeten :oops: en die hoort er wel degelijk bij! Dus die foto's staan er nu ook bij.

Jij hebt ook leuke spulletjes trouwens! En super geluk natuurlijk dat je die kleertjes van je vriendin kon overnemen :D Zo eentje heb ik hier niet in de buurt zitten helaas :)
    En ook al een mooi buikje zag ik ;) Ziet er al goed uit!

3. McGyver

McGyver Niet meer actief

Hey buddie

fijn weet iets van je te lezen, en dat het bij de gyn goed was.
    is het niet de kleine meid die tegen je ribben gaat schoppen/duwen, en dat je daar last van hebt, of zit ze nog niet zo hoog?
    geen idee? je baarmoeder wordt ook steeds groter, dus alles wordt naar boven geduwd, misschien heb je daar last van?

xxx

4. McGyver

McGyver Niet meer actief

ik heb weer vaginale schimmelinfectie, (uitwendig)
    dus ik mag weer smeren, nu ik het eenmaal in de zwangerschap heb gehad, blijft het w.s. terug komen de hele zwangerschap.
    dus vanmiddag weer zalfje ophalen!
    achja....

5. MamaVanBrittje

MamaVanBrittje Niet meer actief

Irritant! :x

Ik heb dat ook ooit eens gehad, maar dan inwendig... Daar ga je pas van vloeken! Sterkte ermee ;)

6. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Hoi

Even snel tussendoor, heb nog niet bijgelezen.

Alles was goed bij de VK. Helaas geen echo gekregen, had ik verwacht, maar was alleen hartje luisteren :(

Maarja, het was in ieder geval goed. Baarmoeder kwam 1 cm boven mijn navel. Bloeddruk was iets te laag maar dat heb ik normaal al.

Lees straks alles bij!

7. McGyver

McGyver Niet meer actief

dat geloof ik ook wel ja, ik gelukkig niet inwendig!

8. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Lijkt me vervelend Mac!

9. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ben ik weer even... :)

@ mvb: jeeeej, je bent terug :D Kan me voorstellen dat je eventjes tijd met je verloofde :)P) wilde doorbrengen. Vreselijk balen van UPC, t blijft ook gezeur altijd met dat soort dingen he...
    Maareh... je babyspullen zijn mooooi :D

@ Mac: bleeegh, irritant. Vooral dat je t waarschijnlijk de hele zwangerschap gaat houden... :(

@ Smiley: ik heb dat de laatste week ook, volgens mij de kleine die al een beetje hoger begint te trappen ofzo.

@ Rianne: fijn dat alles goed was bij de vk, jammer dat je geen echo hebt gehad :(

@ all: m'n navel is nu echt bijna verdwenen :confused: Wist niet dat dat zo vroeg al kon... Heb de laatste dagen ook dat m'n buik niet meer 'symetrisch' is, maar dat je kunt zien waar de baby zit, zeg maar... ehm... snappie? :(

Oh, en dat gewicht zit er nog steeds aan. Snap er geen bal van. Een kilo per dag lijkt me wel erg veel. Maar goed... Zit nu op +5 t.o.v. het begin van m'n zwangerschap (maar ben eerst 2 kg afgevallen dus zit nu op +7) dus dat is helemaal niet veel. Was alleen verbaasd dat dat binnen 3 dagen kon, maar goed.... Groeispurtje blijkbaar...

10. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    Ook hier een ego-berichtje...Net terug van 20 weken echo! Alles was prima, kleine groeit precies op de gemiddelde lijn en is helemaal compleet. Hield met een handje de navelstreng vast en was druk aan het gapen! Eindelijk hebben we tussen de benen mogen kijken en het is.....een JONGEN! Wat een verrassing. De gyn die afgelopen week een echo maakte gokte een meisje maar we hadden overduidelijk een balzak en piemeltje in beeld. Leuk! Ben zo blij. Nu nog op zoek naar een gepaste jongensnaam...Moeilijk!

11. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Je navel verdwenen :D
    klinkt grappig!

Nou ik heb nog steeds een klein buikje. Vanmorgen even een foto gemaakt, maar hij valt mee voor iemand van 22 weken.
    Kan hem alleen niet op de pc zetten heb geen kabbeltje :(

12. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Als ik eraan voel dan voelt het wel af en toe hard aan. Dan is het haar hoofdje ofzo.. Als ik lang gezeten heb dan is het echt pijnlijk. Als het erger wordt dan ga ik maar eens contact opnemen met de vk.

Dames fijn dat de echo's goed zijn gegaan.

13. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    goed dat je echo goed ging babs... en een jongen.. GEFELICITEERD.. een broertje voor Luuk :D

14. Kiimmurd

Kiimmurd Actief lid

28 mrt 2007
    200
    0
    0
    FulltimeMama
    Rotterdam
    Haay allemaal

Sorry dat ik de laatste tijd niks heb laten horen .. !
    Maar had heel erg de griep heb zo 7 dagen op me bed gelegen en ben dr niet meer uitgekomen!
    Ik voel me nu wat beter maar als ik dan zie wat jullie allemaal getypt hebben :O Dat kan ik effe niet terug lezen hoor :p Ik begin bij deze over nieuw :D
    Groetjes van hier :D:D

15. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    ik lig plat vandaag..
    gisteren huilend vanaf werk naar bushalte gelpen van depijn in mijn rechter zij.. maar ook mijn rug en benen...
    zij is nu weer over maar linker been en rug is nog zeer...
    rust dag ..baal er wel van

16. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    @Kiimmurd: Beterschap meid! Hopelijk ben je snel weer wat fitter! En ik heb hetzelfde probleem als jij...hier wordt zo gezellig gekletst dat ik het soms echt niet bij kan houden. Ga mijn best doen om eens terug te lezen!

@Pixie: Dank je! Zijn er ook erg blij mee, zo leuk voor Luuk! Kunnen ze straks samen ravotten in onze boomgaard. Stiekempjes hoop ik wel dat 1 van de 2 (of allebei) het leuk vinden om te gaan ponyrijden. Ben een fanatieke amazone en er is niets leukers dan je kind op zo`n pony te zien rondscheuren...En dan nu maar op zoek naar een naam! Als iemand nog een leuk idee heeft wat bij Luuk past (en 1 lettergreep heeft), alle ideeen zijn welkom;) Als 2e en 3e naam willen we onze opa`s vernoemen (Overgrootouders dus aangezien Luuk naar zijn opa`s heet. Luuk Tjeerd Maurits...). 1 opa heet Theo en 1 Willem...iemand leuke ideeen?

17. McGyver

McGyver Niet meer actief

@bab28 gefeliciteerd, fijn dat alles goed is,
    en een jongen, leuk hoor!

18. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    bedankt voor jullie reacties! het zou inderdaad wel een aambei zijn ofzo gelukkig voel ik verder niets.
    @aicha haha en moeder en oma worden! jonge papa hoor jou zoon!

nog even de rest bijlezen.

19. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    Bab, GEFELICITEERD! Super leuk een broertje voor Luuk

20. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025