Bab: gefeliciteerd met jullie jochie Pixie: doe maar lekker rustig aan meid. Kiimmurd: beterschap meis. Hopelijk ben je gauw opgeknapt.
@mama1987 spannend hoor nog 20 dagen! dan mag je mijn man ipv mijn vriend zeggen, daar moest ik zo aan wennen. @mac de stoelgang gaat hier ook moeizamer. @gabester ik vind dat echt een hele hoop geld! ik was de vorige keer 60 euro kwijt voor 50 kaartjes.
met mijn 20-weken echo was alles goed! Ik heb prachtige 4-d plaatjes meegekregen die ik binnenkort even zal scannen. Nu ga ik even bijlezen.
Zo, even bijgelezen: @ miskraam: is inderdaad een moeilijk moment als die uitgerekende datum "van toen" terugkomt... Anders had ik nou OF een kleintje wat bijna een jaar zou zijn, in april, OF had ik een kleintje van eind oktober (toen ik de positieve test deed), OF zou ik 18 mei uitgerekend zijn. Inderdaad is het een geluk dat het nu alsnog goed gaat, anders was het nog veel moeilijker geweest... Dootje: die brief heb ik ook gehad per mail, dat de uitgerekende datum voorbij was. Heb m ook maar gauw weggedaan.. Ik heb ook vaak van die bonkende hoofdpijn trouwens, heb het idee dat het bij mij aan (over)vermoeidheid ligt. Zodra ik heb bijgeslapen en heeeel rustig aan heb gedaan is het namelijk over. Weet niet of dat bij jou dan ook is, maar bij mij helpt dat wel. Handig trouwens, zo'n KDV bij je werk! Lijkt me echt ideaal Hoop voor je dat er plaats is in september. Ik zag nog een mooi filmpje voorbij komen, wauw! Leuk! Heb m 3x achter elkaar gekeken Mam85: Grote stap he, naar de peuterspeelzaal... Voor je het weet gaat ie op stap Buikbewegingen: jaaa! Mijn kleine man begint ook langzaam aan wat harder te schoppen. Schrik er soms echt van! Je kunt het aan de buitenkant ook al een beetje zien, maar nog niet heel duidelijk. Komt nog wel Yvetje: leuke buikbanden! En ook een leuk buikje trouwens Simoon: hoe is het nu? Aankomen: hmm, ik zat eind januari op +1,5kg. Ben benieuwd wat het nu is! Voel me nog niet echt dikker ofzo, alleen mijn buik groeit eigenlijk... Ach das ook wel fijn eigenlijk, hopen dat het zo blijft! Marb: is je weegschaal kapot? Rianne: geinig hondje En leuke foto's trouwens! Mooie spullen Natja: onweerstaanbaar he, die Hemarompertjes Ik kon er ook niet vanaf blijven! Zag dat er vragen waren over rompertjes. Ik heb een stapeltje (geloof 8) rompers met korte mouwtjes, evenveel zonder mouwtjes en ook nog 2 met lange mouwtjes. Alles in 50/56. Passen de eerste 3 maanden als het goed is. Ik ga nog wel een paar rompers met lange mouwen bijhalen voor de koudere dagen. Je kunt maar beter goed voorbereid zijn vind ik En rompertjes met lange mouwen zijn altijd leuk, je kunt er een shirtje met korte mouwen overheen doen, staat altijd hip Gabester: leuke spullen! Ben benieuwd hoe het gaat worden! Sarah: jij hebt dus goed geshopt zo te zien @ Geboortekaartjes: hebben wij nog niet uitgezocht eigenlijk. Gaan we binnenkort wel doen. Wel hebben we al besloten dat we i.p.v. een geboortebord in de tuin een geboortesticker op het raam plakken. Zie de link aan de linkerkant van de pagina: babysticker.nl. Leuke dingen! En helemaal niet zo duur Marloes: wat een geruststelling! Is de kleine man ook weer tevreden straks. Goed dat je het zegt van erkennen, ik moet ook nog eens navragen of dat hier opnieuw moet gebeuren. Ze zeiden toen van niet, omdat Britt ook al is erkend, maar zullen maar geen risico nemen. Anna83: V&D, ben ik van de week ook geweest! Ben benieuwd of je nu hetzelfde hebt geshopt als ik Ik heb daar superleuke rompertjes gescoord, met stoere teksten erop. 6 voor 5 euro Zo goedkoop krijg je ze bij de Zeeman nog niet Meris: leuk en apart kaartje zeg! Vind m wel origineel Jolan: leuke kleertjes! Girafje met een dipje: hopelijk is je pols snel beter! Bloempje: Lekker rustig aan doen Aichaaaa: wat leuk dat jullie allemaal zo jong bezig zijn Heeft zo zeker zijn voordelen! Kan iedereen lekker lang van elkaar genieten toch? En ook leuk dat je samen met je schoondochter kunt zwangeren, lijkt me heel bijzonder Basmalah: ik kan ook ineens bijna nergens meer tegen! Snap dus helemaal wat je bedoelt. Gelukkig voor jou is het nu minder Mac: fijn dat je therapie goed was! En handig dat je man je nu kan masseren als het nodig is, scheelt weer een hoop moeite Inger: succes met de babykamer! Wel showen he? Smiley: Ik heb dat ook, last van mijn ribben. Denk dat dat toch door mijn baarmoeder komt, die komt namelijk al 4 vingers boven mijn navel uit Moet daarom ook echt rechtzitten anders drukt het in elkaar en doet het pijn. Die kleertjes op mijn foto's zijn niet allemaal in 1 maat hoor! Wat in de la ligt is 50/56 en wat in de kast hangt is 62. Maar van 62 heb ik nog niet veel. Koop ik straks wel als de kleine er is, hangt ook af van het weer tegen die tijd.. Rianne: fijn dat alles weer goed was! Inderdaad jammer dat je geen echo kreeg Marb: thanks Zoveel tijd heb ik trouwens nog niet met mijn verloofde ( ) doorgebracht! Heb hem gisteren laten uitslapen (het arme mannetje had 90 uur in 5 dagen gedraaid dus vond dat ie wel wat rust kon gebruiken) en ben toen zelf de buikdrager gaan ophalen. Oh, enne, binnenkort heb jij ook zo'n mooie spulletjes hoor En anders mag je wel vast bij mij komen snuffelen 8) Jouw asymmetrische buikverhaal ( ) heb ik ook! Soms heb ik echt aan 1 kant een "ei" erop staan, daar ligt meneer zich dan uit te rekken of breed te maken of weet ik wat hij daarbinnen uitspookt Wel leuk gevoel trouwens Bab28: Gefeliciteerd met de goede echo en met jullie zoontje! Toch een beetje een verrassing he! Pixie: hou t maar lekker rustig dan! Zo, een heel epistel Maar ben weer bijgelezen
@ Bab en Lautje: fijn dat jullie echo's goed waren. @ Bab: hihi, toch een jochie, grappig. Ik vind Mark/Marc wel leuk bij Luuk. Enneh... met een beetje mazzel willen ze wel op de pony
@bab28 fijn dat de echo goed was! maf he eerst denk je een meid en nu krijg je te horen een jonge, hartstikke leuk voor jullie! @kimmurd fijn dat je weer wat bent opgeknapt! @pixie wat vervelend meid, doe rustig aan he! @lautje fijn dat alles goed was. @nathalie ik ga op zondag naar de 9 maandenbeurs met mijn zwangere schoonzus en met een vriendin.
iedereen gefeliciteerd met de goede berichten! hier zijn de boodschappen weer binnen. er staat alleen nog een volle krat firsdranken pakken in de auto maar die mag manlief tillen
Ik ga de donderdag met mijn moeder, zus en een vriendin van mijn zus. Hoop dat het dan minder druk is als vorig jaar. Toen ging ik op zaterdag
ik ga zelf de woensdag met een collegatje die ook zwanger is, en zaterdags of zondags ga ik w.s. nog met een buurvrouw, mits ik dat redt en het leuk genoeg is
pfff, zo de hond uitlaten, ff langs de apotheek zalfje ophalen, en dan werken, heb echt geen bal zin meer, (leuk werk hoor)(en als je er eenmaal bent), maar van mij mag mn verlof wel beginnen........... dus dames, vanaf zo ben ik er dus rest van de dag niet want werk tot 22.30, en dan plof ik mn bedje in, want morgenvroeg van 7.00 tot 11.00 weer werken.... kletsen jullie niet te veel........
Mac, werkse! En de babykamer staat bij ons al wel. Mijn vriend heeft op de muur met een sjabloon tijgertje, winnie en knorretje gemaakt. In het blauw uiteraard De aankleding moeten we nog doen, maar we krijgen de spullen pas begin april binnen