Tja wat is jong.. Als je een stabiele relatie hebt en het financieel goed op orde hebt dan maakt de leeftijd niet veel uit hoor. Mama1987: maak je niet druk wat andere mensen zeggen joh. Mensen hebben altijd wel wat te melden. Of het nou goed is of slecht. Dat hadden mijn man en ik ook. Ik ben 25 en hij is 32 en dan leveren anderen ook af en toe commentaar van dat ik te jong ben voor kinderen. *huh* En ik moet gaan feesten en meer van het leven zien bla bla bla. Heel irritant, grrr.. Of ook van die opmerkingen: is het neit te vroeg om aan kinderen te beginnen? Wij zijn 2 jaar samen, en volgens sommigen moet je elkaar 10 jaar versleten hebben (hihihi) om aan kinderen te beginnen. Wij weten waar we aan toe zijn: we houden van elkaar, we hebben een hechte relatie, goede gezondheid, dak boven ons hoofd, financiƫle situatie is prima, nu een mooie ukkie op komst dus wat heb je nog meer nodig. *zo ik heb gesproken* hahaha..
Ik ben inmiddels ook een heel andere moeder dan destijds bij mijn oudste. Die zal deels met leeftijd en levenservaring te maken hebben, maar ook met het feit dat het je eerste is. Groetjes, Natasja
Nee toen ze dat zei moest ik eigenlijk heel hard lachen, maar ik hield me in Ik dacht bij mezelf, ja, ze is echt zo dom en bekrompen als ik dacht dus ik heb de goede keuze gemaakt! Dat ik ze soms nog tegen kan komen is wel een mindere factor hoor, zeker omdat ze Britt al wilden afpakken. Krijg het idee dan niet helemaal uit mijn hoofd dat als ik ze tegenkom ze dat weer willen proberen. Laat staan als straks ons zoontje geboren is! Maar dat is iets waar ik me een beetje overheen moet gaan zetten, ik kan slecht kluizenaar worden
Marloes: klinkt leuk! Aichaaaa: ja wel bijna oma, maarrr nog steeds pas 36 dus ik vind toch dat je ongelijk hebt P.S. Verslaafde! Smiley: You go girl! 8) Natja: precies, daar heb je helemaal gelijk in
En de volgende keer zeg je gewoon precies wat je denkt (doet zij blijkbaar ook...) Vergeet vooral het dom en bekrompen niet, en het melden dat je het nooit slechter zou kunnen als zij Ik vind het nog steeds naar als ik eraan denk dat jij je niet gewenst voelt, wat voor een moeder ben je dan? Jij doet het goed met je meid en dadelijk ook met je kereltje! KNUFFELS van je buddy
http://www.home.zonnet.nl/robhiddinga/k ... bkaart.htm dames die nog geen rijmpje hebben misschien staat hier voor jullie ook iets tusen moet zeggen er staan speciale tussen eerlijk is eerlijk liefs joa
@Marloes; zo heb ik idd een beter idee, mooi en gezellig ziet het er uit en die foto van je ventje helemaal geweldig!
zal eens gaan kijken... dacht ik trouwens net aan, toen ik las van jullie huis? Hebben jullie al een nieuw huis?
Dankje dankje dankjeWEL! Dikke knuffels terug, want jij voelt je ook niet optimaal En ik ga gewoon heel veel moed verzamelen zodat ik haar straks precies dat kan zeggen wat jij hierboven schrijft! Ik heb nog nooit zo'n lieve buddy gehad En trouwens ook nooit meer zo'n leuke juf 8)
He verdorie, zo een wilde ik er ook 8) Gelukkig heb ik ook zo'n unieke bestelling geplaatst, ben benieuwd als ie wordt geleverd