Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    Niki ik heb toen ik zover was als jij ook erge last gehad van darmen, is gelukkig bij mij vanzelf weer overgegaan. Zou me er niet te druk overmaken, je lichaam is gewoon hard aan t werk.

2. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Ach lieverd... ik leef helemaal met je mee.

Heel veel sterkte de komende tijd.

Dikke knuff,
    MissQ.

3. Anna83

Anna83 Bekend lid

12 aug 2008
    558
    0
    0
    Wat balen zeg :cry:

Hoop wel dat gyn je goed kan helpen en misschien zelfs kan uitzoeken wat er precies aan de hand is, omdat het vorige keer ook op deze manier verliep.

Ik wens je heel veel sterkte en een geef je bij deze een dikke knuffel

Liefs Anna

4. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Lieve meiden,

Heel erg bedankt voor het duimen draaien en aan me denken. Het is nu half 9, nog 2 uurtjes en dan mag ik gaan bellen. Zou willen dat ik nu al kon bellen, maar ja, dat heeft weinig zin als ik van de gyn een tijdstip meekrijg om te bellen he. Vind het echt giga spannend worden nu. Heb ook weinig zin om iets te ondernemen in huis. Misschien dat ik dalijk met de kleine even de stad in wandel (klein kwartiertje van hier vandaan). We hebben straks verjaardag van een vriendinnetje van ons en die wilde graag een linnen fotoboek van de Hema hebben. Toch een beetje afleiding he....

Dikke kus en knuff,
    MissQ.

5. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

@ makey, wat klote voor je meid! Ik hoop voor je dat het toch nog allemaal goed is!

@ MissQ, groot gelijk ff winkelen, helpt altijd ;)
    Succes!

Liefs Inger

6. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Heheh!

7. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Morgen,

Helaas moet ik jullie ook gaan verlaten. Al die zwangerschapstekenen die ik had, heb ik nog steeds. Maar helaas is vanmorgen wel het rode kruis langsgekomen. Heb dus niet getest. Het was nl helderrood.

Nu is mijn volgende nod op 8 november (mijn verjaardag!) Sorry dat ik al die pagina's heb volgekalkt...

8. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Geen sorrie zeggen meisje, das nergens voor nodig he. Geniet van je kleintje en wie weet is het de volgende ronde raak, zou een leuke verjaardagskadootje zijn!

9. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    He balen Vermanen, duim voor je dat het volgende keer wel raak is. In ieder geval succes :)

10. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    @ MissQ: balen zeg! Ik hoop voor je dat het alsnog goedkomt. Hou je taai

11. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Nog "maar" anderhalf uur.... en dan kan ik bellen met de gyn voor de bloed uitslag....pfffff, minuten lijken wel uren te duren nu.

12. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Moggûh dames

Gefeliciteerd... en welkom

Dat is idd rap

Owh... ik weet niet je verhaal maar dat is errug balen... Heb je ook bloed verloren?

aftellen

@ Vermanen: jammer meid... volgende ronde meer geluk

JedidJah

13. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    MissQ: spannend hoor. Ik duim voor je. ja die uren lijken wel jaren, ik weet er alles van.

14. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Blijf nog wel ff hangen om het nieuws van MissQ te horen. Makey vervelend hoor voor je. Hoop dat de gyn snel een plekje heeft voor je.

15. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    sterkte meid... toch hoop ik hoop goed nieuws!

...........................
    nikki
    heel herkenbaar. van het strakke gevoel.. ik vergelijk het een beetje met het gevoel van harde buiken maar dan heel licht.. ook dat maakt me onzeker

.....................

vermanen
    he verdorie. had het zo ehoopt. ik hopo voor je dat je een super verjaardags cadeau krijgt!

hier een goede nacht! heerlijk!

16. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    En ja het is jammer, maar eigenlijk hadden we er niet eens op gerekend dát het raak zou zijn, dus toen de ongi uitbleef waren we wel een beetje verbaasd en ook over al die typische klachten. We lachten ons rot: zou het wéér in 1 keer raak zijn? Maar nu gaan we rustig aan voor de volgende ronde, niet eens geforceerd, maar we zien wel. Bedankt meiden, ook voor de kletspraat en geniet van de zwangerschap!

17. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    ga jij met 37 weken bevallen en zij met 42... dan ben je nog de eerste ;)

18. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    hopelijk kan de gyn je helpen meid. dikke knuffel. volgens mij zijn er wel pillen die het kunnen opwekken...

19. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Zeg marloes heb je vandaag al naar je ticker gekeken:
    onze kleine man is 1 jaar, 2 maanden, 1 week en 2 dagen. Dát is een leuke leeftijd!

20. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    jammer Vermanen! doe je best en misschien mag je wel bij de juli mama's mee gaan kletsen

Deel Deze Pagina