Ik kan me redelijk goed inhouden ja... Maar dat komt er later dan weer uit, en dan meestal tegen mijn mannetje. Niet goed, dus volgende keer gooi ik er alles uit wat ik kwijt wil en dan zoekt ze het maar uit! En nee, als ze naar Britt kijkt ziet ze niet een mooie meid, dan ziet ze wat ze zelf wil zien. Een meisje wat volgens haar compleet naar de verdoemenis gaat omdat haar moeder (ik dus) niets is en niets kan, en haar vader ook niet veel waard is. Ach, het is gewoon een zielig mens, ik heb het gehad met haar en besteed er verder ook geen aandacht meer aan. Verspilde moeite. Ik heb wel wat leukers te doen toch?
Die humor is mij ook niet onbekend buddy Lijkt me ook echt iets voor jou om zo'n gedichtje erop te zetten
haha zeana! Grappig ) http://www.ikkeisklein.nl/sascha1.htm vond dit ook schattig als je al een kindje hebt. Hema: was zostraks even bij de Hema.. ze hadden weer nieuwe rompertjes.. felroze! of een witte met roze bloemen en vlindertjes.. Zo leuk! nu maar wachten op de twee
Meiden, bedankt voor de lieve reacties! Zal het jullie morgen laten weten. En nu, lekker uit eten om nog even aan wat anders te denken .
Dank je! Jij hebt ook al leuke dingetjes hoor! Dat wiegje wat jij hebt wilde ik ook altijd hebben Mannetje vindt het alleen niks, een wiegje. Dus doen we het met ons supersize ledikant 8) Dat eerste setje wat je in je album op je beebiesite hebt, dat vind ik echt helemaal geweldig! Die andere zijn ook super, maar die 1e echt helemaal top
@ Basmalah: Hihi heb ze alle drie gekocht vandaag met spaghettibandjes in maat 56. Kan ze lekker in liggen als het mooi weer is. Van een van de drie had je ook een pyjama * zwijmel * Ik heb trouwens een jasje gekocht voor in het begin . bij de Zeeman hihi. 5 euro! Het is een wit zomerjas, beetje soort nylon stofje met een capuchon en een vlindertje op de borst! Zooo sweet!
hihi thnxs meid! Ik heb allemaal spulletjes.. maar nog geen babykamer grrr... wil een nieuw huis! snif snif hihi dat shirtje.. ik kan niet wachten tot ie 'm aanheeft.. want gehuged zal ie worden hoor. Heb 'm trouwens bij de H&M gekocht dus als je 'm ook wil
haha toen ik ze zag moest ik ook meteen aan jou denken! heb je die witte ook gekocht? kort mouwtje.. vond ik ook schattig.. de jongensrompertjes vallen een beetje tegen.. ik moet eigenlijk ook nog een jasje.. al twijfel ik of ik 1 zal kopen.. het is uiteindelijk zomer.. en leuke jongenszomer jasjes heb ik nog niet gezien.. misschien maar een spijkerjackje zoeken ofzo..
basmalah, ik zou een soepel, stoer vestje kopen... een jasje of spijkerjasje is voor zo'n klein mannetje nog niet lekker hoor, veel te stijf...
ja daar heb je helemaal gelijk aan.. (draag zelf geen spijkerbroeken om die reden hihi) Misschien vind ik wel iets leuks op de 9 maandenbeurs.
hey meiden... ff een andere vraag maar wat voor anticonceptie gaan jullie dalijk gebruiken? ik wil me laten helpen maar de gyn vind me te jong dus dan maar denken over iets anders... zat te denken aan een implanon ofzoiets dat is een staafje in je arm waardoor je 3 jaar veilig bent.... of anders de prikpil.. ben niet z`n held met pillentjes slikken want vergeet het altijd whahahaha denken jullie er al over na?
wie weet een leuke site waar je foto's up kan loaden voor een t-shirtje? Ik wil graag een shirtje maken met de friese en marokkaanse vlag erop ofzoiets.. alle sites die ik kan vinden zijn alleen maar met vaste plaatjes ontworpen door hun (niet zo leuk)..
Wij overwegen serieus om mijn man te laten steriliseren. Tot die tijd denk ik ook aan implanon, maar ik ben een beetje huiverig door de verhalen van vrouwen die toch zwanger raakten. Volgens mij kan een arts je niet verbieden om je te laten steriliseren, maar ik denk dat je wel echt met een duidelijk verhaal waarom je het wilt moet komen. Groetjes, Natasja
Gab: ik denk dat ik weer verder ga met de pil. Heb 'm ondertussen al bijna 1 jaar niet geslikt.. maar goed zal wel weer wennen. is die implanon of prikpil betrouwbaar? Ik heb die dingen nooit aangedurft.. altijd bang geweest dat het mij minder vruchtbaar zou maken (ook al zegt men van niet) maar in jouw geval zou dat best kunnen dan denk ik? als het maar betrouwbaar is lijkt mij
ja ik ben z`n drama met de pil...... vergat hem minstens 2x per week .... heb ik ff mazzel dat ik niet zo vruchtbaar ben whahahahaha en die andere dingen vind ik ook wel eng..... want dalijk ben ik ineens weer zwanger.... maar waarom ik me wil laten helpen.... gewoon omdat johan het vertikt... hij zegt altijd niemand komt er aan me ballen... maar waarom wij het bij 2 kindjes willen houden... omdat mijn lichaam het niet aankan om nog een keer zwanger te zijn.. en het kostenplaatje wat er ook bij komt al is dat laatste geen rede voor een arts om het te doen.... ik zit er aan te denken om het 11 maart er gewoon nog eens met de gyn er over te hebben... 2 kids zijn voor ons echt genoeg hihihi
Ik denk eerlijk gezegd dat wij niet aan de anticonceptie gaan We willen graag niet teveel tijd tussen de eerste en de tweede en ik ga borstvoeding (proberen te) geven dus de kans dat ik meteen weer zwanger ben is niet zo groot... We hebben het nog niet echt besloten, maar het zit er dik in dat het hierop uitdraait. Zo niet, dan worden het gewoon condooms denk ik.
zo hebben wij het ook gedaan... ik had geen zin in de pil... dus in de tussentijd condooms... en daarna weer zwanger... vind condooms ook zo lekker schoon 8)