Oh maar ik zie nog meer leuke rompertjes *schaam* Zal ik ook rompertjes in 56 met lange mouw nodig hebben *kijkt onschuldig*
Hmmmm misschien toch maar bestellen hahaha Ga jij 2 pretecho's laten maken Mama1987? Willen wij ook nog doen (3d) maar denk dat we nog even 3 weekjes wachten.
@Nathalie: Ja, dat was een pakket. Scheelde maar 15,00. Dus heb een 2d en een 3d echo Ik zou met een 3d echo ook nog even wachten, ik vind het persoonlijk mooier als ze wat meer vet hebben!
Goeiemorgen! Ik ben er ook Wat ik me nog afvraag over die magnetronsteralisator.. die van de Hema zal ook wel goed zijn toch? scheelt ongeveer een tientje met die van Avent. Gebruik je zo'n sterilisator nou na elke keer afwassen? Of was je het niet af en zet je ze vies in zo'n sterilisator? (sorry geen flauw idee )
Ik zou het niet weten Basmalah, sorry! Wij hebben de starters set van Dr. Brown besteld, maar nog niet binnen
Goedemorgen allemaal Nou mag ik zeggen dat het een goede morgen is, het weer is een stuk beter dan gisteren Mama1987: Ja, vergeleken tussen mijn moeder en mij ben ik zeker de wijzere, met afstand Daarom kan ik er gelukkig ook bovenstaan. Maar ik heb ook echt wel momenten dat ik het even niet zie zitten hoor! Maar dat ligt ook een beetje (lees helemaal) aan de hormonen Dus dat komt wel goed Basmalah: ik heb ook een sterilisator van de Hema (geloof ik), prima ding hoor! Eerst was je de flesjes af, of doet ze in de vaatwasser. Dan vinden de meesten het wel goed. De speentjes van de flesjes, en ook fopspeentjes, kun je dan in de sterilisator weer steriel en schoon maken. Als je wilt kunnen alle flessen daar ook in, deed ik bij Britt in het begin ook. Daarna had ik zoiets van ach, nu is ze wat minder kwetsbaar, schoon is schoon. En daar deed ze het prima op.
Goedemorgen meiden, Hier ook één die vroeg wakker is Wakker gemaakt door een kickboks(t)er Basmalah: ik heb zo'n eentje uit Prenatal, en het is de bedoeling om het 1x per dag te gebruiken. Flesjes spoel je af en dan zet je het in de sterilisator. Leuke rompertjes ladies Ik heb er zoveel gekocht joh Ik denk dat ik zo'n 25 stuks heb, verschillende maten uiteraard. Meiden met echo's heel veel succes vandaag
Goeiemorgen! Even snel, want moet eigenlijk aan t werk: Ik ben me er heel goed van bewust dat bv geen garantie is om niet zwanger te worden, hoor! Maar zoals ik al zei: we willen juist graag snel een tweede, en mochten we nog niet willen dat ik zwanger word dan gebruiken we zeker wel anticonceptie (waarschijnlijk condooms dus). Ach, we zien het wel Voorlopig hoeven we ons daar niet druk om te maken
thnxs mamavanbrittje.. het zijn van die kleine dingen waar ik eigenlijk geen flauw idee van heb hihi.. Ik had vannacht een rare maar tegelijk ook mooie droom... ga 'm niet helemaal vertellen (lang verhaal) maar het ging over ons babietje natuurlijk. Maar wat werd ik vanochtend gelukkig wakker zeg! hihi
Graag gedaan hoor! Als je nog iets wilt weten, ik vertel het graag Van die droom, had ik laatst ook een keer, ik droomde dat ik mijn zoontje heeeel duidelijk voelde schoppen, recht tegen mijn hand aan. En toen werd ik helemaal gelukkig wakker Dus ik hand op mijn buik, gebeurt precies dat uit die droom Ja, dat was een mooie dag voor mij 8)
Waarom dromen jullie allemaal van die mooie dingen? Ik droom alleen maar akelige dingen, wordt dan ook regelmatig met een vervelend gevoel wakker
Goedemorgen allemaal. Even een echoberichtje, hoor... Heb vanmorgen de echo gehad en helaas gaat dat niet zoals in Nederland. De echoscopiste heeft allemaal metingen gedaan, maar ze legde eigenlijk niets uit en we konden ook geen vragen stellen. Ze wilde ook niet zeggen of alles goed was, alleen dat de gynaecoloog zaterdag wel met ons de uitslagen zou bespreken. Helpt niet echt voor mijn gemoedsrust... Het was dus geen fijne ervaring en ik ga in winterslaap tot zaterdag!
Jeetje dat lijkt me inderdaad niet fijn! Sterkte tot zaterdag, hoop dat je de dagen een beetje door kunt komen! Oh meiden ik krijg net mijn verlofkaart voor dit jaar. En ik heb gewoon bijna 8 weken verlof staan. Alleen valt mijn zomer vakantie (altijd 5 weken) precies in mijn zwangerschapsverlof. Dus ik vraag me echt af hoe ik die uren op ga krijgen
Goedemorgen, Iedereen die vandaag een echo of een afspraak hebben veel plezier. @ Emme: Das balen dat je nog niks weet kan me voorstellen dat je daar onzeker van wordt. Ik heb net een potje lopen janken, mijn zusje heeft haar relatie uit en dat greep mij zo aan denk ik door de hormonen. Ze hadden nog geen jaar, maar is toch sneu. Verder ga ik vanmiddag naar Emmen daar moet ik naar de tandarts en daar woont mijn familie. Nog 2 dagen en dan de 20 weken echo Iedereen een fijne dag
Goede morgen, hier ben ik ook weer Implanon, heb ik ook gebruikt maar vond het niks. Wij gaan ook niks gebruiken hoor. Geen hormonen meer in mijn lijf. actie baby Breda, kl*te zooi! Ik las het vanmorgen in de krant, we hebben onze wagen daar besteld en aanbetaalt. wat moeten we nu? mama1987, gefeliciteerd! Nathalie3004, leuk hoor! Emme, balen dat dat zo gaat zeg! Helaas nog ff zenuwepezen tot zaterdag... jippie vandaag 24 weken en nog 11 weken werken xx Inger