Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Herkennen jullie dit, ik ben zo wispelturig.
    Ik dacht eindelijk de knoop doorgehakt te hebben over het babykamertje en de kinderwagen. Ik wilde eigenlijk de bugaboo kopen en de bopita sofie xl. Nu kreeg ik vanochtend een mail van de prenatal waarin een aanbieding stond van de joolz bloom, deze kinderwagen vind ik ook heel leuk. Wat betreft kamertje twijfel ik tussen de bopita sofie xl en de bopita marie. Ik word soms helemaal gek van mezelf....
    We hebben tot nu toe ook nog steeds niets aan het kamertje gedaan, we moeten alles nog leeghalen en alles nog kopen, zucht...
    Groetjes, Natasja

2. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    goedemorgen

sorry geen puf om bij te lezen. het gaat hier ff wat minder.. niet met de baby hoor maar met mijn hormoontjes

3. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    actie baby Breda, kl*te zooi! Ik las het vanmorgen in de krant, we hebben onze wagen daar besteld en aanbetaalt. wat moeten we nu?

:) :) jippie vandaag 24 weken en nog 11 weken werken :) :)

xx Inger[/quote]

Balen zeg, is er niets bekend over wat je kan doen als je al iets bestel en aanbetaald hebt?

24 Weken alweer, dat gaat snel!

Groetjes, Natasja

4. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Heel herkenbaar hoor.
    Groetjes, Natasja

5. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
  6. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    hallo dames,
    ben een beetje bezig voor rijmpjes en zo voor het geboorte kaartje,

mar wil iets erop hebben van dat kleertjes al genoeg in de kast ligt, dat de baby graag iets wil voor in het spaarpotje of zow ?
    wat kan ik daar van maken of staat dit zo brutaal?
    graag julie tips ?!
    liefs joa

7. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Oh dat is wel een slim idee Joanita!

8. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ joanita: volgens mij kun je dat wel doen, hoor... Zeker als je het uit naam van de baby doet ofzo.

'ik heb al genoeg kleertjes om aan te doen,
    maar mijn andere wensen kosten zoveel poen'

Wahaha, sorry ben melig. Maar denk wel dat je daar iets voor kunt verzinnen toch?

@ all: zo, heb me toch een partij energie vandaag! Zou alleen niet weten wat ik ermee moet :( M'n man komt pas laat thuis, heb de boodschappen al gedaan, het huishouden is aan kant en ik hoef niet te werken. Hm. :D Maar ik geniet van het feit dat de zon schijnt.

Was gisteravond bij m'n moeder en ze heeft ons meisje voelen schoppen.

9. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    dankje wel vind dit wel een hele goede die jij zo op had geschreven hahahha,
    hier ook goed gemutst moet straks weer terug met hond naar dierenarts is minder leuk,
    krijgt een echo ben zo zenuwachtig maar vind het zo erg, stel dat er iets is ze zou nooit geopereerd kunnen worden vanwege dat ze niet meer uit de narcose komt,
    dus dan moeten we ze helaas in laten slapen, maar dit willen we ook niet, eigenlijk we houden zoveel van haar.
    hopen dat het met een kuurtjes op te lossen is.
    ben benieuwd,
    vriendin komt zo hierheen haar moeder is met spoed opgenomen in het ziekenhuis afgelopen nacht die wilde graag wat afleiding dus die gaat met me mee ook niet zo leuk maarja hebben we samen weer iets te doen toch
    alleen wou dat het wat leuker was maarja

hier schijnt ook heel de dag de zon al :) :)
    zo lekker is het

10. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

In kleertjes hoef je me niet te hullen, je kan wel helpen mijn spaarpotje vullen".

Wilt u mij iets schenken,
    maar u weet niet wat.
    Het is niet moeilijk, los het simpel op,
    stop uw cadeautje gewoon in een envelop!

Omdat mama & papa al genoeg hebben voor mij
    Zijn wij met kadobonnen ook heel blij.

11. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Haha, die van gabester zijn iets subtieler dan de mijne :)

12. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    hallo meiden.

sorry dat ik zo afwezig ben hier bij de mamas.
    ik ben een beetje in mezelf gekeert momenteel n heb niet echt de aandacht voor alle andere dingetjes.. anticonceptie, geboortekaartjes, enz enz

ik heb heel erg pijn. ga vanmiddag naar de huisarts. ben dus ook ziekgemeld. ik heb hele dag op bank gelegen met warme kruik.. maar hielp geen meter.
    zitten doet echt zeer en over lopen wil ik niet eens over beginnen.. dan voel ik alsof ik in elkaar klap.

dit is dus een ego bericht.. hopelijk snel weer wat aandacht voo wat anders.

13. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    sterkte en denk echt aan jezelf en de kleine he!
    hopelijk heb je snel wat beter nieuws!
    liefs joanita

ps.
    marb: Ja idd maar vond die van jou ook wel erg leuk
    Gabster: deze zijn ook heel leuk ga toch eens vanavond overleggen met manlief wat hij er van vind

14. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Jeetje Pixie! Heel veel sterkte! Hoop dat de huisarts je kan helpen!

15. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik ga dat zinnetje met die cadeaubonnen even onthouden (sorry Joanita)
    Ik vind het zelf erg leuk om te krijgen en qua kleertjes ben ik best een zeikerd *schaam*

16. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    das toch niet erg zo helpen we elkaar toch ja daar is het ook voor vind ik hoor, anders had ik het maar niet weg moeten zetten.
    ik vind het ook niet heel makkelijk maarja zo help je elkaar ja toch niet dan

17. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Mac...we wisten idd al wat er allemaal op moest komen...dus zijn we maar gelijk gegaan...is het maar in orde!

@Basmalah...wij zijn in totaal voor 50 kaartjes €145,= kwijt...het was €45,= drukkosten €25,= voor letters in kleur (bruin dan...in ons geval) en €25,= voor drukkosten voor het voorblad (de naam en datum) en dan was het geloof ik €1,= per kaartje...ik had bij mn vk een kortingskaart van 15% dus dat ging er vanaf en daarna kwam over alles nog de btw erbij.

@Aicha...spannend hoor! en leuk..zoveel baby's tegelijk!

@Marloes...super leuk al die spullen! Ik vind zo'n vogelhuisje ook heel leuk...zat al te kijken om m zelf te maken.

@Gabester...ik heb implanon gehad een paar jaar terug...het 1e jaar was het geweldig! had nergens last van...niet ongesteld...maar daarna werd ik ineens ongesteld...en dat hield soms 2/3 weken aan...dus toen heb ik m er na 3 maanden uit laten halen...had gewoon een schrale muts :oops: Maar dit is trouwens niet bij iedereen zo hoor! mn zus heeft m ook gehad en die had nergens last van...er is een topic over implanon...daar kan je reacties van andere zien!
    Ow en ik ben dus in de 2,5 jaar dat ik m had niet zwanger geworden hoor!
    Ben er zelf eigenlijk nog niet mee bezig...wat ik dalijk wil...we zien wel...

las iets over dromen...ik heb vannacht toch een rare droom gehad...niets met de baby te maken maar goed...
    ik kijk vaak op tv die programma over "animal cops" enzo...en als het dan over paarden gaan mogen paarden niet op de zij liggen omdat ze dan met hun gewicht hun eigen organen platdrukken...
    nou was ik met mn zusje ergens en daar viel een paard en die kon niet meer opstaan...dus toen ging ik m redden...het was echt heftig en ik werd gewoon wakker met tranen op mn wangen! Heb alleen geen idee of ie het nou overleeft heeft...want mn hond stond ineens voor mn neus...dus toenwas ik wel wakker!

Ik ga haar gelijk maar even uitlaten en dan nog even klussen! Het schiet echt op nu!

18. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Smiley24, bedankt voor de tip!

xx Inger

19. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Vanaf welke week gaan jullie ongeveer opzoek naar een kaartje?

20. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Hoi dames,

Sorry verwaarloos jullie een beetje de laatste tijd maar heb vanalles en nog wat werken afspraken en ben ook best moe. Ook de hormonen spelen mee beetje down de laatste dagen maar dat zal wel weer overgaan

Deel Deze Pagina