@Emme: Wat vervelend dat het zo loopt bij jullie. Hopelijk krijg je zaterdag gewoon goed nieuws! @Inger: Das balen! Hopelijk krijg je je geld terug Gefeliciteerd met je 24 weken @Natja: Ja, ik ben ook zo wispelturig. Vreselijk! Gelukkig hakt vriendlief de knoop gewoon door als ik het weer eens niet meer weet @Joanita: Aan kleertjes hebben we een overschot, wat ik veel leuker vind: iets voor in mijn spaarpot! Al denk ik dat de meeste mensen als ze bellen voor een afspraak wel vragen of je een voorkeur voor een cadeau hebt, in mijn omgeving iig! @Pixie: Wat vervelend, hopelijk voel je je snel weer beter! @Nathalie: Ik ga volgende week wat boeken ophalen bij de drukker, dan kan ik die tijdens de carnaval op mijn gemakje bekijken (ik ben wel vrij maar ga niet carnavallen!). Dus eind deze maand zijn wij er wel uit denk ik/hoop ik . Wij eten vanavond lekker frietjes, heb er nu al zin in en heb net gelunched
Ik denk dat ik deze week even wat mappen halen. Ik heb volgende week een aantal dagen vrij dus kan ik even rustig kijken Oh wat kan een stagiaire toch energie vreten he Ik ben nu ik zwanger ben echt sneller moe, maar zo'n stagiaire maakt het alleen maar erger
Ja, laten we het daar maar op houden . Ik heb een collega die (onaardig gezegd) niet zo heel snugger is en 30x per uur dingen komt vragen. Ik snap helemaal hoe je je voelt! Ze is vanmiddag gelukkig vrij
ja mn man werkt gelukkig kantooruren, ik ken alle tips voor de stoelgang van binnen en buiten hihi. tijdens het afvallen 2 jaar geleden had ik er ook last van haha.
zo hier nog 1 hahahahaha verschrikkelijk! maar goed ff snel een nieuwe buikfoto incl blote buik http://i252.photobucket.com/albums/hh3/ ... 3weken.jpg
bhelemaal mee eens, maar ach sommige mensen moeten altijd wat te zeuren hebben.... laat ze lekker zeuren, ja toch
euhhh... een goed onderwerp, al klinkt dat nog erg ver, ik wil eigenlijk niks met hormonen enzo, want wil niet als we voor een tweede gaan ontpillen ofzo, nu heb ik daar geen last van gehad, want had een spiraaltje (mirena ) en 3 mnd na verwijdering was ik al zwanger. maar toch. Implanon ben ik geen fan van, hoor je ook gekke dingen van,. Mirena spiraal beviel mij super goed! misschien een idee! ik denk dat het bij ons iets van condooms wordt ofzo, maar das ook niet super, maar weet het dus nog niet. want had voor mn spiraal al zoveel uitgeprobeerd, de pil, evrapleister, nuvaring, enzz.. allemaal niks voor mij. de tijd zal het leren
daar zou ik nog niet zo maar vanuit gaan, er zijn zat vrouwen die ondanks borstvoeding toch snel zwanger raakten......
Yippie heb vandaag officieel in mijn agenda gezet hoeveel weken ik nog moet tot mijn zwangerschapsverlof hahaha. vanaf a.s. maandag not 13 weken...
grr.. zullen we het niet over collega's hebben? Die van mij werkt nog maar 50 %.. en daarbij is het ook heeel veel ziek.. als ze er dan is, gaat ze wel 8 keer op een ochtend roken (10 min. pauze elke keer)... kortom zit voor het grootste gedeelte alleen.. en dat in een nieuwe baan waar ik dus nog nooit ingewerkt ben.. misschien toch maar 6 weken van te voren zwangerschapsverlof opnemen? zo even al mijn frustraties bij jullie gedumpt.
jaja rustig maar, was aan het bijlezen en reageer gelijk op een bericht en lees dus niet eerst alles, anders kan ik niet meer reageren, maar sorry hoor....