Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ Mac: dat scheelt zeker. Zou fijn zijn als je lekker vroeg naar bed kunt vanavond. Ik ga dat in ieder geval zeker wel doen... *gaapt*

2. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Mac: hopelijk voel je je morgen wat fitter. Zorg wel goed voor jezelf he, meid :)

Huilen: ja ik heb dat ook, kan om elk ding huilen :cry: :oops: Hormonen he :)

3. Vinnies

Vinnies Bekend lid

20 okt 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    @ emme, wat jammer zeg dat ze niks wilde zeggen. Hoop dat tijd snel gaat en
    je zaterdag gerustgesteld word.
    @tamtam wat sneu voor je zusje. Ik kan om dat soort dingen ook huilen hoor.
    @Inger1979 wat balen dat je je wagen al hebt aanbetaald. Ik weet niet of
    daar een speciale regeling voor is. Mischien kan je ze nog bellen en het
    vragen (als ze nog opnemen.)Gefeliciteerd met je 24 weken.
    @natja, ja ik herken het. Ik twijfel ook over alles, alleen mijn man niet
    dus die neemt nu maar alle beslissingen.
    @marb wat gaaf dat je moeder het voelde!
    @pixie heel veel sterkte!
    @sanne hoop dat je je snel weer minder down voelt, dit sombere weer werkt
    ook niet echt mee he! Verwen jezelf ff lekker met iets leuks ofzo mischien
    helpt dat?
    @mac hoop dat je infectie snel over is.
    @sarah balen dat alles tegen zat vandaag, doe vanavond ff lekker rustig aan en dan ziet je dag er morgen vast veel beter uit!

Ik kom steeds niet op zwpagina thuis omdat ons internet plat lag en op me werk deed ie het gisteren en vandaag ook niet, nu gelukkig weer wel!
    Baal ervan want ben nu helemaal de draad kwijt wat er allemaal gebeurd is!
    Snik snik, in iedergeval iedereen met goede echo`s gefeliciteerd!

Ik las dat een paar meiden snel weer een tweede (of derde, vierde enz.)
    willen. Hoeveel willen jullie ertussen laten? Ik wil denk als de kleine een
    jaar word weer stoppen met voorbehoedsmiddelen. Jullie?
    Ben benieuwd of ik er ook nog zo over denk als ik eenmaal moeder ben.

4. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Zo ben er ook weer :D
    En de site doet het ook weer.

Vanmiddag vrij genomen, werd gek van mijn stagiaire en ben heerlijk naar mijn paardje geweest. Nu hoef ik vanavond niet en kan ik eindelijk weer eens op de bank hangen :D

5. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Basmalah: Nog maar 13 weekjes, lekker zeg! Ik ook zoiets…
    Jammer hé, dat je je collega’s niet gewoon uit mag zoeken ;). Nee, mijn collega is echt een hele lieve meid. Ze is alleen heel onzeker en doet daardoor vaak ‘domme’ dingen en komt alles 3x vragen.

@Mandy: Ja, klinkt zo ver vind ik :) Jij morgen ook :D

@Pixie: Gelukkig is het niks ernstigs. Doe rustig aan!

@Smiley: Ik heb laatst een avondjurkje gekocht, zwart met een riempje onder mijn borsten. Heel simpel, maar toch chique. Was geen positiejurkje maar wel heel ‘rekbaar’. Gewoon bij een boetiekje hier in de stad, heb je dat al geprobeerd?

@Vinnies: Ik wil juist iets meer leeftijdsverschil. Dat de oudste naar de basisschool gaat, zodat ik dan onder schooltijd veel tijd voor de jongste heb. Maarja, wie weet veranderd dat helemaal als de kleine er dalijk eenmaal is!

@Nathalie: Heerlijk hé, bankhangen! Rijd jij je paard nog zelf?

6. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Op dit moment niet! Het weer zit ook niet echt mee anders had ik er misschien nog een keer op gestapt :D

Heb voor 2 weken geleden nog wel even op het paard van mijn schoonzusje gereden :D

7. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @mama1987 ik morgen ook ja haha bijna 30 weken.
    @smiley ik zou kijken naar een gewone avondjurk die iets wijder uitloopt bij de buik.
    @vinnies ik ben klaar naar deze uk wij willen 2 kinderen. toen mijn dochter een jaar was begon het weer te kriebelen en toen ze 1,5 jaar was ben ik gestopt met de pil. wij wouden er ongeveer 3 jaar tussen hebben, nu zit er 2,4 jaar tussen. (bij mijn eerste zijn we iets langer als een jaar bezig geweest en nu waren we ronde 1 al zwanger)

8. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Nathalie: De mijne heeft al 4 maanden vakantie, die staat in de kudde op de wei. Begin het rijden steeds erger te missen :(. Ben benieuwd hoe ze reageerd als ik haar over een paar maandjes weer op ga pakken...

9. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Misschien zit er een leuk jurkje voor je bij op www.arminashoes.nl
    Ik heb er ook besteld en ben er erg blij mee!

10. zeana

zeana Actief lid

27 jul 2008
    389
    0
    0
    Jee, lijkt me vervelend.....In ieder geval sterkte met het doorkomen van de komende dagen en zaterdag hopelijk alleen maar goed nieuws!

11. zeana

zeana Actief lid

27 jul 2008
    389
    0
    0
    Hihi ja, herken ik heel erg goed.... Gelukkig heb ik altijd een vrij nuchtere man langs me staan die knopen doorhakt!

12. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Mama1987, ik mis het rijden ook echt heel erg hoor. Maarja is even niet anders :D

13. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Natja, zal ik het maar even oplossen voor je: het wordt de Bopita Sofie XL! En qua kinderwagen: de Joolz Bloom. Opgelost hihi.

Emme wat een tegenvaller zeg. Het zal wel de normale manier van zaken zijn daar, maar snap heel goed dat je er flink van baalt zeg. Nu weet je eigenlijk nog niks... Was het wel mooi om ukkie weer te zien?

14. zeana

zeana Actief lid

27 jul 2008
    389
    0
    0
    Bekend probleem, ik heb enkele bruiloften in het verschiet en kan ook echt nix vinden......
    Heb laatst een zomerjurkje gekocht van stretch materiaal, daat nog iets fleurigs onder en dat zal het dan moeten worden..... Ben er niet geheel blij mee maar ja beter dan m'n spijkerbroek ;)

15. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik heb even foto's toegevoegd. Niet de mooiste en ook nog lang niet klaar (alleen de meubels staan er). Maarja even voor het beeld ;)

16. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Meris: dank je wel voor de link. Ga ff een kijkje nemen.

Nathalie: ziet er leuk uit :)

Mandy: Ik ben sowieso op zoek naar een stretch jurk dat aan de bovenkant strak is en dan vanaf de buik wijder uitloopt. Morgen maar weer eens verder kijken als ik online niks vind.

17. zeana

zeana Actief lid

27 jul 2008
    389
    0
    0
    hey Meris bedankt voor die link, staan idd mooie kleren op en niet eens super duur!

18. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    Hoi allemaal,

daar was ik ook weer eens. Ik heb helaas niet alles bij kunnen lezen, was iets te veel. Ik zit nu namelijk de hele week op cursus en dan kan ik niet zo vaak op internet. Heb ik nog belangrijk goed / slecht nieuws gemist? Ik ga het vanaf nu weer proberen bij te houden.

Nu ff een ego bericht:

Hier gaat het even wat minder. Het ging ook zo goed dus nou heb ik een beetje te veel gedaan denk ik. Zondag de box in elkaar gezet, toen was ik de afwasmachine aan het afruimen, en toen kreeg ik me opeens een pijn in mijn buik. Werd er echt paniekerig van! Gelukkig heeft manlief me lekker in een warm bad gezet en toen in bed gestopt, en maandag was het grotendeels weg. Maar ik schrok er wel van! Nu ben ik toch weer misselijk en heb ik steeds last van maagzuur. Ik dacht dat het over was :(
    En nu zit m'n man ergens in Azie dus voel ik me extra zielig.
    Zo, genoeg gezeurd, moest er even uit. Hehe.

Met jullie alles goed?

19. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @snieke rustig aan doen je lichaam geeft toch aan dat je te druk bent.

20. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    ~Agenda~

Nathalie47, uitgebreide echo

Deel Deze Pagina