Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    ja je hebt gelijk maar ik was zo blij dat het goed ging dus toen dacht ik meteen dat ik wel weer ff alles kon doen. niet zo slim.

he meris leuke website met die kleren. hoe vallen die kleren, normaal of beter een maatje groter/kleiner bestellen?

nou ik ga lekker douchen en slapen. fijne avond!

2. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Slaap lekker Snieke!

Ik ga ook mijn bed opzoeken :D

3. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Ik had van een bloes een XL besteld, maar die was van boven wel erg groot. Ik kon hem toen zonder probleem terugsturen en de L zat prima. Ik was ook zo stom om niet even te meten, de cm's staan namelijk onder de maten...

Maar ik heb alleen bovenkleding besteld, dus qua broeken en jurkjes weet ik het niet.

Heb nu wel de juiste maat binnen van mijn muursticker van de bijzaak, alleen nu is de tekst weer niet wat we gevraagd hebben... Ben het beu, dus ik laat het maar zo.. Wel een beetje jammer maarja.

Duik ook zo mijn bed in, geen zin in Oranje.

4. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Dacht ik vanmiddag na mijn werk eens lekker bij te lezen..
    :evil: ligt de pagina eruit!

Gelukkig doet hij het nu weer :D

Emme: vervelend dat de echo bij jullie zo anders verloopt, hoop dat het snel zaterdag is. Dan krijg je vast goed nieuws!

Inger 1979: balen zeg, aktiebaby failliet! Hopelijk wordt het allemaal netjes opgelost!

Pixie: beterschap ermee, en rustig aan doen he!

Sarah: het is dus duidelijk je dag niet... morgen weer een nieuwe dag..

Nathalie: leuke kamer!

Snieke: rustig aan doen he!

Heb zelf al een paar dagen last van mijn stuitje (geloof ik) trekt door naar mijn been met lopen. Nog een halve dag werken morgen en dan weekend!
    Hopelijk gaat het dan over..

5. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Rustig hier... iedereen al naar bed?

Zaterdag gaan we in Eindhoven winkelen! :D
    Weet er iemand toevallig nog leuke babywinkeltjes te liggen?

6. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    goedemorgen meiden, ik heb lekker geslapen en veel gedroomd weet alleen niet meer wat.
    @nathalie veel plezier vandaag.
    @heide van mijn stuitje heb ik ook vaak last, erg vervelend.

7. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Goeiemorgen dames :)

@ snieke: balen dat het ineens weer minder goed ging... Maar wel fijn dat je mannetje lief voor je was!

@ Meris: idd een gave site!

@ heide: stuitje kan zo'n pijn doen, wat vervelend... :( Hopen dat het beter gaat als je vrij bent.

@ Nathalie: succes met je uitgebreide echo! :D

@ all: hebben jullie ook last van kramp 's nachts? Ik word er echt wakker van :confused:

8. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ Heide: Er zit een LIEF winkel in Eindhoven, weet alleen even niet meer waar ..

Pff wordt drukke dag op het werk.. schietpartij geweest.. denk dat ik thuis pas weer kan bijlezen.

Fijne dag allemaal!

9. McGyver

McGyver Niet meer actief

Goedemorgen dames,

zo heb lekker geslapen!
    nog wel een beetje moe maar ach....
    om half 10 heb ik vergadering tot half 12 en dan weer vrij. dus maar 2 uurtjes.
    lekker!

mn mannetje is vandaag ook "vrij", nouja vrij genomen ivm een begrafenis, die is nu al onderweg, is namelijk in amersfoort, en met files enzo, gaat eerst naar zn ouders en dan gaan ze samen. (ik niet want kende die persoon helemaal niet en heb vergadering).

hier sneeuwde het net ff hevig, en nu schijnt de zon, raar weer!

@snieke, rustig aan doen he! Zo je mannetje zit ver weg zeg!

@marb d8 ik, mooi kamertje (bij ons komt ie maandag(aftellen geblazen) hihi.

xxx

10. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113

Was t maar waar :( Het duurt nog minstens een maand voor ik met het kamertje kan beginnen...

11. McGyver

McGyver Niet meer actief

ow sorry, die zw dementie ook hihi.....

12. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ghehe... ik haal ook heel veel namen hier door elkaar hoor... :oops:

13. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Goedemorgen allemaal,

Hier ook 1 die redelijk geslapen heeft :) Was gisteren ook wel behoorlijk moe van het shoppen. Was ook vroeg naar bed gegaan.

mac: fijn dat je goed geslapen hebt. Gelukkig hoef je maar 2 uurtjes op je werk te zijn en daarna lekker verder uitrusten.

Marb: ja ik heb 's nachts ook vaak kramp bij mijn kuiten, auw auw auw (pijnlijk)

nathalie: succes met je echo :)

Heide: ik heb alleen last van mijn stuitje als ik bijv. lang gelopen heb of als ik te lang zit. Ik hoop voor je dat je er gauw van af bent.

14. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Goedemorgen!

Ik zie steeds staan "nathalie succes met je echo" en ik denk steeds Huh ik heb geen echo :D
    Ook goedemorgen :D

Ik had vanacht kramp in mijn scheenbeen, net boven mijn voet :(

Heide, ik kom nooit in eindhoven dus kan je helaas niet helpen. Maar veel plezier iig!

15. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Goedemorgen allemaal,

Yes, vandaag 23 weken!

A.s zaterdag gaan we het kamertje en de kinderwagen bestellen, ik ben toch een beetje bang dat als ik langer wacht het allemaal een beetje krap word. Ik heb nog geen keuze gemaakt wat betreft kamertje, maar de kinderwagen word hoogstwaarschijnlijk de bugaboo.

Snieke83, heel herkenbaar hoor. Ik had dit ook van het weekend. Het ging zo lekker en dus ging ik wat meer doen, ik kreeg meteen last van harde buiken.

Groetjes, Natasja

16. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    @pixie: meid wat vervelend.. kan me voorstellen dat je er helemaal wanhopig door wordt.. hang in there girl..

@emme: Oh jeetje ze laten je wel in spanning zitten.. ook al is het waarschijnlijk heel normaal..toch.. zouden de uae vrouwen wel eens over mogen klagen. hihi

@Nathalie: mooi al hoor! Schattig dat randje over de muur. Leuk wipstoeltje hebben jullie ook! Mag ik vragen waar jullie die gekocht hebben?

@Sarah: meid.. kom maar uithuilen op onze schouder! Wat zijn die hormonen toch ook een rotdingen he? Komt allemaal goed meis! Nog even en je hebt een prachtig kamertje :)

@Snieke: rustig aan doen meid! Je lichaam roept je gewoon even terug.. en logisch dat je je zielig voelt hoor nu je mannetje in Azie zit.. kom hier maar gewoon je hart luchten.

@marb: wij gaan ook nog een poosje wachten .. dus niet getreurd.. je bent vast niet de laatste hihi

@Mac: vervelend zeg die schimmelinfectie. Ik heb 1 keer in het begin van mn zwangerschap een infectie gehad (daarvoor ook al een paar keer na mijn miskramen) daarna nooit meer.. ik hoop dan ook dat het 1 keer en niet weer is voor je..

@Vinnies: we hebben het er nog niet echt concreet over gehad.. wel dat we niet al te veel tijd er tussen willen.. voor mij toch wel minimaal de aangeraden 9 maanden.. misschien dat we daarna opnieuw proberen zwanger te raken.. hangt er wel heel erg vanaf hoe we ons eerste gaan ervaren hihi.

@mama1987: Over mijn collega: Echt zo irritant.. vandaag is ze weer ineens vrij (maandag ook al) dat belt ze dan ’s ochtends door.. en niet dat ze mij belt ofzo.. nee dat gaat altijd via anderen! Arrrgghh. Soms zit ik te denken om toch maar 6 weken van te voren zwverlof op te nemen en dan tijdens mijn verlof op zoek te gaan naar een nieuwe baan..

@Rianne: He bah! Kunnen ze nou niet gewoon ophouden met al dat geschiet enzo?

17. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    Natja: gefeliciteerd met je 23 weken! Ik vandaag ook :)

En zoals de traditie voorschrijft:

DEBSJE! Gefeliciteerd met je 23 weken :)

18. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Basmalah, wipstoeltje hebben we gekregen van vrienden. Hadden ze dacht ik bij babypark in kesteren gekocht.

19. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Debsje en Basmalah,
    Gefeliciteerd met jullie 23 weken!
    Groetjes, Natasja

20. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Snieke: Doe rustig aan als je lichaam dat aangeeft!

@Nathalie: Succes met je echo vandaag!

@Meris: Leuke site!

@Heide: Ik heb ook steeds last van mijn stuitje, vooral als ik lang gezeten heb.
    Wat lekker nog maar een half dagje! Ik nog 1,5…

@Mac: Lekker, maar 2 uurtjes werken! Vooral als het zo’n mooi weer is :D of is het bij jullie slecht?

@Basmalah: Proberen kan altijd! En als je geen ander werk kunt vinden blijf je hier… Hoeveel uren/dagen ga je dalijk werken?

Ik ben door mijn werk heen, moet wachten tot een collega klaar is met haar werk voordat ik weer verder kan. Maar die zit in vergadering… Dan maar een beetje forummen ;). Aanstaande dinsdag weer een echo, heb er zo’n zin in! Ben opeens heel bang dat het toch geen meisje blijkt te zijn en we al die meisjesspulletjes voor niks hebben gekocht… Maar zal wel onzin zijn, die echoscopiste zou haar laars opeten als het een jongetje is en deed dit zo’n 1000x per jaar al 8 jaar lang.

Deel Deze Pagina