Juni 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Dootje24, Sep 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LovingMom

LovingMom VIP lid

Nov 12, 2008
    8,094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Debsje en Basmalah, gefeliciteerd!

Mama1987, beetje internetten is ook leuk toch :D

2. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

BASSSSS en NATJA! GEFELICITEERD MEIDEN! nog 3 weekies dan hebben we volgende mijlpaal weer bereikt ;)

alles goed hier hoor....klets niet meer veel mee .....lees wel elke dag mee hoor ;)

3. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    4,093
    1
    38
    @Debsje, Basmalah & Natja: gefeliciteerd met jullie 23 weken :)

4. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    1,117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    Ik werk nu 32 uur. wil straks 1 dag ouderschapsverlof opnemen en dan aanspraak doen op mijn levensloop. Dat is wel een beetje het nadeel als ik op zoek ga naar ander werk.. zit qua arbeidsvoorwaarden wel redelijk goed nu... Vooral in mijn vak (Management assistente/directiesecretaresse) wordt er toch vaak verwacht dat je 32 tot 40 uur beschikbaar bent..

lekker ff forummen/relaxen meid! Hebben jullie dinsdag een 3d echo? het zal inderdaad wel wat meevallen joh hihi het is vast nog steeds een meisje :)

5. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    1,117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    yippie de pippie! Kan niet wachten tot het zover is hihi.. gelukkig gaat de tijd snel! deze week is alweer voorbij.. voordat je het weet is het weekend voorbij en zijn we al weer 23,5 week hihi.

wel goed dat je meeleest hoor meid! Anders had ik in moeten breken in de bus om je te feliciteren hihi .

6. LovingMom

LovingMom VIP lid

Nov 12, 2008
    8,094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik zat gisteren met verbazing te kijken dat er alweer een oktober 2009 is :D
    Ik weet nog dat wij met z'n alleen net zwanger waren, stond er ook onder "5 weken en ? dagen". En dan nu zitten we allemaal al weer over de helft!

7. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    1,117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    nat & smi: thnxs meiden :) nog een paar daagjes en jullie zijn ook al 23 weken! Wat gaat de tijd toch snel! :)

8. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    1,117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    goed he? verbaas me er ook elke keer weer over.. denk ik wow ik ben echt zwanger en al zo ver! Krijg nu ook steeds vaker van mensen de vraag of ik zwanger ben.. vind ik echt super! yippie! Men kan het ziennnnnn!

9. Natja

Natja VIP lid

Jan 24, 2008
    6,065
    30
    48
    Lelystad
    Ik ben door mijn werk heen, moet wachten tot een collega klaar is met haar werk voordat ik weer verder kan. Maar die zit in vergadering… Dan maar een beetje forummen ;). Aanstaande dinsdag weer een echo, heb er zo’n zin in! Ben opeens heel bang dat het toch geen meisje blijkt te zijn en we al die meisjesspulletjes voor niks hebben gekocht… Maar zal wel onzin zijn, die echoscopiste zou haar laars opeten als het een jongetje is en deed dit zo’n 1000x per jaar al 8 jaar lang.[/quote]

Kan me heel goed voorstellen, ik heb het ook! Volgende week vrijdag heb ik weer een 3d echo en dan ga ik het weer vragen.
    Succes met je echo en natuurlijk ook veel plezier.
    Groetjes, Natasja

10. LovingMom

LovingMom VIP lid

Nov 12, 2008
    8,094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Tot vorige week waren er nog steeds collega's verbaasd toen ze hoorde dat ik zwanger ben :D

11. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    4,093
    1
    38
    Af en toe verbaas ik me ook daarover. Sta je er bij stil en denk ik wauw over de helft al :) en dan nog een aantal weken :) Kan het gewoon niet geloven. Maar de tijd vliegt wel voorbij hoor.. Dus dames, blijven genieten ;)

12. LovingMom

LovingMom VIP lid

Nov 12, 2008
    8,094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ja en nu denk ik steeds "pas 22 weken wanneer zit ik nu bij de 30" Maarja voor je het weet is het zover :D

13. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    4,093
    1
    38
    Nou idd, Nathalie :)

Ik heb een nieuwe toeter foto :) geplaatst, zien jullie verschil met vorige week?

14. LovingMom

LovingMom VIP lid

Nov 12, 2008
    8,094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik zie zeker wel wat verschil!

15. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    4,093
    1
    38
    Heb al die buik foto's vergeleken vanaf het begin tot nu, moest er wel om lachen :)

16. LovingMom

LovingMom VIP lid

Nov 12, 2008
    8,094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Mijn buikfoto valt nog steeds wel mee :D
    Ik vraag me ook echt af waar die kilo's naar toe gaan :)

17. Inge S

Inge S Bekend lid

Oct 20, 2008
    736
    0
    0
    Ben erook weer.
    Wat hebben jullie veel geschreven zeg.
    Heb globaal bijgelezen, kan dus niet reageren, snorry.

Hier gaat alles prima. We zijn druk met de babykamer, verfen enzo.

De kleine is lekker druk. Mijn man heeft het nu ook kunnen voelen, zo leuk! Hij schrok van de kracht waarmee de kleine schopt!

Gisterenavond gig mijn hele buik heen en weer, lekker druk aanwezig.

18. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Goede morgen,
    ook ik ben er weer :D

Nathalie3004, leuke foto’s!

snieke, rustig aan hoor!

Heide, ik heb ook regelmatig last van mijn stuitje of heiligbeen maar alleen als ik te lang achter elkaar zit of loop. Ik hoop dat je er snel van af bent.

pixie, balen meid. Wat vervelend voor je zeg.

Debsje, Basmalah en Natja, gefeliciteerd!

Inge S, leuk zo’n drukke baby in je buik :D

xx Inger

19. LovingMom

LovingMom VIP lid

Nov 12, 2008
    8,094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Leuk hoor zo'n drukke baby!

Die van mij is met vlagen druk. En steeds als ik op de bank lig en denk "nu wordt ie druk dus even kijken" dan is ie juist rustig :D

20. zeana

zeana Actief lid

Jul 27, 2008
    389
    0
    0
    @ Snieke; heb ik ook last van; da'k me super voel en meen vanalles te kunnen helaas merk ik dat altijd 'savonds en een dag later.....

@Heide; de babydump zit in eindhoven, dat LIEF winkeltje zit schuin tegenover de XENOS en dan zit er nog een prenatal (1 in de stad en 1 op ekkersrijt). Misschien effe googelen op babyzaak oid. Veel plezier!

@Marb; kramp is kei vervelend, heb ik vooral bij de 1e vaak gehad. Je benen omhoog leggen wil helpen (kussen eronder/bed omhoog zetten).

Ik mag vandaag weer gaan werken, heb er niet zoveel zin in maar dat komt wel goed.
    Ga iig vroeg, dan kan ik lang met m'n collega overleggen en eventueel nog effe samen shoppen voor de groep.
    Verder hier ook vaak last van maagzuur, kleinere beetjes eten wil wel helpen.
    Verder kan ik me ook dagen echt down voelen zonder rede stomme hormonen!
    Maar vandaag gaat het wel, alleen beetje moe, maar dat zal ik wel blijven houden.

Share This Page