morgen.. vannacht in erg pijn geslapen.. ik heb nu ook last van mijn fibromyalgie weer... ja.. waar rust wel goed is voo de ene ding is het weer niet HELEMAAL goed voor de ander. moet namelijk wel blijven afwisselen voor FM. heb nu een zeuerende arm en pols en strakke rug! @smiley ik vind nog steeds dat jij een erg mooi baby kamer hebt vind de behang zo cool.. en toet toet.. die van mij is wel VEEL kleiner hahah..
@ zeana: hmm... dat is wel een goede tip. Ga ik vannacht eens proberen. @ dames die weer een weekje verder zijn: gefeliciteerd! Marloes en ik zijn morgen weer aan de beurt @ Nathalie: haha, dat heb ik ook wel een beetje. Als ik er lekker voor ga liggen onder het mom van 'even voelen' doet ze niet zoveel meestal @ Smiley: wauw, flink buikje al hoor! Heel mooi. Ga ook binnenkort weer eens een foto maken, want die ploppende navel is toch wel cool. Over hoe snel de tijd gaat: dat heb ik ook hoor! Als ik zo op het forum rondsurf zie ik zoveel vrouwen die MINDER VER zwanger zijn dan ik Echt grappig idee. En dat wordt steeds erger natuurlijk Had vanmiddag met een vriendin afgesproken, maar krijg net een smsje dat ze ziek is Nou ja, dan doe ik t vandaag maar rustig aan. Heb toch nog een hoop (saai) werk te doen, allemaal dingen inscannen... *zucht* Maar het voordeel is: daar kun je mooi bij op t forum hangen
zo hier weer trug van vergadering, ff relaxen, nog niks van mn man gehoord, hoe laat ie thuis komt! vanmiddag of vanavond of morgenvroeg ga ik het rooster voor april afmaken, van mn werk. en verder....
Heb het even druk gehad met afspraken en mijn mannetje voelt zich ook niet zo lekker, vandaar dat ik wat minder achter PC heb gezeten, maar ik leef nog en het gaat gelukkig goed Gelukkig weer allemaal goede echo's, gefeliciteerd dames! @MVB, super dat het met Britt alweer beter gaat. Wat een :x ](*,) moeder...knap hoor dat je er zo mee omgaat! Heb heel veel mooie foto's gezien van kamertjes @Marloes, wat een ontzettend leuke kamer zeg, helemaal dat vogelhuisje. @Zeana, wat een heerlijke humor heb je toch! @anticonceptie, denk hier ook aan de condooms, wil geen hormonen meer in mijn lijf en denk dat we toch ook niet te lang willen wachten met een tweede. @Debke83, fijn dat alles goed was bij VK! Wat leuk dat die kleine zo druk is @Emme, duim voor je dat het snel zaterdag is, wel stom dat ze inderdaad niets zeggen tijdens het maken van de echo. Aktiebaby, hoe kan zo'n babywinkel nu failliet gaan dat verkoopt toch altijd. Inger1979, hoop dat je je aanbetaling terugkrijgt of anders een product van dezelfde waarde wat ze wel op voorraad hebben. Las ook iets over dat ze misschien een doorstart gaan maken, laten we daar dan op hopen. @Natja, herken dat wispelturige wel...komt denk ik om dat je het beste, mooiste en leukste wil, waardoor je jezelf weer lekker aan het twijfelen raakt Komt wel goed @Pixie, fijn dat het met rust is op te lossen. Hoop dat je snel van de pijn af bent. @Sarah, als het eenmaal niet meezit, komt vaak alles tegelijk , maar dan is de dag daarop meestal wel weer helemaal super @Marb, ooooh wat een leuke jurkjes ben alleen altijd bang dat de voorkant zo kort wordt, omdat die niet iets langer zijn als bij een positiejurkje of valt dat wel mee? @Meris, jij ook al zo'n leuke site...die had je toch al een keer eerder erop gezet toen we allemaal een winterjas zochten @Heide, leuk shoppen...weet alleen ook niets van Eindhoven, dus lees lekker mee om de tips te noteren @Marb, heb ook last van kramp in mijn benen/kuiten en voeten Ben er laatst ook wakker van geworden en heb er even een flinke warme douchestraal op gehouden, kon namelijk niet meer in slaap komen daardoor. Weet iemand wat je er nog meer aan kan doen? @Mac, dat is echt een korte dag werken Geniet van je vrije dag met je man! @Natja, Basmalah en Debsje, gefeliciteerd met jullie 23 wkn @mama1987, zou het ook altijd dubbelchecken anders ben ik wel heel benieuwd hoe ze haar laars gaat opeten @Basmalah, gaaf het dat andere mensen het nu ook beginnen te zien. Laatst vroeg de caissaire bij AH hoe lang ik nog moest...dat was echt zo leuk om te horen @Smiley, mooie toeter hoor! Zie wel verschil @IngeS, leuk he dat er al zoveel kracht in die kleintjes zit @Zeana, kan je niet wat voor die moeheid krijgen, want voor jou doen heb je gewoon toch een ijzer tekort? Misschien dat je je dan ook wat lekkerder en beter voelt. Heb trouwens echt last koopverslaving elke keer als ik naar de stad ga, kom ik met tassen vol thuis voor die kleine...zelfs als ik kleine boodschappen ga doen. Hebben jullie dat ook, dat gevoel dat je IETS mee moet nemen, al is het maar een speen of iets dergelijks? xx Anna
Jippie, je leeft nog! Over de jurkjes: het valt best mee, vind ik. Het is allemaal behoorlijk rekbaar spul. Wel is het zo dat ik tamelijk klein ben dus dat jurkjes bij mij toch al nooit kort vallen. Over de kramp: heb m'n man wakker gemaakt dat ie de kramp eruit moest masseren (het was 10 minuten voor de wekker ging, hoor ) Maar ja... denk niet dat hij het waardeert als ik dat dagelijks ga doen Koopverslaving heb ik juist niét. Erg vreemd. Ik heb juist het gevoel alsof niets goed genoeg is ofzo...
nee nu ik zoveel kleertjes enzo gekregen/gekocht heb, hoef ik wat dat betreft niks meer te kopen, en verder wacth ik nu de 9mnd beurs af voor aanbiedingen. heb een lijstje gemaakt met alles wat ik nog nodig heb, en wil op het einde ook nog wat kopen, dus doe nu niet alles. Spenen enzo, ik wil de kleine eigenlijk geen speen geven, heb er 1 gekregen en ga er verder dus ook geen aanschaffen, mocht de kleine die toch wel NODIG hebben, dan is dat zo bijgehaald. ik heb het kamertje en de wagen maandag in het verschiet en dan woensdag de 9mnd beurs, dus das voor nu wel genoeg voor mij hihi.
Hi hi, ja dat is idd een tijdje geleden terwijl ik wel bijna om de dag op ZP aanwezig ben Hier alles helemaal goed, kleintje voel ik elke dag lekker bewegen en "buitenstaanders" zien eindelijk dat ik zwanger ben! Wel vaak harde buiken en bandenpijn maar dat hoort erbij! Bij jullie ook alles goed? Liefs
Koopverslaving heb ik juist niét. Erg vreemd. Ik heb juist het gevoel alsof niets goed genoeg is ofzo... Dat heb ik dus ook. Ik heb wel wat dingetjes gekocht, maar nog niet zo veel. Ik dacht altijd dat als ik zwanger zou zijn van een meisje na 3 jongens dat ik dan helemaal los zou gaan, maar nu het zo is vind ik ook heel veel niet leuk genoeg. Groetjes, Natasja
met beeb gaat alles goed ja dib.. gelukkig ook bij jullie ik zie dat jij dus een jongentje krijg.. gefeli.. ik heb momenteel veel pijn van BI en FM en verrekte hamstring. lopen gaat beetje moeilijk. dus ben momenteel ziek gemeld. hopelijk volgende week kan ik even kijken of ik halve dagen kan gaan doen. moet nog met baas bespreken. maar verder wel oke allemaal.. probeer mezelf niet te veel aan de nestdrang over te geven want dat is dus niet voor mij bestemd.. vraag dus eigenlijk veel van manlief... maar hij is lief voor mij dus doet zijn best ook.
Wat vervelend, doe het maar rustig aan dan! Van "genieten" van je zwangerschap komt zo ook weinig... Gelukkig heb je zo'n lief mannetje!
Pixie: dank je wel Balen dat je met pijn geslapen hebt Mac: lekker ff luieren dus. Anna: hahaha koopverslaving, je bent gelukkig niet de enige Dib: fijn dat alles goed gaat. Alleen minder van die harde buiken en bandenpijn. Lekker rustig aan joh.
http://www.kussengigant.nl/?gclid=CLiZr ... QwodRQ8ecg voor degene die net als mij op zoek zijn naar een aankleedkussen met bolletjes erin! degene die me de tip laatst gaf was voor een xxl aankleedkussen, en daar passen mn hoezen die ik al heb niet omheen, bij deze dus wel.