pfff verveel me ff, hihi erg he... komt omdat het hier rustig is, en omdat ik weet dat mn mannetje vrij is maar niet hier...... grrrr.... (eigenlijk moet ik iook niet zeuren want er is genoeg wat ik kan en moet doen, maar geen zin....)
Nou ik heb net het hele gebouw doorgelopen opzoek naar een collega dus nu moet mama weer ff bijkomen Leuke site die je gaf trouwens!
Marb: Lijkt me inderdaad vervelend om 's nachts kramp te hebben! Natja, Debsje en basmalah gefeliciteerd met jullie 23 weken! Basmalah: Het zo leuk ja dat mensen het nu ook echt aan je kunnen zien! Ik ben ook altijd supertrots als ze er iets over zeggen Zeana: Die rara hormonen toch he , ik herken het wel.. Gisteravond was er een mooi moment in een film, begin ik spontaan te huilen... Om vervolgens het eerst halve uur niet op te houden Later kan ik er dan wel om lachen en dan denk ik, maar goed dat er niemand bij was.. Babydump, prenatal en Lief weet in inderdaad te liggen in Eindhoven, maar ik dacht misschien liggen er ergens nog leuke boetiekjes verstopt
Mac: Dat herken ik heel goed.. Ik heb genoeg te doen, en dan zit ik hier maar.. en dan maar klagen dat er zoveel blijft liggen
Volgens de site niet Ik zou dat ook denken inderdaad. Maar je kunt hem voor van alles gebruiken eigenlijk
Ik wilde de lodger eerst ook kopen op mp, maar hij lijkt me inderdaad veel te warm voor de tijd van het jaar. Ze hebben nu ook een katoenen variant, maar deze is nog niet te vinden op mp. Er bestaan ook wikkeldekens van een ander merk: red castle baby nomade, deze hebben ze ook in katoen. Groetjes, Natasja
als we het over hormonen hebben.. wilde net een valentijnskaartje kopen voor mijn hubby. ging ik denken aan hoe lief ik 'm vind en hoeveel ik van 'm houd.. etc. etc. etc. moest me echt inhouden om niet in janken uit te gaan barsten midden in de Bruna hihi
hahaha Basmalah! Ik heb dat als ik geboorteteksten zit te lezen, dan krijg ik echt tranen in mijn ogen
nou dat gezellige dagje vrij van mn man is ook niks, is ie gewoon de hele dag weg. vanmorgen om 11 uur wel een begrafenis, maar hij komt eind van de dag ofzo pas thuis, gaat nog bij iemand anders langs ofzo. nu nog.... zit ik hier gezellie.....
en waar zijn jullie allemaal? grrrrrrrrrr wordt hier echt helemaal gek van mezelf, helemaal kriegelig, sjaggie enzzzz..... kan wel janken............... helpppppppppppppppp sorry voel me gewoon ff klote........
@Basmalah: Hmm lastig dan idd. Toevallig, ik heb vorig jaar mijn diplomas gehaald voor management assistente/directiesecretaresse. Maar ben intern overgestapt naar de projectadministratie, omdat ik anders 36-40 uur moet werken @Basmalah: Leuk is dat hé, als mensen het echt gaan zien @Natja: Ben blij dat ik niet de enige ben @Pixie: Het zit je niet mee Hopelijk voel je je snel wat beter! @Anna: Ja, ik ben ook koopziek. Maar kan me steeds beter beheersen nu ons hele huis vol babyspulletjes staat @Mac: Wat ongezellig Kun je niet even met Gijsje spelen? Ik hoor net dat de collegas van mijn vriend toch iets willen gaan doen als we gaan trouwen, ookal vieren we niks. Vind ik eigenlijk helemaal niet leuk
ok heb wat bedacht, heb tijdje geleden, 2 boxen vol met kleertje gekregen van een buuf, die 2 meiden heeft, ik kan wel is kijken wat voor neutrale dingen ik eruit kan gaan gebruiken! heb ik toch wat te doen.....
Hmmm je kunt mij wel helpen Mijn zus zegt dat je korting krijgt op een treinkaartje naar de 9 maandenbeurs. Ik kan er alleen niets over vinden op de site