erg he, komt ook gewoon omdat mn man vrij is maar in mijn ogen zn tijd zonder mij aan het verdoen is, ik moe ben en eigenlijk nergens zin in heb, een flinke baaldag. maar ach....
Goedemiddag iedereen, Zo ben weer terug uit Emmen was gezellig heb alleen last van mijn rug doordat ik op een ander bed heb geslapen. Heb net mijn buikband binnen ben er erg blij mee (foto staat in album) Morgen de 20 weken echo en daar hebben we natuurlijk veel zin in Heb verder nog niet bijgelezen
dat zou idd wel erg leuk geweest zijn.... al zie ik er niet uit want ben erg moe maar nadat ik gistermiddag getracht te slapen heb en alleen maar beroerder wakker werd ga ik nu maar niet naar bed!
Pff eindelijk thuis... Zal even bijlezen. @ iedereen met 23 weken: Gefeliciteerd! Weer een weekje erbij. @ mama1987: Niet twijfelen, dat wordt je gek haha. Ik deed dat ook in het begin. Het is gewoon een meid hoor! @ smiley: Ja je ziet zeker wel verschil! Lekker bol buikje hoor. @ nathalie: die kilos gaan zitten in extra bloed, vruchtwater, plecenta etc @ zeana: succes op je werk. doe rustig aan @ pixie: vervelend dat je zoveel pijn over hebt @ anna: Heb ik ook hoor haha. kom altijd wel met iets thuis.. maar heb het nu al minder dan in het begin, anders heb ik gewoon echt te veel ( kleding en rompertjes ) Ik kijk ook regelmatig op kleertjes.com. Heb nog een tegoedbon van 13 euro liggen... even in de gaten houden of er iets leuks komt! @ 9 maandenbeurs: ik ga woensdag met mijn mannetje. we zijn lekker vrij @ Dib: leuk dat je er weer eens bent en fijn dat alles goed gaat @ hormomen: Ik moet zeggen dat ik er weinig last van heb... wisselende stemmingen enzo. spontaal huilen hier ook niet.. @ basmalah: whahaha ik zie het al voor me ( huilen in de Bruna) @ nathalie: dat herken ik dan weer wel .. als ik lieve teksten zie over vader of moeder worden of gedichtjes @ mac: haha hormonen ... * knuf * gooi het er maar uit hoor! @ tamtam: schattige buikband @ mac: ik zie er na een dag ook niet meer uit haha, echt verlept en moe! neem tegenwoordig maar mijn makeup mee naar mijn werk dat ik het nog een beetje kan camoufleren halverwege Pff ben wel weer moe van het werk. Was erg druk. Ik ga tegenwoordig echt al tegen 9 uur naar bed .. ik heb echt zo'n last van mijn banden bij mijn maag, zeg maar de aanhechting bij mijn ribben links.. doet echt zo'n pijn dat ik gewoon plat moet gaan liggen. voel het nu ook al weer.. Ik heb nu al weer trek, maak lekker paella vanavond met vis, hmm..Morgen lekker dagje vrij en het weekend weer werken.
Hey dames! Ben ik ook weer ff.. Heb vandaag om 8:30 Britt naar school gebracht en toen hup, terug naar bed. Kwam er pas weer uit om 14:10, omdat ik om 15:00 haar weer moest gaan halen... Heb volgens mij Britt haar buikgriep overgenomen, alleen bij mij werkt dat meer op mijn darmen dan op mijn maag. Sjonge wat kan een mens zich ellendig voelen :x Maar goed, morgen eindelijk de 20-wekenecho, maar ik maak me geen zorgen omdat we bij de pretecho's ook niets geks hebben gezien Mac: mijn buik voelt ook ineens veel strakker aan, nu komt er een beetje rek op onze huid te staan daar zal het aan liggen Betekent dat alles goed groeit 8) Mooie buiken en buikbanden zag ik voorbijkomen! Die buikband die ik zag heb ik lekker in het roze Heb zelf ook maar meteen een nieuwe buikfoto geplaatst Zaterdag mogen Britt en ik met mannetje naar de Bouwbeurs omdat hij daar de stand voor zijn bedrijf heeft gebouwd. Niet bepaald de 9-maandenbeurs, maar oke, ben wel benieuwd hoe het eruit ziet. Volgens mannetje staan we daar alleen maar met open monden te gapen Nou, ben benieuwd dan Iedereen die weer een weekje verder is: gefeliciteerd!
@mvb wow mooie buik hoor en wat ben je voor de rest mooi slank hihi volgens mij maakte de kleine net een koprol, voelde zo apart in mn buik aan!
Nou dank je wel, mijn ego groeit meteen een paar maatjes met mijn buik mee Ik heb dat ook wel eens, is echt een raar gevoel ja, nergens anders mee te vergelijken! Volgens mij draait ie dan inderdaad om ofzo
Gelukkig ben ik niet de enige die koopverslaafd is...het liefst zou ik alles al in huis willen hebben NU maar dan is de lol er ook gauw af @Marb, wat een lieve man heb jij toch dat hij even je kramp wegmasseert Schrik niet, paar weken geleden had ik ook dat gevoel alsof het allemaal niet goed genoeg was...maar volgens mij is nu de nesteldrang toegeslagen 9 maanden beurs, ik ga ook op donderdag, maar houd mijn hart alvast vast voor wat ik daar weer ga besteden @Dib, gezellie dat je er weer bent @mama1987, bedoel je soms een vrijgezellenfeest? Zal wel goed komen toch! @Tamtam, leuke buikband hoor! MVB heeft hem in het roze, vindt ik ook super leuk @Rianne, wat vervelend dat je zo'n pijn hebt Je hebt best kans als je het iets rustiger aan doet, je hier minder last van hebt...maar dat is heeeeeeel moeilijk @MVB, hey wat grappig, schrijf net aan Tamtam dat jij hem zo leuk in het roze hebt Wat een super buik, echt mooi Hoop dat je je snel beter voelt, rust maar goed uit als dat kan. O,ja voor morgen heeeeel veel plezier bij de 20 wkn echo @Mac, een paar weken terug groeide me buik heel hard en toen voelde het ook heel strak aan, nu gaat het wel weer. @MVB en Mac, dat gevoel herken ik wel, alsof je in de achtbaan zit, maar dan heel lokaal te voelen in je buik xx Anna
wat eten jullie vanavond? wij eten broodje shoarma, met sla en knoflooksaus... en gaan jullie vanavond nog wat leuks doen?