Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Mooi buikje MvB :)

Wat eten we vanavond? Ga zo beginnen met aardappelen te schillen, het wordt dus aardappelpuree met runderreepjes en een lekker salade erbij :) mmmm krijg nu al honger..

Wij hebben geen plannen voor vanavond. Gewoon lekker hangen op de bank.

2. McGyver

McGyver Niet meer actief

klinkt ook lekker buddie

3. Anna83

Anna83 Bekend lid

12 aug 2008
    558
    0
    0
    @Mac, mmmmm lekker stinken naar de knoflook ;)

Wij eten boerenkool stampot, alleen het schijnende zonnetje klopt daar niet echt bij :rolleyes:
    Had vandaag echt zo'n "voorjaar" gevoel, kreeg gelijk energie ervan en begon zwijmelend te denken aan juni...bevalling...wandelen met onze zoon... :D :D :D

Heb trouwens even jullie mening nodig.
    We hebben twee geboortekaartjes die we beide erg leuk vinden...en nu kan ik niet meer kiezen :oops:

Kaartje 1: http://www.buromac.be/nl/kaarten.dhtml? ... ortiment=1

Kaartje 2 (het hobbelpaard): http://geboorte.mercard.nl/cards/collec ... -2475.html

Ben benieuwd wat jullie er van vinden.

xx Anna

4. MamaVanBrittje

MamaVanBrittje Niet meer actief

Anna: Hier nog zo'n koopverslaafde hoor :oops: Maar ook ik moet geduld hebben, geld is even op :(
    En dankjewel voor de complimentjes :oops: :D
    Dat gevoel in je buik, inderdaad een soort achtbaangevoel ja :)

Mac: heb nog geen flauw idee wat hier het avondeten is... Mannetje kookt, ik kan helaas niet boven het fornuis gaan hangen want dan heb ik een emmer of wc-pot nodig :x Hopelijk is dat weer over als ik ben bevallen!

Ik ga vandaag heel leuk vroeg naar bed ;)
    Jij?

5. McGyver

McGyver Niet meer actief

@anna kaartjes zijn zo persoonlijk, beide zijn leuk

@mvb wat ik ga doen vanavond, haha geen idee, w.s. hetzelfde zoals de hele dag al is geweest vandaag.

6. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    heeft iemand al iets van
    simoon vernomen toevallig die moest eergister toch opgenomen worden in het ziekenhuis?

7. McGyver

McGyver Niet meer actief

nee nog niks van gehoord

8. McGyver

McGyver Niet meer actief

zooo mn mannetje is weer thuis.....

9. MamaVanBrittje

Daar dacht ik ook net aan, dat we nog niks van Simoon hadden gehoord :( Hopelijk is het niets ergs!

Mac: je mannetje is weer thuis, dus ik kan jouw plan voor vanavond wel raden ;) :)

Anna: ikzelf vind de eerste leuker, maar het is jouw keuze meid!

10. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    yeahhhh buddy weer blij :)

11. McGyver

McGyver Niet meer actief

haha denk het niet, want heb schimmelinfectie....
    niet echt fijn om dan te sexen.....

12. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    @ MamaVanBrittje:In het roze is de buikband ook erg leuk :)
    Kijk je ook zo uit naar morgen?(20 weken echo)
    Gelukkig hebben we hem om half 9 al.
    Hoop dat ik vanavond kan slapen.

13. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @basmalah...hahaha ben ik tenminste niet de enige die overal om jankt...vandaag ook weer hoor...om de raarste dingen!

@mac...dat heb ik ook...een heel zwanger gevoel vind ik het..hahaha...net alsof het heel de tijd gespannen staat...

@mvb...het getver! kijk je wel uit..dat je genoeg blijft drinken enzo! uitdrogen is geen pretje...believe me!

@anna...ik vind die met dat hobbelpaard echt supergaaf! het is dat mn vriendje zoiets niet leuk vind...maar anders was dat echt een mooie geweest!

Verder heb ik errrrug veel gedaan vandaag!

Alle muren zijn geverfd...dat betekend dat we waarschijnlijk de meubels in elkaar kunnen zetten dit weekend! JEEEEEEEEEJ! :)
    Wel nog een ongelukje met de hond gehad...ze kwam even kijken en schrok omdat ik en emmer met verf optilde...en toen kiepte alles (ja...echt ALLES) over haar heen...had ik toch ineens een hele witte hond! Gelijk maar even onder de douche gezet!

En ik heb me toch een energiek ventje in mn buik zitten...hij blijft maar hobbelen en bewegen! Was echt grappig...ik ze tegen mn vriend dat ie een slaapliedje moest zingen gisterenavond...kwam ie met muziek aanzetten...hopla...op mn buik...zag je heel dat ding heen en weer gaan...lag ie keihard te schoppen tegen de muziek! Echt super grappig!

14. McGyver

McGyver Niet meer actief

zo samen met mn man en de hond ff heerlijk gefietst, wel koud, maar voel me gelijk een stuk beter!
    hond helemaal total loss. haha
    nu lekker eten....

15. McGyver

McGyver Niet meer actief

arme hond hihi

en wat leuk van die muziek.

16. MamaVanBrittje

Nee dat klopt maar je kunt het even goed romantisch maken samen toch? ;)

17. MamaVanBrittje

Zeker, maar jij vindt gewoon jouw zwarte veel mooier en dan ik mijn roze ;) Hihi

Heb wel zin in morgen ja! Wij zijn echt de echo-hekkensluiters nu :D
    Wij hebben hem wel "pas" om 10:00u maar dat is het ook zo. Britt naar school, hop de bus in en de tijd is alweer om. Komt goed :)

Lekker slapen vanavond, de kans dat alles goed is is gewoon 99,9% toch? Dan ook geen zorgen maken om die 0,1% ;) Alles komt goed.

Hoor morgen wel van je hoe hij was!

18. MamaVanBrittje

Lekker aan de shoarma Mac :D Vond ik voor ik zwanger was ook heerlijk maar kan nu jammer genoeg niet meer tegen de lucht :(
    Maar eet vooral smakelijk! :D

Aan die hond heb je ook geen kind meer :)

19. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    *ego*
    Sorry, maar ik moest het even kwijt.
    Sinds vandaag had ik het gevoel dat ik mijn cerclage (bandje om de baarmoedemond) voelde zitten. Net heb ik toch de stoute schoenen aangetrokken en heb even gevoeld. Ik voelde het draadje dus duidelijk zitten! Ik schrok me helemaal wild en heb meteen naar het ziekenhuis gebeld. Gelukkig kreeg ik de dienstdoende gyn aan de telefoon. Hij vertelde dat het normaal is dat je de cerclage met je vinger kunt voelen en dat de baarmoedermond in de loop van de zwangerschap wat naar beneden zakt en dat je hem dan dus wat duidelijker voelt. Ik denk dat ik het draadje aan de binnenkant van mijn vagina voel prikken. Ik ben wel enigsins gerustgesteld, maar ik zit nog wel na te shaken!
    Groetjes, Natasja

20. MamaVanBrittje

Ja ik zal genoeg water proberen te drinken ;)

Arme hond! Maar misschien was het toch ook wel heel hip :)
    Leuk dat je ventje zo op de muziek reageerde! Als je nou bijv elke dag hetzelfde liedje voor hem speelt wordt hij daar na de geboorte ook rustig van als je het afspeelt als hij zich niet fijn voelt :D

Deel Deze Pagina