haha zal ontspannen Ik lees idd op internet op sommige sites dat het niet schadelijk is voor de baby maar dat alleen de moeder ziek kan worden. Maar op sommige andere sites staat alleen dat je het niet moet eten, dus vraag me af waarom zou je het niet mogen eten als het niet schadelijk is, snappie Veel mensen weten het ook niet eens over rauwe eieren, en tja vroeger at mijn moeder gewoon rode biefstuk.....
Mja, omdat je lichamelijk toch al een beetje minder sterk bent, denk ik. Ik moest in Indonesie erg goed oppassen dat ik geen buikgriep kreeg, maar die heb ik toch gehad. Tsja, het hakte er bij mij wat steviger in dan bij m'n man, maar dat is alles.
jullie zullen trouwens wel denken: wat een paniekkip , sorry hoor, maar jullie zijn de mensen aan wie ik het kan vragen als ik ergens over twijfel. Ik vind alles gewoon erg spannend en alles is nieuw (zoals bij velen van ons natuurlijk). Ik wil gewoon het allerbeste voor ons kleintje en zou er niet aan moeten denken dat er iets gebeurt! Sorry dus dat ik soms wat stresserig over kom.....
@ jolan: ik denk dat bijna iedereen hier dat gevoel wel herkent hoor. Ik kan me soms ook de gekste dingen in m'n hoofd halen, hoewel ik merk dat dat wel een stuk minder is geworden nu ik haar vaak voel bewegen. Als je maar niet vergeet tussen het stressen door ook nog te genieten
oh dat doe ik zeker! zit vanavond lekker te genieten want de kleine is heerlijk druk, alleen net trapte ze tegen mn blaas. Had dat nog niet eerder gehad, poe hee, dat was best even een vervelend gevoel maar vond het toch leuk
Kaartje, heb de beide mappen open gelegd op tafel en ben er wel 100x langsgelopen....en krijg een goed gevoel bij het kaartje met dat hobbelpaardje, dus dat gaat hem worden Ben bang dat Simoon dan toch is opgenomen anders had ze vast al wel iets laten weten Hoop natuurlijk van niet voor haar. @Sarah, arme hond...zal waarschijnlijk zelf ook "wit" zijn weggetrokken van de schrik Heb je het er wel uit kunnen krijgen onder de douche of heb je daar ook een dagtaak aan gehad Het is trouwens het hobbelpaard kaartje geworden, vriendje was namelijk weg van dat kaartje, maar toen ik die andere liet zien zei hij "maakt niet uit lief, welke jij het mooiste vindt" werd het nog moeilijker om te kiezen @Natja, jeetje wat schrikken meid...komt vast helemaal goed, zeker als desbetreffende gyn zegt dat het normaal is. Liedje, speel elke avond voor het slapen gaan de muziekpopjes van Woezel en Pip vlakbij mijn buik af...ben inderdaad benieuwd of hij er straks dan ook lekker van in slaap valt @Heide, hoe gaan jullie verkleed? @Marb, gaaf! Ga denk ik volgende week beginnen met het zwemmen, want ben nu ook al verslaafd aan het in bad gaan, omdat dat zo ontspannend is voor mijn rug. Ach gossie, je mannetje twee verstandkiezen tegelijk laten trekken dan verdient hij het echt om vertroeteld te worden @Jolan, voelt apart he op je blaas. Bij mij zit de kleine de laatste dagen vaak onderin met zijn voetje, dus vindt het nu wat minder leuk worden xx Anna
goedenavond.. daar ben ik ook fftjes weer momenteel (eigenlijk al een week lang) is ons zoontje mega dwars en echt aan het peuterpuberen.. hij daagt me vreselijk uit ... wil niet slapen ect ect.. (soms denk ik waar ben ik aan begonnen om weer zwanger te zijn.. grapje! ) mijn hormoontjes zijn trouwens hefig aan het opspelen ik heb totaal niet bij gelezen dus ik ga mijn best fftjes doen.. ik lees niet alles terug maar probeer wel wat: tamtam: onwijs leuke buikband! veel plezier bij de echo rianne: mooie buik heb je! buik: gaan er nog mense hem laten beschilderen op de 9 maanden beurs? mavbritje: wow ook al zo'n mooie buik anna: suc6 met je inhouden op de beurs mac: wij hebben lekker kipfiletje/aardappeltjes en witlof gehad anna: dat 1 e kaartje lijkt heel veel op die van ons bij ons zoontje.. toen hadden we hem in lime groen met een beertje mijn voorkeur gaat naar nr 1 mmmmh en nu word ik zomaar van forum gegooid helaas pinda kaas. verder dus geen reacties
Hallo allemaal, Ben vanavond weer thuis gekomen uit het ziekenhuis. Ik heb nieuwe medicijnen gekregen en hopen dat deze wel helpen, anders krijg ik een prikpil maar daarvoor moet ik wel opgenomen worden. Ze hebben me vandaag nog op trombose getest, maar dat was er gelukkig niet. Volgende week terug en dan maar hopen dat er nog steeds niet aan de hand is. Ik lijk wel een michelin vrouwtje haha, hele dikke benen enz pff. Liefs Simone
hey meiden ik heb geen tijd om terug te lezen, moet zo naar mijn werk. ik hoop dat alles goed gaat met iedereen! hier gaat het lekker. ik kom vanavond weer even neuzen hier!
Goedemorgen! Meiden met de echo succes! Natja, dat was schrikken! Marb, lekker gezwommen! Ik zit er ook over te twijfelen, maar vind het nooit zo leuk om alleen te gaan Simoon is weer uit het ziekenhuis! Super! Hoop dat de medicijnen werken. En gelukkig geen trombose! Ik zit op een paardenforum, ook in zo'n topic als dit. Was een meisje en die was bevallen van een zoon. 2 weken na zijn geboorte is ze overleden door trombose in haar been. Echt verschrikkelijk! Nou volgens mij aardig bij gelezen! Degene die ik vergeten ben, sorry! Ik ben gisteravond van het ene op andere moment niet lekker geworden. Misselijk en hoofdpijn, dus zal wel ziek gaan worden. Verder heb ik sinds een paar dagen dat mijn buik ineens straks aanvoelt (niet lang en ook niet pijnlijk) wel vervelend. Meer mensen die dit hebben?
MEIDEN! De baby gym van Ficher Price is vandaag in de aanbieding bij Intertoys van 80 euro voor 35! Alleen vandaag! http://www.intertoys.nl/epages/intertoy ... uct/557201
Goeiemorgen allemaal Had vanmorgen een bloedstolsel na het plassen. Bij het afvegen zeg maar.. Klinkt niet echt lekker maar zo'n stukje die je ook wel eens met een menstruatie hebt... Zal wel niks ergs zijn maar ik heb elke keer wat Zit nog lekker in mijn badjas, dagje vrij vandaag. Helaas moet mannetje werken tot 23:00 !
Goeiemorgen allemaal, Rianne,ik zal wel even de verloskundige bellen als ik jou was hoor,ook al heb je geen pijn of is het al over. Toch even melden. Groetjes Aicha
@mam85, jij hebt je handen vol aan een puberende peuter Ga mijn buik denk ik niet laten beschilderen, heb daar niet zoveel mee, vindt het dan mooier om er een gips afdruk van te maken. @Simoon, YEAH je bent weer thuis Zal voor je duimen dat het goed blijft gaan en dat deze medicijnen wel werken. @Nathalie, wat een eng verhaal...brrrrr Over die strakke buik...herken ik wel, heeft een paar weken geduurd en nu gaat het wel weer. Waarschijnlijk maakt de kleine dan een groeispurt. @Rianne, jeetje dat is toch weer ff schrikken en dan is mannetje ook pas laat thuis . Zou gewoon ff VK bellen, dan weten ze er in ieder geval van. Maak er maar een lekker badjas dagje van xx Anna
Goede morgen meiden! Hoe gaat het hier allemaal? ikke vandaag nog werken en dan lekker weekend, heerlijk! tamtam78, leuke buikband en veel plezier en succes met de 20 wkn echo. MamaVanBrittje, ook veel plezier en succes met de 20 weken echo. Anna, beide kaartjes helemaal leuk! simoon312, veel sterkte meid! Emme, veel succes morgen! met de uitslag toch?! xx Inger
Wat de VK dan gaat zeggen is dat ik terug moet bellen als ik de beeb niet meer voel bewegen of als het erger wordt.. heb laatst ook al gebeld voor zoiets. Dus wacht het maar gewoon af
Ok Hebben jullie trouwens ook zoveel vocht in jullie voeten? Ik ken dat als iets van op het laatst lopen maar ik heb er nu al zoveel last van. (krijg me schoenen bijna niet meer aan )