Vervelend Rianne! Houd het gewoon even in de gaten! Aichaaaa, nee heb ik geen last van. Lijkt me ook niet prettig. Ik heb de hele tijd rare plofjes in mijn buik Het zijn geen schopjes, want deze voelen anders.
Die heb ik vooral bij mijn schaambeen (die plopjes),maar ik heb nu ook flinke trappen in mijn zij enzo Moet er elke x om lachen
Ze trappelt trouwens echt bijna de hele dag door,zoveel dat ik me wel eens ongerust maak of ze wel 'n slaappatroon heeft Maar ja,je kan natuurlijk ook slapend trappelen
Aichaaaa, ik zit even op je babysite te kijken en ze wordt met de seconde zwaarder . Grappig om te zien!
haha,grappig. ik ben trouwens benieuwd, Ik heb woensdag 'n groeiecho omdat ik zwangerschapssuiker heb en ik vraag me af of ze nu al groter is dan de rest van haar "leefttijdsgenootjes"
Goedemorgen allemaal, Simoon: fijn dat je weer thuis bent Rianne: ik zou het zeker in de gaten houden en als het verergert toch even aan de bel trekken Wat betreft die plopjes: die voel ik vaak als zij aan het draaien is. En die kleine van ons is ook erg beweeglijk. Net wat Aicha zegt vraag ik me ook af of ze überhaupt slaapt Als ik er aan denk, je zit in een stuitligging in een kleermakerszit en hoe krijg je het voor elkaar om dan de hele dag door te schoppen : :
Ja heb ik ook! Hij was overigens rustig, maar nu begint ie weer Als ik hem een dag wat minder voel maak ik me ook gelijk zorgen
Ik ga me even klaarmaken om naar de winkel te gaan,wil dat nog even doen voordat zoonlief thuiskomt. Fijne dag allemaal.
hey fijn dat je weer thuis bent, en hopelijk slaan de nieuwe medicijnen aan, doe maar lekker rustig aan!