Ik zie het ook net! Hoop niet dat mijn schoonzusje dan nog in bed ligt, die zou voor ons even naar de stad.
@rianne,ff rustig aan doen dus en in de gaten houden, @aichaa, nee heb nog geen last van vocht in mn voeten/benen @nathalie, is normaal hoor als je hem alleen onder in je buik voelt, is bij iedereen verschillend goedemorgen trouwens!
zo ik heb hier heerlijk uitgeslapen tot 10 uur, weer lekker uitgerust en voel me stukk beter dan gister, straks ff roosteren enzo. en van half 5 tot half 9 werken
Heerlijk om uit te kunnen slapen! Wij gaan vanavond uit eten met vrienden. Vriendin van mij loopt 10 weken voor op mij. Ben zo benieuwd naar haar (we zien elkaar eens in de zoveel tijd )
Dank je! Hij is nog lang niet klaar hoor Vandaag gaan we een rolgordijn halen, waren gisteren in de aanbieding 20% en vandaag 30% En we gaan even een plakje halen voor boven de commode.
oke leuk hoor, wij krijgen maandag kamertje binnen en kunnen het dan in elkaar zetten, dan inderdaad ook nog plankje erboven kopen, al wel mooie gezien, want plankje dat erbij hoorde was 80 euro. nou sorry hoor, mij te duur hihi. gordijnen moeten we ook nog bestellen, weten al wel welke, bij de leenbakker mooie gezien, moet maten nog ff opmeten.
Ja die plankjes bij een kinderkamer zijn echt belachelijk duur. Wat ik wel jammer vind is dat de kleur uiteraard iets afwijkt van wat we nu hebben. Welke babykamer hebben jullie?
http://www.baby-dump.nl/index.php?page= ... =109&m=109 deze hebben we. kunnen dus gewoon neutrale witte of bruine plankjes bij.
Die is leuk! Hebben wij ook een witte of bruine. Wij hebben alleen donker noten glans en die hebben ze helaas niet als losse plankjes
@rianne ik zou toch wel weer bellen alleen om het aan te geven dan.. niet zo zeer advies maar dat je het meld. @aicha. ik heb zo een vermoeden dat ik wel vocht vast hou omdat ik last heb op die gewrichten ..krijg van vocht last van FM...