Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ben ik ook weer :D

Wij hebben waarschijnlijk ook geen babygym.
    Mijn schoonzusje was naar een intertoys gegaan en die had hem niet meer. Aangezien ze vrij laat is gegaan moest ze werken en kon ze niet meer in het centrum kijken. Wel balen.

2. McGyver

McGyver Niet meer actief

@nathalie, jammer dat ie er niet meer was.

3. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Hey,
    karola24, welkom!

tamtam78 & MamaVanBrittje, gefeliciteerd!

xx Inger

4. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ja echt jammer!

Klinkt misschien heel lullig van mij, maar baal er echt van :oops:. We hadden het haar maandag al gevraagd. Ze gaat heel laat van huis weg en dan ook nog naar een kleine intertoys en niet die in het centrum.
    Als ik dit had geweten had ik hem vanmorgen op internet gelijk besteld :D

5. McGyver

McGyver Niet meer actief

ja das wel balen ja, want als het andersom was geweest had je er wel meer moeite voor gedaan. beetje lullig!

ik ga roosteren

kus

6. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Tja ik regel dat soort dingen eigenlijk altijd gelijk :D

Succes met roosteren!

7. Yvetje1982

Yvetje1982 Bekend lid

17 jan 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    tamtam78 & MamaVanBrittje: fijn dat alles goed was!Geniet vandaag nog lekker ff na!
    En,Emme, jij succes morgen!Ga ervan uit dat alles goed is!

Vanavond gaan we met de buren wokken..Heb er zin in!
    Groetjes Yvette

8. MamaVanBrittje

MamaVanBrittje Niet meer actief

Helemaal vergeten: nieuwe junimama, welkom en gefeliciteerd!

En ook vergeten: had wel 1 minpuntje trouwens, mijn placenta ligt wel aan de achterkant, maar echt heel laag. Dus met de onderkant over het geboortekanaal. Daarom moet ik met 30 weken nog een echo laten maken om te kijken hoe hij dan ligt. Hopelijk is ie dan mee naar boven gerekt samen met de baarmoeder, anders moet ik bij het minste beetje bloedverlies al richting ziekenhuis op het eind :( Hoop niet dat dat zover komt...

9. McGyver

McGyver Niet meer actief

@mvb hopelijk trekt je placenta met groeien omhoog

10. MamaVanBrittje

MamaVanBrittje Niet meer actief

Ik hoop het ook! Loop liever niet het risico dat hij straks scheurt en mijn kleintje geen zuurstof meer krijgt... :( Oke, niet aan denken, alles komt goed. Het verklaart trouwens wel dat rozeverlies wat ik laatst had waar ik zo bezorgd over was. Waren mijn zorgen toch niet helemaal ongegrond.

Maar, alles komt goed, dus dit ook :)

11. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    @Sarah: ja erg he? Gisteren bij ‘n film ook.. janken! Mijn man snapt er geen bal van geloof ik hihi.. Nou moet ik het kaartje ook nog aan ‘m gaan geven ga ik vast ook bij huilen hihi

Moest lachen om je verhaal over jullie hond.. haha zie het al helemaal voor me arme hond.. keek ie niet heeeel zielig?

@Natja: jeetje meid.. dat is inderdaad schrikken. `

@jolan: ik moet altijd wel lachen om je berichtjes.. maar ben zelf precies zo! Ben snel in de stress enzo en vooral met de eerste weet je gewoon niet zo goed wat wel of niet mag.. gelukkig zitten hier de nodige ervaringsexperts en nuchtere dames die ons weer even terugroepen hih

@Simoon: jeetje meid.. nog geen duidelijkheid dus.. hoop echt dat de medicijnen aanslaan.

@Rianne: he bah! Wat vervelend en weer die onzekerheid, ook al ben je volgens mij wel lekker nuchter.

@Aicha: heerlijk toch dat ze de hele dag doortrappelt? Mijn mannetje voel ik ook steeds meer en meer.. gisteren stond ik met mijn leidinggevende even vlug haar agenda door te nemen.. TRAP! Schrok er van.. :)
    En komen je opgezette voeten niet door je zwangerschapsdiabetes?

@karola: gefeliciteerd met je zwangerschap meid! En welkom natuurlijk!

@tamtam: gefeliciteerd met je goede echo meid! En natuurlijk met je zoon!

@mamavanbrittje: jij ook gefeliciteerd met je goede echo! Ook al had je natuurlijk al een beetje gespiekt hihi. Hopelijk gaat het goed met je placenta. Voordeel is dat ze het bekeken hebben nu en dat je nu goed in de gaten gehouden wordt.. niet over nadenken meid! Gaat goed komen allemaal !

Emme heel veel sterkte met het wachten… Afschuwelijk hoe ze jullie in spanning laten hihi. Het zal vast allemaal goed zijn meid!

12. Vinnies

Vinnies Bekend lid

20 okt 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    @MamaVanBrittje: ik heb hetzelfde maar heb er eigenlijk weinig info over gekregen. alleen dan dat ik met 32 weken weer een echo krijg.

13. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Van harte gefeliciteerd, Tamtam en mamavanBrittje! Fijn dat alles goed was, en van harte met jullie zoon! Het is echt heeeeeeel erg leuk om een zoon te hebben! ;)

MamavanB: In 90% van de gevallen trekt de placenta nog omhoog. Wel vervelend als je bij de overige 10% hoort, dan kun je niet op de natuurlijke weg bevallen.

Nathalie: Kan me voorstellen dat je dat vervelend vind!

14. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Wij zijn al bijna uit de naam voor een jongen :D

Enige nadeel is dat het lijkt op de naam van mijn vriendin haar zoontje. Zouden jullie dat erg vinden?

15. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @simoon fijn dat je weer thuis bent n dat je geen trombose hebt!
    @rianne wat vervelend zo'n bloedstolsel, maar dat kun je je hele zwangerschap door hebben zei mijn vk.

wat betreft druktemakers in d buik, ze zeggen dat dat ook vaak drukke kindjes worden. mijn dochter was ook heel druk in de buik en is dat nu nog. nu voel ik het niet zo heel vaak haha ik hoop op een rustig kindje.

16. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @mac je hebt dezelfde babykaer als mijn zus, erg mooi hoor! ik heb hele leuke gordijntjes gezien bij de ikea.
    @karola welkom hier en succes met bjhouden want er wordt veelste veel geklets hier :) .
    @tamtam fijn dat je echo goed was en gefeliciteerd met jullie zoon! weer een jongen op de lijst.

ik moest vandaag eigenlijk tot half 5 werken maar er was geen vervangent werk voor me geregeld, ik ben dus om half 3 lekker naar huis gegaan. ik had vandaag weer erg last van mijn bekken helaas.

17. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    dan spiek ik weer even mee

18. Celinaaa

Celinaaa Bekend lid

8 sep 2007
    609
    0
    0
    Fryslân
    @ MvB, ik hoop echt dat je placenta nog wat omhoog gaat met het groeien. Meestal gebeurt dat wel.

@ Mandy, ja dat zou wel kunnen kloppen. Sil was ook heel rustig in de buik en is nu nog steeds een heel makkelijk kind. Heb je geen werk van. Deze is een echte kickboxter! Dus ik bereid me voor. :p
    Balen van die bekkenklachten

@ Nathalie, ik zou het niet zo leuk vinden maar zolang het niet dezelfde is zou ik er geen probleem mee hebben denk ik.

19. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @mvb fijn dat alles goed was haha en dat het nog een jongetje is! wel vervelend van je placenta maar wie weet hoe het bij trekt.
    @nathalie ik denk niet dat ik het luk zal vinden als mijn vriendin bijna dezelfde naam heeft. anders vraag je het toch aan haar.

ik moet toch even gaan opzoeken wat er met natja was want dat heb ik gemist.

20. McGyver

McGyver Niet meer actief

nee hoor als jkullie dat mooi vinden! doen!

Deel Deze Pagina