Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    merel volgens mij moet je je onderschrift even aanpassen... in 5 juni 2009

2. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    oh robin.. pfff.. wat een stress zeg... ik hoop dat dat het was en dat er nu niets meer komt.. maar klein beetje oud bloed of roze is niet erg.. echt rood bloed is niet goed

3. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    10 JUNI MAMA's 2009

Geslachten :
    10 onbekend | Meisje | Jongen

27-05-09
    MissQ - 28jr - 2e - mvm - ? - B

28-05-09
    Meris - 28jr - 1e - T - B

29-05-09
    Roozje - 27jr - 1e - ? - ?

01-06-09
    Pixie - 27jr - 1e - mvm - T - B
    Robin77 - 30jr - 1e - Z - B

03-06-09
    Dootje24 - 26jr - 1e - Z - B
    Sunshine09 - 33jr - Z
    Marloes80 - 28jr - 2e - Z - F

06-06-09
    Merel69 - 39jr - 2e - Z - B

07-06-09
    jent - 27jr - Z - B

Codes:
    mvm - moeders voor moeders | T=thuisbevallen | Z=Ziekenhuis | B=borstvoeding | F=Flesvoeding

AFSPRAKENLIJST

01-10-08
    MissQ, intake mvm

02-10-08
    pixie, intake mvm 14.30

06-10-08
    Dootje, uitslagen onderzoeken miskramen
    MissQ, 1e afspraak gynacoloog

13-10-08
    Dootje, echo ziekenhuis, 13.25 uur

17-10-08
    Meris, 1e echo

20-10-08
    MissQ, 1e afspraak vk
    Meris, intake vk

22-10-08
    Pixie, intake vk 14.00

28-10-08
    Robin77, 1e echo 09.15

06-11-08
    Robin77, intake vk

Voor het overnemen van het lijst :
    Als je niet weet hoe het moet, klik op een van deze namen die je heb zien langskomen vaak : Pixie, Dootje24,
    Graag naam toevoegen als je ook mee wil helpen lijst bij houden.
    Haal de [ quote] van boven en [ /quote] van onderaan weg.
    Vergeet niet de aantallen te veranderen bovenaan van zwangeren en ook geslachten

4. Dootje24

Dootje24 Bekend lid

5 jan 2007
    561
    0
    0
    Teamleider Balie
    Nijmegen
    Robin, hoe is het nou? Zolang je geen last hebt van krampen en stolsels in het bloed is er niks aan de hand meis! Een beetje bloedverlies (vooral na vrijen, sporten en inspanning) kan geen kwaad.
    Ik duim heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard voor je! Hopenlijk morgen goed nieuws....

5. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Goede morgen meiden ;)

Ja ja, ik weet het. Manlief vroeg ook al of ik misschien niet helemaal lekker was! Om 6 uur stond ik compleet met dekbed al beneden bij hem (hij moet zo gaan werken). Maar wilde ons dekbed graag even buiten laten luchten en aangezien ik dat ding in mijn eentje haast niet op de wasmolen getild kan hebben.... tsja... En kan zo mooi nog even wat gaan leren. Ja, zijn dingen die je doet he, op een zaterdagochtend tussen 6 en 7! hahahahah

Heb hier ook nog steeds een beetje last van bruin/oud bloed. Volgens de verloskundige kon het nog wel even duren voordat het helemaal weg was. Dus hou het even in de gaten.

Fijne dag voor iedereen, ik duik even in de boeken!

-x-
    MissQ.

6. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    Ook goedemorgen,

Jee missQ je was er vroeg bij hoor. Waarvoor leer je trouwens?

Ik lag al een eeuwigheid wakker, kon echt niet meer slapen. Heb dit al een paar dagen zo, wat een ellende zeg.

Hebben jullie ook zo last van puisten. Ik heb echt een puist ter grootte van de Mount everest op mn kin zitten en dat is niet de enigste.

Liggen jullie nu ook zo te malen? Pff lig echt continue van alles te bedenken en bij elk steekje of wat dan ook raak ik in de stress. Verder voel ik me echt supergoed nergens last van.

Heb vanochtend nog even een test gedaan :oops: even realitycheck en had toch niets te doen om 5.30 uur :oops: .

Zit trouwens met een dilemma, willen jullie eens meedenken. over 2 weken hebben wij een familiebijeenkomst en we zitten er aan te denken om het dan te vertellen. De fam. woont helaas niet vlakbij en dit leek me wel een leuke gelegenheid.

Nu is het zo dat mijn vriend al een zoontje uit een andere relatie heeft en we willen niet dat zijn ex het nieuws al hoort. Maar ik vind het ook zo wat om het niet tegen zijn zoontje te vertellen. Weet dus niet goed hoe ik dus aan moet pakken, dus ideeen zijn erg welkom.

Nou meiden ik ga eens in mn zw.schapsboek snuffelen. Heb gisteren veilig zwanger van Marielle Kroon gekocht, echt een aanrader!

Fjne dag verder!

7. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    10 JUNI MAMA's 2009

Geslachten :
    10 onbekend | Meisje | Jongen

27-05-09
    MissQ - 28jr - 2e - mvm - ? - B

28-05-09
    Meris - 28jr - 1e - T - B

29-05-09
    Roozje - 27jr - 1e - ? - ?

01-06-09
    Pixie - 27jr - 1e - mvm - T - B
    Robin77 - 30jr - 1e - Z - B

03-06-09
    Dootje24 - 26jr - 1e - Z - B
    Sunshine09 - 33jr -1e - Z
    Marloes80 - 28jr - 2e - Z - F

06-06-09
    Merel69 - 39jr - 2e - Z - B

07-06-09
    jent - 27jr - Z - B

Codes:
    mvm - moeders voor moeders | T=thuisbevallen | Z=Ziekenhuis | B=borstvoeding | F=Flesvoeding

AFSPRAKENLIJST

01-10-08
    MissQ, intake mvm

01-10-08
    Sunshine09, echo

02-10-08
    pixie, intake mvm 14.30

06-10-08
    Dootje, uitslagen onderzoeken miskramen
    MissQ, 1e afspraak gynacoloog

13-10-08
    Dootje, echo ziekenhuis, 13.25 uur

17-10-08
    Meris, 1e echo

20-10-08
    MissQ, 1e afspraak vk
    Meris, intake vk

22-10-08
    Pixie, intake vk 14.00

28-10-08
    Robin77, 1e echo 09.15

06-11-08
    Robin77, intake vk

Voor het overnemen van het lijst :
    Als je niet weet hoe het moet, klik op een van deze namen die je heb zien langskomen vaak : Pixie, Dootje24,
    Graag naam toevoegen als je ook mee wil helpen lijst bij houden.
    Haal de [ quote] van boven en [ /quote] van onderaan weg.
    Vergeet niet de aantallen te veranderen bovenaan van zwangeren en ook geslachten

8. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    He Robin77 hoe is 't vandaag, hopelijk gaat het wat beter. Doe het lekker rustig aan en laat je lekker verwennen door je mannetje!

9. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    oh sunshine ik weet precies hoe je voel. ik was wakker om 5.15 vanochtend en dacht ook zal ik nog een test doen.. want ik ben ook zo bang heb het niet gedaan.. dacht.. 2 oktober word er toch een test gedaan. liever bwaren dan voor later.

ik zou nog wachten meid met vertellen aan ex. het is nog echt zo pril. en ik weet niet hoe oud zijn zoontje is., maar die hecht ook nog geen warde aan.. of juist wel terwijl het nog fout kan gaan (we gaan er natuurlijk niet van uit)en is dat een klap op hte idee zijn dat hij een zusje of broertje krijg

Robin hoe gaat het ?

10. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    De onderste * 5 juni is een miskraam die ik heb gehad. Een vlindertje van ons.

11. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Oh... ik ben ook elke dag al vroeg wakker. Ik dacht dat ik de enige was, of dat het ergens anders door zou komen, maar het hoort ws. dus bij de zwangerschap ;) .

Hebben jullie ook een veranderde ademhaling? Volgens mijn man adem ik ontzettend zwaar nu.

12. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Hebben jullie ook zo'n honger als je 's morgens wakker wordt?
    Ik moet gewoon opstaan om te eten meteen. En idd vroeg wakker

xxx Joyce

13. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    pff ben dus blij dat ik niet de enige bent die vroeg wakker is. Vind het nu nog niet zo erg, heb nog vakantie maar moet maandag weer aan de slag, dus ik hoop dat ik dan wel redelijk kan slapen.

Wil het de ex nog niet vertellen hoor, liever niet dan wel! Je hebt wel gelijk dat hij toch nog niet echt beseft wat het inhoudt. Maar aan de andere kant wil ook niet dat hij iets op pikt van een ander (ja ja kleine potjes hebben echt grote oren :) ) en dat ie dat dus leuk thuis mededeelt. Ga er nog eens goed over na denken.

@merel heb daar eigenlijk geen last van, merk je hetzelf ook dat je anders ademt?

14. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    haaaa ook herkenbaar, lag vanochtend vroeg al te knorren. Vriendje vroeg nog wat is dat nu, mn maag dus. Heb mn bammetje met moeite opgegeten hoor.

Hebben jullie ook dat je eigenlijk geen trek heb maar omdat je lichaam aangeeft dat het honger heeft dat je maar wat eet? Hoeveel eten jullie trouwens? Als ik de lijst aan houd van het voedingscentrum dan krijg ik dat echt noooooit weg allemaal.

15. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Normaal eet ik altijd 2 botehammen 's ochtends heb er nu maar 1 gegeten en ik heb idd de afgelopen dagen er last van gehad dat ik helemaal geen trek had.

xxx Joyce

16. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Fijn om te horen dat ik niet de enige ben die vroeg wakker is! Ik heb ook erg last van puisten, pijnlijke en grote puisten wel te verstaan. Had ik eerder geen last van. Bij de zwangerschap van mijn ukkie had ik ook erg last van puisten. Dus wellicht komt het door het hCG..

Ik heb cursus voor het werk, is erg pittig omdat ik er in het dagelijks werk niet mee te maken heb. Nu heeft een collegaatje geregeld dat we donderdag uitleg krijgen bij een collega van een andere afdeling, maar ze komen dan mijn kachel plaatsen. Heb haar al een berichtje gestuurd of we de afspraak niet kunnen verschuiven, of anders of zij mij uitleg wil geven......

Ik ga eens bedenken wat ik met de kleine ga doen. Manlief is weer centjes verdienen, en wil er eens lekker uit met de kleine.

-x-
    MissQ.

P.s. Ik eet me scheel hier. Heb niet echt honger, maar zoals iemand al schreef, geeft je lichaam aan dat je wat moet eten. Vanmorgen om 6 uur zo'n beker drinkontbijt op en net om half 8 met de kleine weer gewoon ontbeten......

17. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Ha vroege vogels,

We zijn wel een stelletje zwangere mutsen bij elkaar he zo 's ochtends vroeg. Ik was ook vrij vroeg wakker, maar lag er dan ook al om 20.30 in. Ik ben weer zo ontzettend moe... jullie ook? Ook droom ik 's nachts de laatste paar weken ontzettend veel. En dan vooral over mannen haha, geen idee waar dat over gaat!

En die puisten, verschrikkelijk. Ik kreeg er van de week 1 op mijn kin. Eentje voor het guiness book of records hoor. Was ook niks mee te doen, niet uit te knijpen en pijnlijk... Ik heb gister bij de Kruidvat goede foundation gehaald en een cover stick, kzie er niet uit!

Ik heb nog wel een redelijke eetlust, niet meer dan anders. Mijn eetlust is altijd wel goed. Ik probeer wel minder te snoepen. Ook was ik altijd erg van de zoetjes ipv suiker en cola-light enzo, maar probeer ook daar wat minder van binnen te krijgen. Heb ooit ergens gelezen dat dat niet echt goed is tijdens je zwangerschap, weet iemand dat?

Ik ben na de vorige miskraam nu toch voorzichtiger. Ook al weet ik dat ik daar niks aan heb kunnen doen. Voorheen liep ik ook een paar keer in de week hard. Dat doe ik nu ook niet meer, ook al weet ik dat dat geen kwaad kan... Ik probeer het wel een beetje los te laten hoor, maarja misschien is het ook wel normaal en heel menselijk dat je er nu toch anders instaat.

Robin hoe gaat het met je bloedverlies? Ik hoop dat het helemaal weggebleven is verder. Je moet wel bij ons blijven hoor!

Nou wat een verhaal weer... prettig weekend meiden

18. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ik denk dat het haar twee miskramen zijn in haar onderschrift... :oops:

Hahaha, ik praat hier net zo hard mee, ook suf :confused:

19. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    He ladies, ik ben bang dat ik afscheid van jullie ga nemen :cry: Gisteravond toch echt ongesteld geworden, helder rood...das niet goed! We vinden het echt ontzettend balen maar zijn ons er wel heel goed van bewust dat mijn lichaam dit niet voor niets doet! We zijn in iedergeval wel opgelucht dat we samen zwanger kunnen raken ;)

Maar eh, blijf hier natuurlijk wel gewoon gezellig mee kletsen! Zou iemand mij van de lijst willen halen?

20. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Ohhhhh Robin, wat balen zeg! Sterkte en heeeeeel veel succes in de volgende ronde.

Deel Deze Pagina