@Simoon...fijn dat je weer thuis bent! @Mac....wij hebben ook geen plankje...maak zelf wel iets! Ik verf die gewoon in dezelfde kleur als dat ik de letters en de stoel ga doen! @Mvb...balen van je placenta! Ik hoop dat ie nog wat hoger gaat liggen! Het kan best...die van mij is ook een stuk omhoog gegaan (zei de gyn dan...tijdens de echo in het ziekenhuis) @Basmalah...de hond schrok meer van onze reactie...begon helemaal te trillen...echt heel sneu...maar het is best een watje! Vandaag moesten we terug naar de dierenarts en buiten staat ze al te trillen...terwijl ze niet eens naar binnen hoefde! over drukke kindjes...dan staat mij nog wat te wachten zeg...hij is geen moment van de dag stil! je ziet zelfs door mn kleren heen mn buik helemaal hobbelen enzo! en dat terwijl mn placenta aan de voorkant ligt! Ik voel m ook echt door heel mn buik rollen! Hij volgt ook echt mn hand! Ik denk dat ie toch echt nog steeds groot voor zn leeftdij is..anders zou je het toch niet zo duidelijk aan de buitenkant moeten zien! ben benieuwd wat de vk zegt dinsdag! Hij doet me soms gewoon een beetje zeer...naja...zeer..heel irritant gevoel...mn vriend had het er al ovr dat het vast een thai-bokser wordt...dat heeft hij ookgedaan... Verder is het kamertje helemaal geverfd! dus morgen is het meubel-tijd! echt super! Ow...met de hond is alles trouwens helemaal goed...het was weer gewoon alleen een blaasontsteking!
Dames, hebben jullie ook setjes in maat 50? Ik heb net bestelling van kleertjes.com binnen gekregen. Allemaal maat 56, ziet er zo groot uit voor een pasgeboren baby. Zit nu erg te twijfelen of ik niet 2 setjes maat 50 moet nemen. De kleur van de kinderkamer wordt gewoon groen, laat ze allemaal maar lullen Vanavond alleen thuis, minder leuk
ik heb niks in maatje 50. Bij de 1e wisten we dat het een flinke jongen zou worden... en dt was ook zo, 8 pind en wel 55 cm lang. die kon meteen in 56 en al heel snel in 62. Nu krijgen we weer een groei echo, als kindje weer groot is op de echo, dan koop ik niks in 50.... is het een 'kleintje' dan zal ik nog wel een paar dingetjes halen
Hier even een berichtje van Nous26. Ik krijg een dochter! Ik ben meer een stille lezer vandaar dat ik het nog niet had doorgeven.
Nous: Gefeliciteerd met jullie dochter. @ maatje 50: Ja klopt, sommige babys passen er niet eens in, daarom hier ook maar 2 setjes. Kan altijd nog bijhalen.
Anna83: Wij lopen altijd met de optocht mee met een groep, dit jaar als jonkvrouwen en jonkheren zeg maar. Was erg veel naaiwerk, maar is dan ook erg mooi.. Simoon: gelukkig dat je weer thuis bent! Ik duim voor je dat de medicijnen gaan aanslaan! Meris en Marloes gefeliciteerd met jullie 25 weken Dat is echt al ver he! Tamtam: Jaaa, alles goed en een jongen, leuk! MvB: gelukig alles goed met jullie jochie! Natja: Fijn dat de gyn even tijd had. En dat alles goed is. Je placenta heeft inderdaad nog alle kand om omhoog te trekken. Roxanne: Wij hebben wel verschillende kleertjes in maat 50, in het begin is vaak alles erg groot anders. Karola: Welkom! Onze beeb is een avondbeeb denk ik..haha Pas later in de middag wordt hij/zij drukker en ook 's avonds voel ik het erg goed. 's morgens is het erg rustig daarbinnen... Hopelijk blijft dat zo straks, en laat ie papa en mama lekker lang slapen
@Mac: Yep, mijn buik begint ook strakker aan te voelen. Soms zelfs een beetje vervelend, alsof mn velletje te klein is @MvB: Wauw wat een mooie buik! @Anna: Ik vind kaartje 1 het leukste @Sarah: Wat leuk dat de kleine zo op muziek reageert @Natja: Jeetje, dat is schrikken! Gelukkig heeft je gyn je gerust kunnen stellen @Jolan: Ik heb het al eens gevraagd aan mijn vk en die vertelde ook dat alleen jijzelf er ziek van kan worden, de baby niet! @Simoon: Fijn dat je weer thuis bent en niet hoeft te blijven. Hopelijk is het volgende week nog goed! @Rianne: Het zit je niet mee zeg, doe rustig aan! @Aichaaa: Nee, gelukkig geen last van vocht in mijn voeten hier. @Nathalie: Ik voel de beeb meestal ook laag, volgens mij heel normaal.. @Smiley: Onze beeb zat ook in een stuit met de beentjes over elkaar bij de 20 weken echo, maar 4 dagen later lag ze alweer dwars. Dus wie weet hoe jouw meisje nu ligt @Meris: 25 weken alweer, gefeliciteerd! @Karola: Welkom en gefeliciteerd @TamTam: Gefeliciteerd, een gezond ventje, super! @MvB: Fijn om te horen dat alles goed is met jullie ventje @Nathalie: Dat ligt eraan hoe erg het op elkaar lijkt en hoeveel contact je met je vriendin hebt, vind ik. Oh zie dat het om Julius en Julian gaat, kan makkelijk hoor! @Mandy: Ben benieuwd of je gelijk hebt, ons beebje is niet overdreven druk (gelukkig ). Vervelend dat je weer zon last van je bekken hebt @Mac: Werkse! @Sarah: Jij kunt je lol op dalijk @Nous: Gefeliciteerd
@mama1987 gelukkig heb ik op het moment ook heel veel goede dagen en heb ik niet zo'n last van mijn bekken. pagina 1200 alweer!
Ik was vanmiddag vrij en ben de hele middag in huis bezig geweest, alles is weer helemaal spik en span. Heerlijk! Wat vinden jullie hier van: Mijn vriend is accountant en heeft een klant die het nogal moeilijk heeft, haar man is vorig jaar overleden en heeft haar achtergelaten met veel schulden en een kindje van 3. Mijn vriend vertelde vorige week dat ze langs was geweest op kantoor bij hem met haar kindje, om iets af te geven. Wat al vreemd is omdat er daar eigenlijk niemand zomaar binnen komt lopen. Ook belt ze hem regelmatig mobiel als hij op niet op kantoor is met vragen die echt wel een dagke kunnen wachten.. Nu hoorde ik gisteren dat zij wil weten hoelaat wij 2 maart gaan trouwen omdat ze iets 'leuks' van plan is. Ik krijg er een beetje een vervelend gevoel bij... Werk en privé houd je toch een beetje gescheiden? Het is geen collega o.i.d. maar gewoon een klant. Ik krijg een beetje het idee dat ze op alle mogelijke manieren aandacht bij hem aan het zoeken is. Of laat ik me weer gek maken door de hormonen?
hormonen nee hoor, ik vind dat ook raar! is zij ook de leeftijd van je man wie weet heeft ze een oogje op hem.
Ik ken haar overigens niet, het is dus niet zo dat ze ons als stel wil verassen. We vieren het niet, alleen onze ouders en broers erbij, dat weet ze blijkbaar..
@Mandy: Daar ben ik dus ook bang voor... geloof dat ze een jaar of 25 is. Scheelt dus maar weinig met mijn vriend.