Juni 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Dootje24, Sep 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamaVanBrittje

MamaVanBrittje Niet meer actief

Ohja, dames die in verwachting zijn van een meisje en een Quinny Zapp hebben of willen aanschaffen:

Ik heb hier nog supermooie bijna niet gebruikte felroze bekleding met kap liggen die ik nu zelf natuurlijk niet meer nodig heb. Als je interesse hebt hoor ik het wel!

2. Flutterby

Flutterby VIP lid

Jul 23, 2008
    10,153
    63
    48
    @Rianne: Die mie ga ik ook eens proberen te maken! Ik ben niet zo'n sushi fan, mijn vriend wel. Dus misschien ook maar eens leren hoe ik dat lekker klaar kan maken..

3. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

Oct 1, 2008
    7,728
    0
    0
    @ MVB: Ben je nogsteeds zo misselijk dan? En suhsi mag wel nu, als de vis maar vers is. Bij mij was het allemaal vers van de makro. Heb alles rauw gegeten.

@ mama87: Ik doe eigenlijk alles op gevoel. Als je het recept wilt hebben kan ik die wel even naar je pben.

4. debke83

debke83 Fanatiek lid

Jun 24, 2008
    3,588
    0
    36
    Beek-Limburg
    hmmm zag wat over sushi:)
    Heerlijk...heb ook honger haha
    Sushi mag wel hoor...als het maar vers is ;)

5. tamtam78

tamtam78 VIP lid

Jul 12, 2008
    5,303
    41
    48
    Female
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Iedereen bedankt voor de felicitaties.
    @ MamaVanBrittje: Mooi dat jou echo ook goed was.
    @ Nous: Gefeliciteerd met jullie DOCHTER!!
    We vertellen het alleen de ouders, broers en zussen en goede vrienden.
    Mijn vader wil het niet weten, maar ik denk dat iemand van ons zich wel gaat verspreken.

6. Flutterby

Flutterby VIP lid

Jul 23, 2008
    10,153
    63
    48
    Jaaa :D

7. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    wel als de sushi vers gemaakt is :D

edit: werd al een keer of 3 gezegd :)

8. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Zoooo... ben ik even een dagje weg en dan zijn er zoveel pagina's geschreven dat ik t niet meer kan bijhouden :D

Dit weekend wordt ook al weinig lezen want we krijgen mijn nichtje van 3 te logeren. Echt superschattig en dan kunnen we even oefenen, hahaha!

Fijn weekend allemaal.

9. Sarah84

Sarah84 VIP lid

Jul 21, 2008
    6,665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    ik zie net op rtl8 een reclame van een documantaire:
    Moedermelk tot je 7e! :confused:

ligt er gewoon een kind van zeven languit op de bank aan mama's tiet te lurken!

Sorry...maar ik vind dat toch een beetje raar! ZEVEN!

Ik geloof toch niet dat dat bij mij gaat gebeuren!

10. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

Oct 1, 2008
    7,728
    0
    0
    Haha nee dat is wel heel raar! Getsie ..

11. MamaVanBrittje

Nee ik word alleen kotsmisselijk als ik boven de pannen ga hangen, dan moet ik rennen naar de pot :(
    Hmm, wel goed nieuws dat ik verse sushi wel mag eten... Morgenavond eens eventjes iets aan doen dan :p ;)

12. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

Oct 1, 2008
    7,728
    0
    0
    MVB: Das vervelend zeg!

Geen sushi uit de supermarkt he. Ga je zelf maken?

13. Sarah84

Sarah84 VIP lid

Jul 21, 2008
    6,665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    hou je je eten verder wel een beetje binnen MVB? gaat nog niet echt beter als ik je zo aanhoor ofwel? :(

14. MamaVanBrittje

Nee mam, niet uit de supermarkt ;) :)

Ga nog eventjes met mezelf en mannetje overleggen hoe en wat :p

En ja, is inderdaad errug vervelend, maar als het goed is is het ook weer over zodra ik ben bevallen. Dan sla ik gewoon 2dubbel zo hard aan het kokkerellen :D

15. Sarah84

Sarah84 VIP lid

Jul 21, 2008
    6,665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Moet toch trouwens nog wat kwijt hoor..

vanochtend kwam mijn vriendinnetje even op visite...zij is nu 16 weken zwanger...

zegt ze dat haar verjaardag morgen niet doorgaat...dus ik dacht dat dat was omdat ze ziek was...ze was al heel de wek niet lekker...
    zegt ze gewoon dat haar vriend waarschijnlijk bij haar weg wil...

nou echt zo erg!

Hij zegt dat ie vind dat ze een te grote mond heeft en dat ie dat al een hele poos vind! (mn vriend vroeg al gelijk aan mij of dat pas sinds de zwangerschap is...want hij vind mij ook niet elke dag even lief ;) ) Nou echt te erg hoor!

hij wilde heel graag kinderen...terwijl zij er nog niet helemaal aan toe was...is ze zwanger...en er hardstikke blij mee...doet ie dit!

Gaat ie gewoon dit weekend bij zn moeder slapen...heeft haar afgelopen nacht op de bank laten slapen...en noem maarop!

ik vind het zo zielig voor haar! Ze zat helemaal te huilen...ging bijna mee!

je weet natuurlijk nu maar 1 kant van het verhaal...maar het feit dat je zoiets doet terwijl iemand zwanger is geworden omdat jij het zo graag wilde vind ik erg raar!

16. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    @mama1987 ik zou maar tegen man zeggen niks van het soort. ! punt. geen discussie punt. heeft niks met hormonen te maken heeft puur met wat mag en niet mag in relaties en dit gaat te ver.

17. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    niks van aantrekken.... jij weet zelf hoe het zit dus... stomme mensen

18. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

Oct 1, 2008
    7,728
    0
    0
    @ MVB: Hihi nee oke :)

@ Sarah: Oh nee wat vreselijk voor je vriendin :(

19. MamaVanBrittje

Nou ik hou het wel binnen, dat wel, alleen kan echt niet veel eten. Ook bijna niets qua variatie. Moet dus echt regelmatig hetzelfde eten want kan niet veel hebben. Gelukkig bevallen salades e.d. wel goed dus die eet ik dan ook graag. Mannetje heeft net een broodje hamburger met salade gemaakt, en die combi valt me nu eigenlijk ook niet zo goed. Maar komt denk ik ook meer omdat ik nog steeds met mijn buikgriepje zit.. Gelukkig is dat alleen op mijn darmen en niet mijn maag :)

Lees net even bij, jeetje wat een verhaal van je vriendin! Wel een beetje jammer dat ze zwanger is omdat haar vriend het wilde, meestal is dat een beslissing waar je allebei achter staat. Maar als zij er nu ook blij mee is is het goed. Zoals ik het lees is het wel een behoorlijk lompe vriend, maar je weet inderdaad maar 1 kant van het verhaal. Moeilijk hoor!

20. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    4,093
    1
    38
    Zo ff alles bijgelezen :) Vandaag gewinkeld en ben echt moe :( Nog steeds niet geslaagd voor een jurkje..

Marloes: gefeliciteerd met je 25 weken :)

Mama1987: de kleine van ons zat met 20 weken echo in een stuitligging en afgelopen maandag controle bij de gyn. gehad zat ze weer in een stuitligging in een kleermakerszit :) De 28e hebben we pretecho dus ik ben benieuwd of ze dan anders ligt.

Emme: succes voor morgen

Ik ga nu op de bank hangen, want ik heb geen puf meer. Ik heb trouwens afgelopen maandag bloed geprikt ivm controle ijzergehalte, maar die is nog steeds laag. Terwijl ik sinds 21 januari aan de ijzertabletten zit :( Verklaart mijn oververmoeidheid..

Dames fijne avond allemaal..

groetjes

Share This Page