Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Meris: Misschien is het gewoon een onschuldige schimmel. En met je billen bloot, ik vind het ook vreselijk. Maar na een paar inwendige echo's begint het te wennen ;)

2. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    meris.. he das vervelend. en met de billen bloot is nooit fijn..

3. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ mama87: Fijn dat jullie het hebben uitgepraat. Het is niet fijn om nu te ruzieen. Sowieso niet, maar nu helemaal niet met de hormonen haha.

Nee hier geen last van de kredietcrisis :D Ik weet natuurlijk nooit hoe druk het is op mijn werk, maar zo rustig heb ik het nog nooit meegemaakt..

4. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    mmh weet iemand hoe het gaat als je iets wilt retouren bij via h&m (online besteld?)
    moet je dan naar postkantoor ofzo iets?

5. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Mam: Je kunt het terugsturen dan krijg je je geld terug of hoef je niet te betalen. Je kunt het ook terugbrengen naar de winkel, dan krijg je een tegoedbon.

6. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    H&M: Ik breng het altijd bij de supermarkt weg, bij het kleine postkantoortje zeg maar. Echt heel makkelijk.

7. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Rianne: Is ook wel weer een goed teken toch? Dan gebeuren er geen gekke dingen.. ;)

Mannetje komt net binnen met een bos rode rozen en een groot chocolade hart *smelt*

8. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    H&M: Als je iets retour stuurt komt er wel 1 euro bij. Staat op de paklijst die erbij zit.

9. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Rianne: Meen je dat nou? Dat heb ik nog nooit betaald :). Ik doe het op de post en hoor er nooit niks meer van :oops:

10. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ mama87: Haha nou er gebeurd genoeg, maar mensen bellen niet altijd de politie helaas.. :)

Ahhhh wat lief! * smelt *

Wou dat mijn mannetje zo was :(

11. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ mama87: Er zit zo'n papier bij met zo'n rekensommetje zeg maar. Daar trek je het retour gestuurde artikel van af (als je meerdere dingen hebt besteld en sommige dingen wel houdt) daar staat dan ook ergens bij + 1,00. Dat is al in dat sommetje verwerkt..

12. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Rianne: Ja, hij is altijd erg attent en romantisch. Ik ietsje minder haha.

Lijkt me zo leuk, werken bij de politie. Maarja, om nu nog te gaan omscholen met een kindje op komst, hypotheek etc...

13. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!

*jaloers* :)

retouren: wat kost het retouren dan? wat moet je er allemaal voor doen?

14. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Mam: Ik durf niks meer te zeggen over het retourneren aangezien ik die € 1,00 al jaren over het hoofd zie :)

15. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ mama87: Nee dat is niet te doen. Ik heb een vierjarige opleiding gehad. Elke drie maanden wissel je van de straat naar de opleiding. Fysiek erg zwaar (stormbanen, sporten, testen etc etc) en veeeeel examens. Was het echt helemaal zat aan het einde.. En de opleiding is gewoon 5 dagen in de week hoor. Ben nu gelukkig inmiddels al hoofdagent. Op straat werken is erg leuk. Ik heb wel veeeel nare dingen meegemaakt maarja dat weet je van te voren. Nu zit ik dan bij de recherch. Ook erg leuk en leerzaam maar je zit dan echt alleen binnen. Dat wil ik nu nog niet, later misschien. Daarom na de bevalling ook weer de straat op.

16. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ H&M: Als je in inlogt online kan je zien of je nog een bedrag heb openstaan .. :)

17. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    M'n vent is van plan om te gaan solliciteren bij de politie. Ik heb zelf 10 jaar geleden ook eens gesolliciteerd bij Rotterdam Rijnmond, maar haalde de sporttest niet vanwege opdrukken. Kreeg wel een herhaling, maar vlak daarna was er een hele special op tv over het werven van allochtonen. Die hadden vaak 0,0 conditie en spraken gebrekkig Nederlands. En zij kregen speciale trainingen en allerlei mogelijkheden om bij de politie te komen, ik was toen zoooo pissig! Ik wilde er niet eens meer bij op die manier.

18. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Rianne: Ik heb heel lang getwijfeld, maar al die lichamelijk zware dingen hielden me een beetje tegen :oops:. En nu heb ik spijt haha. Achja, ik heb het best naar mijn zin op mijn werk. Al is het een beetje saai..

19. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ Meris: Jaaa... dat is inderdaad heel krom. Snap er ook niks van!

@mama87: Nou ik ben ook echt geen sporter en heb ook echt een hekel aan al die dingen. Die blijf je altjd houden want je moet elke keer weer je toetsen halen.. schieten, aanhouding en zelfverdediging, hindernisbaan, ambtsinstructie, reanimatie .. pff haat toetsen. Het leuke is dat ik straks na de bevalling alles in een keer moet inhalen voor ik weer de straat op mag. Zie er nu al tegenop! Haha.

Maar het inderdaad spannend werk. Zo sta je bij een lijk, zo help je een demente oma der huis terug te vinden en het andere moment lig je te rollen met een verdachte :)

20. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Ik speel wel lekker politie-agentje op het kdv!

Deel Deze Pagina