@Meris: Op een kdv nog wel, op de basisschool gaat het meestal al mis wat respect betreft . @Rianne: Oh dus het is niet zo dat je alles haalt en dan klaar bent? Dan laat maar haha
Haha ik hoor het al, we zijn een stelletje sportievelingen... M. gaat solliciteren bij de politie Zeeland, mn neef werkt er ook. Ik zal niet zeggen dat ie een luizenleventje heeft, maar het is wel heel anders dan in de Randstad!
@ mama87: Nee je moet ieder jaar meedere toetsen doen om alles te onderhouden, anders mag je je wapen inleveren Haha ik heb er ook een hekel aan hoor.. maarja het moet!
goeiemorgen! Het was weer aardig wat teruglezen. @ 20 weken echo's; fijn dat de laatste ook goed waren! @ schimmelinfectie; ik dacht het van de zomer te hebben en toen hebben ze idd ook een uitstrijkje gemaakt. Ik was altijd bang voor zo'n eendenbek, maar ik vond het heel erg meevallen en doet totaal geen pijn ofzo. En ik denk altijd maar zo: je bent niet de eerste die de huisarts met blote billen ziet' @ rauwe ei berichtje van mij, ik heb multivlaai gemaild en gevraagd of ze rauwe eieren gebruiken in hun taarten. Het antwoord was nee: alleen vloeibaar gepasteuriseerde eieren en eipoeder. Nou das ookw eer een zorg minder, hoef dus niet bang te zijn
Aichaaaa: onze superwoman You go girl! Sarah: wanneer ga je de ringen ophalen? Mama1987: vervelend hoor, zo'n situatie met zo'n vrouw. Ik zou er zelf ook heel onzeker van worden! Ik vind dat je het recht hebt om je daarover uit te spreken tegen je vriend. Oh, lees nu dat jullie het hebben uitgepraat. Gelukkig! Moet kunnen ook. Emme: zie je nou wel dat alles gewoon goed is! Nu lekker genieten hoor! Fijne valentijnsdag allemaal! Hier begon de dag ook heel romantisch met een ruzietje. :x Grr, af en toe meent hij zich heel wat hoor. Kan me daar zo aan ergeren :x Maar goed. Komt ook wel weer goed. Ik wens jullie in ieder geval allemaal een fijn weekend, weet niet wanneer ik weer online ben. Misschien vanavond.
oh en het waren hier wel weer 2 heftige dagen. Mn moeder werd 2 dagen terug geroepen door een zus van de overbuurvrouw (een vriendin vanm n moeder) dat ze niet goed geworden was. Wat bleek: geen hartslag meer. Mn moeder is als een gek gaan beademen en reanimeren. Toen de ambulance kwam hebben ze het overgenomen en stroomschokken toegediend. Vervolgens is ze naar het ziekenhuis vervoerd en daar geopereerd en vervolgens een dag in slaap gehouden. HIerna kwam ze niet meer uit zichzelf bij. Gisteravond is mn moeder meegevraagd naar het gesprek met de arts, samen met de overbuurman en kinderen. Daar kregen ze te horen dat ze geen hersenactiviteit meer heeft en dat ze komt te overlijden...... Vreselijk! Ze is vervolgens naar huis gebracht per ambulance en daar is ze vanacht overleden. Mn moeder heeft haar gewassen en verzorgd. Vind het zo'n erg verhaal! Zo erg voor die vrienden van mn ouders..... En mn moeder voelt zich nu een soort van schuldig: zo van: heb ik het wel goed gedaan. Nou ik heb respect voor haar! Ga zo naar dr toe, gister niet veel met haar kunnen praten erover. sorry voor dit ego bericht.
Ahh Mannen zijn meestal niet zo attent haha.. Ik heb ook niks hoor Meris.. Tenminste, vanmorgen niks, verwacht ook niks als ik thuis kom straks.. Hmm we gaan zo met de lunch lekkere durrum halen. Heb nu al honger.. en brandend maagzuur
Heftig zeg Jolan... Zeg maar tegen je moeder dat ze juist trots op zichzelf mag zijn dat ze zo gehandeld heeft! Dat zou niet iedereen doen of durven hoor; respect!
dat vind ik ook, heb zelf toevallig van de week bhv herhaling gehad en zo zie je maar: je kan iemand ermee helpen. Ik ben trots op mn moeder!
Heb net wat yoghurtgums op en ben nu toch een partijtje misselijk zeg, blegh... En als jullie denken: wat is die Meris lui, ik stofzuig tussen het forummen door hoor haha
jolan: jemig heftig hoor! en ik vind ook dat jemoeder super knap heeft gehandeld.. en idd niet iedereen durft zo iets te doen... lees ik iets over multivlaai: klinkt goed *honger* meris: sommige denken ook vaak dat ik hele dagen achter de pc door breng. maar ik heb hier de pc altijd aan staan. en zo nu en dan ff koekeloeren hihi.. *verslaafd*
@mam85 wat naar voor je schoonmoeder. hopelijk mag ze snel naar huis en dat het niets ernstigs is . oh en gefeli met 24 weken @emme gelukkig is alles goed. en dat je snel de uitslag mocht horen.. is alleen minder dat je dan daar zit in spanning.. terwijl je natuurlijk wil weg gaan met gevoel alles is goed en niet. 'was alles nou goed?' @meris gewoon telefonisch afspraak met HA.. en zeggen waar je last van hebt. zegt ie waarschijnlijk dat je dan smiddag eitjes kan ophalen. is 3 daagjes kuurtje.. zo ging het bij mij in ieder geval. arts zei toen als het niet wegging moest ik dan maar weer aan bel trekken. want zo'n kuurtje kan geen kwaad. @mama1987 goed zo. ben blij dat hij dat ook inziet dat het anders de grens overgaat..zakelijk is zakelijk ..een kaartje ok.. maar grote verrassing op dag..zelf uitnodigen NEE! en groot gelijk dat je meeluister. gaat jou ook namelijk aan.. wel fijn dat het uitgepraat is voor valentijsdag.. weet niet of jullie er wat aan doe maar zou anders geen pretje zijn als je nog met dat gevoel liep. oh lees net van de bloemen en chocolade.. hehe ..jong verliefdheid (ja ik zeg jong omdat mijn man doet dat niet mer .hahaha.. ag zo gaat het nou eenmaal @politie.. ik zou dat nooit kunnen....geef me maar mijn mensen met psychiatrische problematiek die proberen de weg te vinden naar een normaal leven haha. @valentijnsdag is maar weer een dag he.. mannetje kreeg koffie in bed van mij zoals altijd.. (drinken samen in bed) en hij ligt er nog.. hahaha... nou ja.. ...just another day @jolan jeetje wat een verhaal.. ik vind wel erg dapper van je moeder en dat mag je haar vaker zeggen.ze hoeft helemaal nergens schuldig over te voelen.. ze heeft gedaan wat ze kon.. hoe oud was die vrouw? zielig hoor. misschien je moeder een kaartje sturen waar het blijkt dat je trots op haar ben