@ Pixie: Ook hier regelmatig te maken met psychiatrische mensen.. haha ik zou het niet de hele dag kunnen hoor.
wat fijn dat ook bij jou alles oke is! iedereen fijne valentijn, hier wordt er ook nisk aan gedaan, net wel ff gezelli gewandeld samen met de hond ik moet om 13 uur werken tot 21 en ook mijn man is zeker niet van dit soort dingen! maar geeft niks!
pixie, ja dat is wel een goed idee om een kaartje te sturen. Die vrouw was even oud als mn moeder, 57.... veel te jong dus
misschien ook wel schimmelinfectie, heb ik nu ook al 2 keer gehad, heb alleen telefonisch contact gehad, en kreeg gelijk recept. je kunt ook de centrale huisartsten post bellen, zeg je dat je het niet meer uithoudt, ff beschrijven wat je klachten zijn en dan krijg je creme om te smeren of tabletten om in de brenegn, werkt goed en kan geen kwaad. maar zeker irritant!
@jolan, heftig verhaal hoor, en zeker respect voor je moeder, want vele in haar situatie hadden w.s. niks gedaan!
hier staat laptop ook hele dag aan als ik thuis ben, dus dan spiek ik tussendoor steeds! nog half uurtje dan moet ik naar mn werk, dus ga nog ff naast mn mannetje zitten, het is tenslotte valentijnsdag niet waar...
Jolan, je moeder mag trots zijn op zichzelf! laat haar maar eens praten met ambulancepersoneel, volgens mij is het maar een heel klein percentagen die er na reanimatie nog goed uitkomt! misschien geeft haar dat een iets geruster gevoel... ennuh hier ook geen valentijnsdag hoor... Normaal doen we wel eens kleingheidje ofzo, maar nu moet hubs hele dag werken en heb ik zelfs vanavond nog een feest ver weg... dus dat wordt hem niet vandaag... Emme fijn dat alles goed was met de beeb! Lekker genieten nu...
Klopt helaas. heb er al tientallen gereanimeerd.. zonder resultaat. Je moeder mag zeker trots zijn , Jolan. Er zijn maar weinig mensen die uit zichzelf gaan reanimeren. Respect!
Goedemiddag! Heb een hoop gelezen, maar weinig is blijven hangen. Jolan, ik heb echt respect voor je moeder hoor! Net wat rianne zegt, hoeveel mensen zouden hetzelfde doen. Ik zit bij mijn ouders. Voel me niet helemaal super, zwaar verkouden en keelpijn. Aan beide kanten ligt een kitten te slapen Straks ga ik even de boeken bij de drukker ophalen en dan dit weekend lekker op de bank kaartjes kijken
@mam85 succes met je schoonmoeder! mijn man kwam vanmorgen met een hele grote bos rozen aan, echt lief!
Zo ben al weer lekker thuis van het werk. Het was zoo rustig. Morgen weer een dag. Had toch stiekem gehoopt bij thuiskomst op een bos rozen, maar helaas.. Lag wel een gebrand cdtje op tafel van nick en simon met een rood strikje erom.. maarja die moest hij al voor me downloaden .. haha.
Nee ik had het ook niet verwacht maar toch wel stiekem gehoopt. Had nog wel een stille hint gegeven gister! Helaas.
hij heeft in elke geval wel er aan gedacht hahaha.. .................. goh heb ff een flinke harde buik.. flink wasgoed opgevouwen (staan,bukken.staan.bukken) ik had de stille hoop dat manlief optijd thuis was zodat we nog ff voor het zh bezoek langs de stad konden zodat ik ff een positie broek kon halen helaaas! hij smst net. dat het nog een half uur duurt
Tis weer lekker rustig. Is het bij jullie ook zulk mooi weer? Word er helemaal blij van, kan niet wachten tot het echt lente wordt! Ik heb mezelf maar getrakteerd op een mooie bos tulpen . Helaas vinden de katten ze blijkbaar erg lekker.. Ik ben ook even om zilver verf gegaan voor de standaard van mijn hangmatje. Daar ga ik zo maar even aan beginnen in de schuur. Jammer alleen dat ik 'm eerst in de grondverf moet zetten en dat 16 uur moet drogen... Ik wil gelijk resultaat . De wasmachine is ook zo klaar, daar zitten de 2 hangmatjes zelf in, die heb ik met textielverf antique grey geverfd. Wordt vast een super blits hangmatje voor beeb .
Hey ladies, Fijne Valentijnsdag.. Effe snel een berichtje van mij. Gaan zo op bezoek bij mijn zus, zwager en de kids. Ik heb vanochtend een lieve kaart van mijn man gehad met een mooi verhaal erin. Moest er zelfs van huilen. En ik had een leuk jurkje in de stad gezien, maar die vond ik te duur, maar hij heeft die alsnog voor me gekocht. Ahhhh lief he En ik had ook een mooie foto + een gedicht voor hem laten maken op een A4 fotopapier en die heb ik laten inlijsten. Hij vond het ook helemaal te gek Nou dames die nog niks gekregen hebben, niet getreurd de dag is nog niet voorbij Fijne dag allemaal. Oh ja en vandaag 23 weken JOEHOE! P.S. Ik reageer morgen wel op iedereen, sorry!
zo, terug van school... hier kwam de kleine man met een grote bos bloemen aan; voor de allerliefste mama dikke kusjes van papa, s en ....
M. was vanmorgen even op het dorp en dacht: zal ik alsnog een bos bloemen voor haar meenemen. Maar dat had ook niet echt spontaan overgekomen, was ik het wel mee eens haha.