bedankt voor jullie reacties. ben net bij mn ouders geweest. Ze waren helemaal stil ervan... tis allemaal best heftig, maar gelukkig ziet mn moeder nu ook een beetje in dat ze alles heeft gedaan wat ze kon doen en dat als zij er niet was er zowiezo geen kans was.
Kan me voorstellen dat het nog wel even duurt voordat ze dit een plekje hebben kunnen geven. Heftig allemaal zeg... Nou mensen, lig ik lekker met mn laptoppie in de relax-fauteuil is het weer eens ouderwets stilletjes. Allemaal druk aan het shoppen voor de beebjes zeker!
Ik heb even 1,5 uur heerlijk geslapen op de bank! Helaas twee keer gestoord door de deurbel. Eerste keer collecte grrr.. en tweede keer 3 pakketjes van de tnt. Das dan altijd weer leuk. Had nieuw fototoetsel besteld, drie lijstjes voor babykamer, luiertas en de enveloppen voor de geboortekaartjes zijn al binnen! @ mam85: Oeh das toch een teken dat je het wat rustiger aan moet doen? @ Meris: Ja hier is het ook lekker weer. Zit alleen binnen, dus heb er niks aan. Ben benieuwd naar je hangmatje! @ smiley: Wat lief van je man zeg! En de dag is inderdaad nog niet voorbij maar mannetje moet werken tot 23:00 uur, dus verwacht niks meer! @ marloes: Nog zo'n lieve man! Jeetje ik word jaloers haha
Ja dat is zo Het gaat me ook niet om een cadeau hoor. Al lag maar ergens een klein briefje dat ie van me houdt ofzo.. zullen de hormomen wel zijn
Hallo meiden! Wat een verhaal Jolan, lijkt me erg zwaar voor je moeder. Maar ze heeft idd gedaan wat ze kon. Respect daarvoor hoor! Wat een lieve mannen allemaal die van mij zit weer eens lui te playstationen...Ik krijg niks hij zegt ik heb je al een midweek vakantie kado gedaan Is ook wel zo maar ik wilde ook best mee betalen maar dat mocht weer niet. Hij weet dat ik van verassingen houd maar ach mannen.......*zucht* Hij is ook niet zo lekker gelijk de hele dag geklaag hahaha. Verder ben ik zelf heel erg moe en ik weet niet hoe het kan, vind het ook erg vervelend en heb ook nog es een hele stapel wasgoed liggen van de vakantie. Hier is het trouwens ook mooi weer in het zonnetje tijdens de boodschappen was het lekker warm, kan ook niet wachten tot de lente! Heb mezelf maar een leuk plantje in een gieter kado gedaan. Verder niet zoveel te melden eigenlijk. Ohja meiden vinden jullie het dat ik het kan maken om een afspraak te verzetten met verloskundige naar andere dag want de dag dat ik moet is er iemand die ik niet mag en ik wil mijn angst voor de bevalling bespreken maar dus niet met haar. Alleen probleem is dat ik 25 feb de afspraak al heb. En ze hebben mij gevraagd of mijn problemen rond seks opgelost zijn maar dat is niet zo alleen mijn moeder zat er toen bij dus heb ik ja gezegd. Maar staat het raar dat ik nu wil zeggen dat het niet zo is en dat ik wel problemen heb als de enige man die ze daar hebben mij behandeld?
Die hormonen ook.. :x Heb soms wel medelijden met de mannen hoor! Ach en ik vind het eigenlijk veel leuker en spontaner als hij op een willekeurige dag een briefje neerlegt of met een kleinigheidje thuiskomt.
Ik zou maandag even bellen en vertellen dat je graag je verhaal wilt doen, maar dan wel bij iemand waarbij je je op je gemak voelt. Ik denk dat ze daar wel begrip voor hebben hoor.
Hey meiden ja ben altijd bang dat ze dan raar gaan reageren ofzo. Maar ik ga denk ik wel bellen want ik zit ook met mn werk moet dan wat diensten veranderen...
Hebben jullie trouwens last van striae of een streep onder de navel? Ik nog geen van beiden. Gelukkig!
Striae (nog) niet maar die streep wel en niet alleen onder mn navel ook erboven zal es kijken of ik er een foto van kan maken. Die onder mn navel had ik trouwens al die heb ik echt zo lang ik me kan herinneren die is nu alleen dikker en donkerder geworden. Die boven mn navel zit er nu 4 weken denk ik die is ook lichter en smaller. Ik vind het niet zo erg liever die streep dan striae!
Nee, heb ik gelukkig ook (nog) geen last van. Aichaa, sterk hoor! Emme, fijn dat alles goed was.\ Wij hebben vanmiddag kamer, kinderwagen, bad, lakens en dekens besteld. Groetjes, Natasja
@mvb...maandag gaan we ze ophalen! ben erg benieuwd! en dan kunnen we in dezelfde straat ook gelijk de proefdruk van het geboortekaartje ophalen! @Jolan..wat naar voor je moeder zeg! Zorg maar dat ze zich wat fijner voelt! Het is niet niks als je dat zo meemaakt en ook jezelf nog eens (onterecht) de schuld geeft! @Rianne...heb je toch nog een soort van cadeautje gekregen! Haha! een rode strik! die wilde je vast wel hebben! Nou het kamertje staat in elkaar hoor! echt super leuk! Beetje jammer dta het rooster nog steeds kapot is (van het raam) dus nu maar hopen dat daar iets aan gedan kan worden! Ik heb ook niet voor valentijn hoor! helaas...maar ja...vind het eigenlijk ook niet super belangrijk ofzo!
@ sarah: Haha ja mijn cadeautje was een rode strik wel zo'n glimmend ding he, waarvan allemal klosjes hier in de kast liggen Ik ben benieuwd naar je kamertje! Fotos!
@Sarah wat leuk dat het kamertje staat wanneer kunnen we de foto's zien? Ik heb net foto's gemaakt van mijn nieuwste Woezel&Pip aankopen en zal ook even foto zetten van mijn kinderwagen. Ik heb trouwens sinds 1,5 week een soort van vlek op mijn linkerborst. Heel raar het begint bij mn oksel en loopt dan half rond. Op mijn rechterborst heb ik het ook maar veel minder goed zichtbaar. Zou het te maken kunnen hebben dat mijn borsten gaan groeien? Want ik heb pas nieuwe bh's gekocht en die pas ik nu al amper meer...
Ik heb niet zo'n vlek, maar misschien ligt het er ook aan dat je een iets lekkerder kleurtje hebt dan ik. Dan is alles wel sneller zichtbaar heb ik het idee. Bij mijn nichtje in ieder geval wel, die heeft jouw kleurtje.