Juni 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Dootje24, Sep 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    hi marloes. ja gaat weer alleen als ik aan fysio regels hou.. elk 2 uur 20 minuten liggen. is moeilijk om dat aan te houden.. zelf thuis... dus heb voormezelf nu ook bedacht hoe dat eruit moet gaan zien op mijn werk.
    merk dat als ik niet daaraan hou dat ik gelijk last heb...en dan ben ik NIKS waard.

hopelijk gaat maandag en dinsdag goed.. dan wil ik wel kijken of ik donderdag een hele dag kan volhouden op hetzelfde manier.. als dat te doen is dan kan ik hopelijk blijven werken.. dus is nog even aankijken komend week.

overweeg wel mijn verlof ingang te wijzigen.. niet 4 weken van te voren maar 6 dus.. aangezien ik alleen zwaarder word en meer belast word.

hoe is het met jou?

2. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

Oct 1, 2008
    7,728
    0
    0
    Mooie buik Debke, en super leuke maxicosi!
    Vervelend zeg van je aambeien, is daar niks aan te doen dan?

Pixie: Wat balen hey... lijkt me ook heel moeilijk om elke keer te gaan liggen. Verlof eerder lijkt me verstandig!

3. debke83

debke83 Fanatiek lid

Jun 24, 2008
    3,588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Heb op t moment zalf...maar die helpt niet, Vk heeft me nu andere aangeraden dus die heb ik besteld..hoop dat ik m snel krijg!

Pixie:Wat vervelend zeg...het zit je niet echt mee he!Lekker rustig aan doen dan maar!

4. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    misschien anders eens aan de bedrijfsarts/arbo, misschien op advies van de vk, vragen of je minder mag gaan werken?
    En 6 weken is misschien dan idd wel beter.

elke 2 uur 20 min liggen is ook wel veel. maar als het jou helpt, is het wel de moeite waard toch. Hoe doe je dat dan op je werk?

5. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    debke: heb je die van curanol al geprobeerd? die vond ik wel goed werken. Hebben ze ook tabletten van, maar die moet een arts voorschrijven

6. debke83

debke83 Fanatiek lid

Jun 24, 2008
    3,588
    0
    36
    Beek-Limburg
    He Marloes,

Ja dat is die wat ik besteld heb en de Vk me aanraadde:) Ben benieuwd...hoor er veel goeds over!Thnx voor je reactie

7. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    Leusden
    gelukkig hebben we een algemeen woonkamer voor de groep en zou ik daarop kunnen gaan liggen.. in overleg met leidinggevende natuurlijk en meldend bij de bewoners.. zodat ze snappen wat aan de hand is.
    ja minder gaan werken zou een optie eventueel zijn maar ik werk al parttime dus op zich moet het allemaal kunnen.. kijk even de week aan... dus duimen dat het op deze manier te doen is...

8. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    ja hier hielp het de vorige keer echt goed... kreeg er op het eind last, voor de bevalling was het over.
    het stinkt wel!

9. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    Leusden
    hoe voelt aambeien aan? nooit gehad.. pijn op je stuitje?

10. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
  11. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    Leusden
    oh oke marloes.. ja dat klinkt geeen pretje

12. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

Oct 1, 2008
    7,728
    0
    0
    Ik ga naar bed dames, morgen weer 6 uur op :( werken ..

13. MamaVanBrittje

MamaVanBrittje Niet meer actief

Ik wilde reageren op iedereen, maar kwam niet meer bij na het lezen van het zinnetje: "Maar t ergste vanalles zijn de aambeien...kan er bijna op skippyballen haha!"

:) :) :)

Sorry hoor, weet dat het geen pretje is want heb ze zelf ook, maar jeetje hihi :)

Wel leuke MaxiCosi!

14. MamaVanBrittje

Werkze meid, respect voor je werklust ;)

15. MamaVanBrittje

Pixie, wilde je nog even beterschap wensen. Je hebt ook wel overal last van nu he! Tis wat. Hopelijk is het ergste snel voorbij! *knuffel*

16. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    Leusden
    dank je mvb. hopelijk met wat aanpassingen dat het id beter loopt.. maar overgaan doet het helaas niet ...

@moeders... wat vinden jullie van de aerosleep? is het wel wat? gebruiken jullie het? reden van we /niet gebruiken?

17. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    Leusden
    morgen alweer 25 weken.. woohoo..

18. pixie

pixie VIP lid

May 30, 2008
    12,315
    0
    0
    Leusden
    @babyfoon... bij de blokker staat de Alecto Digitale DECT Babyfoon DBX-85 in de aanbieding voor 39.95 is dat wel een goede babyfoon?

19. McGyver

McGyver Niet meer actief

welke luiertas heb je gekocht?
    ik moet er ook nog 1

20. McGyver

McGyver Niet meer actief

zo dames, hier weer trug van werken!

maar ga ook weer slapen!
    was lange dag

fijne avond nog
    kus

Share This Page