@Vinnies: Bah wat vervelend, de mijne houd me steeds wakker met zijn gesnurk... Maar je bent om 12 uur klaar, dus dan kan je vanmiddag lekker even gaan liggen!
getsie, heeft dat in de lucht gehangen met al die sjacherijnige mannen? Die van mij presteerd het om zelf z'n schroefboor geval kwijt te raken het hele weekend ernaar te zoeken (doet vervolgens dus nix) en is dan sjachie omdat hij het hele weekend nix heeft kunnen doen En dan heb ik last van hormonen
@Zeana: Zo te horen leeft ie gewoon lekker met je mee en is ie hormonaal . Heeft ie ook last van bandenpijn e.d.?
ja zoiets ben ik inderdaad van plan.. dit is geen doen meer zo.. ga helemaal op van de stress naar mijn werk.. kijk er het hele weekend tegenop.. vraag me soms wel eens af of dit niet door de hormonen/zwangerschap komt eerlijk gezegd.. hihi zieke mannen.. erg zijn ze he? die van mij was een tijdje geleden echt behoorlijk ziek (bijna 40 graden koorts enzo) hij presteerde het echt om zo ontzettend zielig te doen dat ik het wel weer grappig vond.. heeft zich bewust laten vertroetelen door mij met kippesoep die hij zich het liefst liet voeren
Ik ben management assistente.. oftewel directiesecretaresse.. kan best leuk zijn.. maar niet in mijn huidige werkomgeving (Gemeente.. zegt dat genoeg?)
Oehh boterkoek.. lekker zeg. Ben altijd wel gelijk misselijk na een klein stukje.. zooo machtig! Straks komen mensen een wippertje ophalen, via marktplaats verkocht voor 45 euro! Zo'n fisherprice ding die kan trillen en wiegen enzo.
oefff... hoor net slecht nieuws.. een vriendinnetje van me (voorheen collegaatje) was 1 week langer zwanger dan mij.. had een slechte 20 weken echo, een te klein hoofdje, cystes in het hoofdje.. allemaal dat soort dingetjes.. ze wist niet wat de vooruitzichten waren.. maar kon beide kanten op... heb haar sindsdien niet meer gesproken. had haar gemaild, gebeld, gesmst... kreeg maar niets terug.. nu hoor ik dat haar kindje is ingeleid en overleden... oeefff.. kan wel janken nu...
jeetje wel vervelend dat je het niet naar je zin hebt! misschien nu al wat anders zoeken? en idd 6 weken van de voren met verlof. evt nu al ziektewet in?
Pff wat verschrikkelijk. Als ik dit soort berichten hoor ben ik altijd extra dankbaar voor het gezonde kindje in mijn buik...