@ Mac; Nee vond hem niet mooi. Hij is rood met blauw. @ Basmalah : Oh nee! Wat vreselijk .. heel veel sterkte beide !
dank jullie wel meiden.. ja inderdaad.. ben dan zo dankbaar dat mijn mannetje het zo goed doet! Ik wist ook al een tijdje dat het niet zo goed ging.. maar bewust hier niet opgeschreven.. tot iedereen de 20 weken echo gehad heeft... nu hoor ik dus dat het echt slecht is...
@ Basmalah: oei, dat is erg... Je hoort zo vaak dat het goed gaat, maar als je dan zo'n bericht hoort sta je toch weer even met beide benen op de grond. Sterkte. @ Mac: oeh, leuk! Geniet ervan, lekker kamertje doen. (enneh... van die boterkoek ook natuurlijk) @ zielige mannen: de mijne is juist overdreven 'zelfstandig'. Ik moet m soms echt dwingen om zich te laten vertroetelen, daar kan ie niet echt tegen... Donderdag waren z'n verstandskiezen eruit gehaald en toen stonden we half te bekvechten wie zou gaan koken: 'nee, jij mag niet koken, jij zit onder de verdoving' 'ja maar jij bent zwanger' 'nou en? Dat ben ik al 5 maanden en dat duurt ook nog wel even' (sterke reactie, he, hahahah) 'jamaar, jamaar....' 'niks te jamaar, op de bank jij!'
Bas...wat erg meis...kan me voorstellen dat je fff ondersteboven ben van dat nieuws...gelukkig gaat het met jullie kleine man allemaal goed ..knuff meis
Goedemorgen, Ik kom net bij de huisarts vandaan en hij denkt niet dat het 5e ziekte is, maar hij denkt aan roodvonk. Dit is ook vervelend, maar niet schadelijk voor het ongeboren kind. Ik hoop zo dat het roodvonk is, maar ik blijf maar denken wat als het toch 5e ziekte is.... Ik denk dat ik straks ook maar even naar mijn gyn bel. Groetjes, Natasja
Goedemorgen dames, Wij waren zaterdag bij mijn zus en zwager op visite, en mijn nichtje van 5 jaar wou ook meteen bij ons komen logeren. Had ze allemaal leuke shirts, die voor haar nu te klein zijn, meegenomen voor onze meid ahhh lief he! Gelukkig gaat het vandaag wat beter met mijn ribben, en ook minder last van mijn rug dan gisteren. *ben ik wel blij om* Mac: Leuk hoor, nou kan je je lekker bezighouden met de babykamer Enne mooi buikje buddy. Wat betreft harde buiken na sex dat heb ik ook. Hoort er gewoon bij meid. Marb: gefeliciteerd meid, fijn dat jullie eerder kunnen klussen in de nieuwe woning. En dat wordt ook meteen shoppen Basmalah: jeetje, wat erg. Dat gun je echt niemand. Zeana: wel fijn dat je al meteen zoveel kinderkleding hebt gekregen van je zus Sarah: leuke kamertje, en een mooi buikje Minnie: mooi buikje
Denk dat ik dat ook zou doen, het zekere voor het onzekere..... Ik heb de 5e ziekte waarschijnlijk al lang ooit gehad ivm werk op kdv...... Maar dan zou ik me nog laten testen!
@ mac geniet ervan! @ smiley; fijn dat je minder last hebt enne leuk he dingetjes krijgen..... Zo nu ga ik ff wat doen....
minnie: wij ook 14 maart.. dan ben ik 28 week we nemen mijn moeder ook mee tamtam: ojee man chaggie.. sterkte! marb: wow.. dat is mooi! natja: beterschap
@Smiley: Wat lief van je nichtje! Hier vooral kleine neefjes met echte jongenskleding. Dus die mazzel hebben wij niet
Ja het is heel leuk, en dan heeft ze tekeningen gemaakt. Ik met een behoorlijk grote toeter hahaha en onze ukkie met een klein staartje op d'r hoofd. En ze heeft het allemaal in de babykamer op de kast geplakt. Wel grappig. Natja: wat vervelend, gewoon de gyn even bellen.
@marb gefeliciteerd met je niewe woning. is wel snel. maar gelukkig hoef je niet veel werk aan te doen en mag je nu BEEBkamer gaan doen ook