Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    hahaha wat schattig! als ze op die leeftijd zijn vind ik ze zoooo schattig.. heb ook 2 nichtjes van net 4.. smelt smelt smelt..

maar uhm.. niemand mag jullie babykamer in voordat de baby geboren is neem ik aan ? :D

2. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    in dat geval lopen we volgens mij allemaal al een beetje vooruit op het gemiddelde.. vind ik trouwens ook met wanneer je de baby voelt.. vaak staat er in de boeken en op sites dat je pas bij 22 of 23 weken de baby zou moeten kunnen voelen.. volgens mij waren we allemaal al een stuk eerder...

3. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    Dit is toch een soort van cultuurverschil.. ik wil mijn schoonmoeder het liefste overal in betrekken maar mijn man heeft steeds zoiets van.. neuu hoeft niet hoor.. ze gelooft het allemaal wel eigenlijk en soms denk ik dat ze bepaalde dingen ook niet helemaal snapt. mijn schoonfamilie is de nuchterheid zelve... dus ze zullen nooit dolenthousiast staan te springen ofzo hihi.. maar toen wij haar vertelden dat we zwanger waren zou ik toch zweren dat ik haar een traantje weg zag pinken en later toen we haar vertelden dat we een zoon krijgen (haar eerste kleinzoon) kwam er wel een heel mooi Islamitisch soort van dankgebedje hihi.. dat vond ik op zich al de mooiste reactie die ze kon geven :)

overigens begint schoonvader al te dementeren.. dus die snapt er sowieso niets van... :(

4. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ Basmalah: Nee klopt :) Er komt sowieso verder nooit iemand boven hoor. We hebben wel altijd het rolgordijn naar beneden. Maar we wonen net hier in de straat dus we kennen eigenlijk ook nog niemand. Alleen een van de buren weten dat we zwanger zijn. Dus ben niet bang dat iemand het ziet ofzo.

5. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hallo meiden! Wat hebben jullie weer veel geschreven.

@Marb gefeliciteerd met de sleutel! Heel erg leuk.

@Snieke ja mijn borsten groeien ook best wel snel, ik ben van 75b naar 80c gegaan maar die bh's zijn eigenlijk al weer te klein heel irritant, maar ik voel me wel sexier met deze cupmaat :)
    Ik moet ook nog meer shoppen hoor maar ik hoop dat ik aardig wat kan scoren op de 9mnd beurs donderdag.

@Mac lekker hoor ik wil ook wel een stukje :D Waar heb jij je meegroeibh's vandaan als ik vragen mag?

Wat betreft zwangerschapsverlof ik wil het liefst tot 4 wkn maar ik denk dat ik dat met mijn baan wel kan vergeten. Ik wil zo lang mogelijk na mn bevalling van mn kleine genieten.

Wat betreft weegschaal ik ben nu ongeveer 8 kilo aangekomen dus ik vind het op zich wel mee vallen alleen baal ik wel dat ik een bolle kop krijg voor de rest vind ik het wel best ahhahaha.

Verder ben ik vreselijk moe omdat vriendlief vanacht weer lag te spoken dus ben er om kwart over 6 maar uitgegaan omdat ik de hele nacht al wakker was en ben toen maar gaan douchen. Hij heeft koorts en dan toch eigenwijs gaan werken..Mannen *zucht*

6. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    hoi meiden,

ff snel: marb wat gaaaaaaaaaaaaf dat jullie de sleutel krijgen, super meid!

ben nu even thuis, zo meteen terug voor de ouderavond... geen zin in.

7. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Hey!

Ik kom ook even snel kijken! Heb een paar dagen vrij, morgen ga ik hier weer even bijlezen :D

Was eigenlijk benieuwd naar wat mijn onderschrift zegt, vandaag 23 weken :D!

Oh en ik heb vandaag even heerlijk paardgereden (5 minuutjes) dus daar kan ik weer even op vooruit :D

8. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ marb: geweldig! Heerlijk voor je zeg. Nu kun je mooi rustig aan gaan verhuizen!

@ buikjes: zag weer mooie foto’s voorbij komen. Bij mij is er nog weinig te zien in mijn eigen kleding. Pas mijn eigen kleren nog gewoon. Mijn moeder en mijn oma hadden pas later in de zwangerschap een buik, dus hoop dat het bij mij ook nog gaat komen.

@ basmalah: groot gelijk dat je erover nadenkt om wat anders te zoeken. Balen dat je nu met tegenzin naar je werk gaat.
    Heftig nieuws zeg van je vriendin. Sterkte meid.

@ mannen: soms moet ik flink zeuren om iets te mogen doen voor de kleine. Dan mag het niet van manlief omdat het te zwaar is. Op de momenten dat het wel prettig is als hij ff iets doet of helpt met boodschappen, dan is meneer ineens chagerijnig!

@ marloes: denk aan je vanavond. Ik ben volgende week de pineut.

@ schoppen: voel de kleine ook niet continu hoor. ’s avonds meer dan overdag maar vaak alleen in mijn buik. De kleine komt nog niet echt naar mijn hand toe. Af en toe is het schopje wat harder en voel ik het tegen mijn hand aan (of dat denk ik....)

Nu hopen dat manlief op tijd thuis komt, wil vanavond gaan sporten en ga liever met de auto. Kost al zoveel energie, maar niet gaan vind ik ook zonde.

liefs girafje

9. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Sarah: En zijn ze mooi? :D

@Mac: Idd erg netjes, 4 kg pas!

@Aaliyah: Die van jou ook al? Gaat goed met die mannen… Vanavond mooi naar het logeerbed ;)

@Nathalie: Ooh ben jaloers! Ik heb gister gewandeld met mijn paard (en de hond) aan de hand. Ook leuk… ;)

Bedenk me net dat die pretecho morgen pas om 21.00u is. Hoop dat ik zo lang wakker kan blijven… :)

10. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Is ook leuk!
    Mijn vriendin had gereden en ik mocht haar uitstappen, nou dan kan ik het niet laten om ook even te draven :oops:

Spannend een pretecho! Ik moet nog even een afspraak maken :D

11. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    hier de rest van de avondf afwezig de pijn n me rug en bekken is z\o hevig dat ik zo ga afwassen douche en me bed in duik
    lees morgen weer bij
    liefs mij

12. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ buddy: sterkte meid. hoop dat het een hete douche en een goede nacht wonderen doet voor je.

liefs girafje

13. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Hoi hoi, ben er ook weer!
    Heb niet alle 25 :confused: pagina's teruggelezen, sorry :oops: , alleen beetje teruggelezen..

Marb: Wat fijn dat jullie de sleutel eerder krijgen! Kun je ook al snel aan de babykamer beginnen :D

Basmalah: Wat een vershrikkelijk verhaal van je vriendin.. heel veel sterkte ermee! Dan wordt weer eens extra duidelijk wat een geluk wij hebben...

Snieke: Mijn borsten blijven inerdaad ook groeien :( had na 2 maanden al verschillende nieuwe bh's geocht, maar die zitten nu ook alweer erg strak...dus maar weer nieuwe kopen..
    Iemand had het over meegroei bh's, waar kun je die kopen?

Rianne: Wow, jullie kamertje is echt al klaar! Ziet er kei gezellig uit!

Natje: Hopelijk is het niks ernstigs, en kun je snel weer gaan genieten!

14. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Zaterdag wezen shoppen, alle kleine spulletjes gekocht die we nog moesten hebben (hydofielluiers ed..)

De grotere aankopen die we nog nodig hebben, helaas niet voor kunnen slagen. We willen graag een fel limegroen badje, maar de meeste zijn te licht van kleur... Bij de hema een gezien die in de richting komt, dus misschien dat het die maar moet worden dan...
    Verder ben ik nog op zoek naar een leuke verzorgingstas, een beetje een vlotte met felle kleurtjes. Maar kan niet echt iets vinden. Er mag geen rood en roze aanzitten, want dan wil mijn man er niet mee rondlopen :rolleyes: haha
    Iemand van jullie misschien tips, waar ze leuke en betaalbare hebben?

Sorry voor mij ego...

15. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @ellen wat super dat je weer zwanger bent, gefeliciteerd! ik hoop op een hele mooie echo voor jullie!
    @minnie wij moeten ook nog beginnen aan de kame hoor en inderdaad bij de eerste was hij ook al af. ik verwachte dat mijn dochter echt haar bed uit zou komen maar ze vond het helemaal geweldig! we hebben haar er ook helemaal bij betrokken bij het uitzoeken en in elkaar zetten enz.
    @mac dat heb ik ook het lijkt wel steen, daarom geniet ik nu echt niet meer van de sex helaas voor mijn mannetje is het allemaal wat minder nu.
    @sarah mooi buik hoor en wat een gafe tattoo!
    @buddy morgen e pretecho, spannend!

zo nog even bijlezen!

16. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @tamtam kijken hoe lang je man het volhoud! haha nu heeft de 1 last van het stoppen met roken en de ander van de hormonen.
    @marb wat fijn dat je de sleutel al krijgt.
    @mac lekker hoor boterkoek maar ik zit nu aan de chocolade hmm.
    @verlof moet ik 6 weken van te voren ivm de werkzaamheden bij ons.

nog een aatal pagina's :) .

17. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @verlof begint hier 5 mei.
    @all hoe aat het met de mannen zijn ze al wat vrolijker?
    @basmalah wat vreselijk voor je vriendin!
    @natja inderdaad even bellen voor de zekerheid.

18. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @snieke dat is even schrikken rustig aan met je nek! mijn borsten zijn van c naar cup d gegaan en die wordt nu ook krapjes, maar toch als je ze zie denk je niet van wauw wat een joekels. ik den dat het komt doordaat ze wat ronder en voller worden.
    @joanita dat is een behoorlijke maat lijkt me vervelend voor je rug ja.
    @aicha ik vroeg me af omdat je alleen bent; is jouw ex wel bij de bevalling aanwezig of wil je dat niet?

19. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    @ aankomen, ik ben zo'n 5/6 kilo aangekomen. Vanmorgen zelfs 7, maar denk dat dat even een uitschieter is.... (hoop ik) Tot een maand terug was ik nog maar een kilo aangekomen dus gaat nu ineens hard.

@ borsten, die van mij beginnen nu groter te worden. Ik voel nu dat mn bh's te klein worden.

@ verlof, ik ga 6 weken van te voren, maar daarvoor heb ik nog 2 weken meivakantie en een week adv dus in totaal 9 weken van te voren. Daarna neem ik ouderschapsverlof op dus mag januari 2010 weer aan het werk.

@basmalah, wat een rot verhaal zeg over die vriendin. Heel veel sterkte, zal ook moeilijk zijn voor jou.

@ bewegen, mijn kleintje bewoog zaterdag ook een stuk minder. Vandaag heel de dag door gevoeld. Zelfs op mn werk terwijl ik toch druk bezig was.

20. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    @ kamer, wij zijn nog helemaal niet begonnen..... Ik zou wel willen maar we zijn nog druk bezig met de zolder. Van de week ga ik beginnen met het uitruimen van de babykamer en dan daarna ga ik behang eraf halen. Eind april komen hier pas de spullen dus we hebben ook nog even.

Deel Deze Pagina