Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    zo ik ben weer op de hoogte van alles haha moest 15 pagina's bijlezen.

ik ben zo trots op mijn dochter dat ze gewoon slaapt in haar nieuwe bedje. meiden die zwanger zijn van de eerste echt je kan je niet voorstellen oe tros je kan zijn op je kind en hoeveel je evan kunt houden!

2. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    smiley: wat lief die tekening

joanita: het gaat je niet makkelijk af he

snieke: ojee! stijve nek? gelukkig is het 'goed'' afgelopen .. ho eis het met de auto??

borsten: die staan al weer een tijdje op pauze stand geloof ik..
    :)

kamertje: mmmh krijg nu wel de kriebels. en wil er binnenkort ook mee beginnen.. ff de puf vinden om het helemaal leeg te pakken.. getsie!

aichaaa: is je beeb gedraaid? misschien verneem je het daardoor minder?... feli met je 25 week

aankomen: jaja ik hebinmiddels ok ff op de weegschaal gestaan. ik woog ong 78 kilo en zit nu op de 80,5 .. keurig.. ik ben de vorige keer al genoeg uitgedijd.. doe me nou maar een bescheiden buikje..
    ik zal deze week weer eentje maken (foto)

voelen: ik voel het soms al wat tegen mijn ribben aan komen..als ik mijn hand onder mijn borsten leg (in het midden van buik) dan schopt het soms flink tegen me hand.. of een harde bobbel die ineens ophoog drukt en daarna weer zachtjes verdwijnt

bandenpijn: auw bij het niezen!

stoelgang: pfff heftig hoor.. auw

tamtam: lekker geshopt!

broeken: hier ook nog gewoon mijn eigen broeken aan. al loop ik wel bijna de hele dag met de knoop los.. vd week eens kijken naar een broek.. ik wil een heerlijke slobberbroek hebben..haha

nathalie: paard gereden.. vond je het niet eng? stel je voor... maar kan me voorstellen dat als je dat al jaren doet je echt moeilijk kan afkicken haha

mama1987: suc6 met wakker blijven

verder weinig nieuws..

3. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Dag meiden,

Bas: wat verschrikkelijk voor je vriendin zeg, sterkte!

Snieke: eindelijk lees ik eens van een man die achteruit ergens tegenaan rijdt, dacht dat ik de enige was... ;)

Rianne: is de 9mnd beurs woensdag ook al? Dacht dat ie pas donderdag begon... Maar ligt vast aan mijn wazigheid hoor :D

Aichaaa: Ik had vorige week precies hetzelfde, vond het ook een beetje vreemd. Maar het blijkt vaker voor te komen dat je de kleine iets minder voelt met deze periode vanwege of een groeispurt, of dat ie net met de beentjes tegen je rug aan trapt.

Weet iemand trouwens hoe het komt dat je trappen tegen je rugkant niet voelt?

Inger: ga jij altijd trouw naar elke wedstrijd kijken? Waar voetbalt jouw mannetje? Mijn vent moet veel voetballen in Zuid-Holland en Brabant.

Tamtam: hier ook 11 kilo aangekomen bij 24 weken :oops: , achja gaat er wel weer af hoor!

Heide ik heb leuke tassen gezien op www.mooikids.nl

Mandy: ik kan niet wachten op die onvoorwaardelijke liefde voor zo'n kleintje, moet het mooiste gevoel van de wereld zijn!

Heb vanmorgen gebeld naar de huisarts/assistente en gevraagd of ik iets voorgeschreven kan krijgen ivm de jeuk aan de "muus" en dat kon. Ik hoefde niet eens een afspraak te maken; yeah! :D Gelukkig niet met de billen bloot voor dokter Janssen haha.

Verder gaat het hier wel goed allemaal, vrij moe na een dag werken en mijn onderrug wordt ook steeds pijnlijker. Even aankijken hoelang ik die 34 uur nog vol kan houden.

4. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Jij blij dat je niet met je billen bloot hoefde! Ik heb ook 2x schimmelinfectie gehad van onderen maar ik was toen bij een vrouw (toen ik nog thuis woonde hadden we een mannelijke en vrouwelijke dokter in de praktijk) maar ze hoefde gelukkig niet te kijken en 2e keer ook niet. Alleen toen ik een ontsteking had aan mn baarmoeder moest hij kijken maar ik had er niet zo problemen mee tis tenslotte je dokter.
    Bij de praktijk waar ik nu zit (bij mn vriend zeg maar) vond ik het wel even lastig om met de billen bloot te gaan maar ik d8 ach die man heeft het wel vaker gezien en toen boeide het me niet meer!
    Hopelijk is je jeuk snel over.

Ik heb ook vreselijke last van mijn rug ik heb ook steeds meer moeite met opstaan als ik tijdje gezeten heb is dat raar om dat nu al te hebben want zo dik en groot is mn buik nu nog helemaal niet...

5. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Ik kan ook amper opstaan hoor, zeker als ik lekker onderuit op de bank heb gehangen.. Dan lig ik ook niet op de meest goede manier ook hoor. Maar ik voel me dan ook 80 zeg!

Hier is meestal alleen plek bij een arts-assistent, die heb ik de laatste paar keer in ieder geval gehad en dat is nog zo'n broekie haha. Ben gewoon niet gewend dat een dokter mijn leeftijd heeft.. En dan ziet het er ook nog eens niet verkeerd uit, ga dan liever bij een lelijke oude dokter of een vrouw haha.

Kan vanavond nog niet beginnen met de creme want je moet het inbrengen met een applicator en die zitten er niet bij. Morgen maar weer even bellen.

6. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ow hahah ja nee dan is het ook niet relaxed he als een jonge man van jouw leeftijd is die er ook nog es appeteitelijk uitziet! Dan idd liever een oude lelijkerd of vrouw ja.
    Oh balen dat je nog niet kan beginnen ermee ik kreeg toen zo een ei dat was zooo ranzig leek net of ik leeg liep van onder de hele tijd (en dan bedoel ik niet leeglopen tijdens menstruatie maar na een bepaalde vorm van gezelligheid met je mannetje :) :oops: ).

7. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    zo, de gesprekken zitten er weer op... nu een hele poos geen ouders meer yeah! haha

8. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ~Agenda~

Jent, gyn
    Sarah,vk
    Mama1987, vk en pretecho

JENT JARIG, 28

9. demi26

demi26 Niet meer actief

Lekker he Marloes, dat bedacht ik me vorige week ook toen ik van de ouderavond terugreed ;)

trusten allemaal

10. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    ja volgens mij was ik het ergste geval hier van laat voelen.. pas in 23e week begon tevoelen en nu dagelijks voel ik haar..

11. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    meiden die last hebben bij het opstaan na liggen.
    tip van fysio om minder belastend omhoog te kkomen...

vanuit een plat op rug positie met de been de naar de vloer kant moet recht houden, ander been buigen omhoog ..knie van gebogen been naar ander been draaien..schouder mee van hetzelfde kant.. tegelijkertijd platte been laten glijden naar vloer toe en dan lichaam vanuit schouder die draaide jezelf rechtop laten zitten en dan uitschuiven naar voren met billen op rand.. handen op knieen gewicht naar voren en hoppa ..opstaan hehehe

is ook beter voor bekken en rug

12. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @mama1987 de ringen zijn heeeeeeeeeeeeeel erg mooi! ik heb geprobeerd een foto te maken maar met de flitser wordt het niet zo mooi...dus probeer het morgen nog wel een keer!

de proefdruk van het kaartje is ook echt leuk! moet nog wel even iets aanpassen maar dat was geen probleem!

verder word ik hier nog steeds dagelijks vreselijk hard geschopt! en ook echt heeeeeeeeel de dag door! geen moment rust dat ventje!
    Vanmiddag waren we bij mn schoonzus en ik heb even heerlijk gekroeld met mn nichtje...maar dat vondt ie toch ook niet leuk hoor...heel de tijd tegen dr kont aan schoppen! en zodra ze weg was stopte hij! kwam ze later weer begon ie weer! (ik zou het ook niet leuke vinden als iemand op mn hoofd ging zitten ;) )

ik ga lekker naar bed...morgen naar de vk en daarna gelijk boodschappen doen...moet nog wel even een lijstje maken!

tot morgen!

13. Emme

Emme Niet meer actief

Sarah, dat lijstje maken is herkenbaar... Als ik niet opschrijf wat ik moet kopen, vergeet ik de helft ;).

Basmalah, wat vreselijk voor je vriendin!

Jent, gefeliciteerd met je verjaardag.

Mama1987, veel plezier bij de pretecho!

Over aankomen: ben 5 kg aangekomen. Het gekke is, in het begin ging het sneller dan nu.

Over het voelen van de baby: mijn placenta ligt aan de achterkant, dus ik voelde de baby al vrij vroeg. Nu zijn het echte schoppen, net als bij Sarah. Is heel gezellig, maar af en toe doet het echt pijn!

Heb mezelf beloofd dat ik vandaag leuke babykleertjes mag kopen (nog niet gedaan). Ben benieuwd.

14. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ Meris: Ja 18-22 februari. Woensdag is de opening.

Heb verder nog even niet bijgelezen, ben op mijn werk.

Meiden met echo's en controles vandaag, veel succes en plezier.

15. McGyver

McGyver Niet meer actief

meegroei bhs heb ik gekocht bij livera, 2 en 2 bij de hema!

16. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Goedemorgen!

Ik heb losjes bij gelezen! Zit nu ook op mijn werk, hoewel het schoolvakantie is hier :D

Mam85, nee ik vond het niet eng. Ze was echt super braaf. Als mijn vriendin het niet vertrouwde had ze niet toegestemt :D

Marb, wat super dat jullie de sleutel eerder krijgen!

Rianne, jullie kamertje is echt heel leuk!
    Hoop dat het snel april is, dan krijgen wij ook alle spullen binnen :D

Aichaaaa, vervelend dat je de beeb minder voelde! Kan je inderdaad erg onzeker van worden.
    Die van ons was het hele weekend super rustig, maar gisteren was hij overduidelijk weer aanwezig.

Over aankomen, ik zit nu op de 6 kilo.

Iedereen met een echo of controle succes vandaag!

En voor de mensen die ik ben vergeten, sorry!

17. Minnie22

Minnie22 Bekend lid

15 jul 2008
    901
    0
    0
    Kinderdagverblijf
    Omgeving Utrecht
    hmmm ben nu ook wel "benieuwd" hoe veel ik ben aangekomen.. :)
    12 maart moet ik weer naar de verloskundige...check het wel op die weegschaal

18. McGyver

McGyver Niet meer actief

aplicator mag je NIET gebruiken als je zwanger bent!

hopelijk ben je er snel vanaf.

19. McGyver

McGyver Niet meer actief

Goedemorgen dames!

jent gefeliciteerd,

dames met afspraken veel succes en plezier!

wij zijn gister tot zeer laat bezig geweest met het kamertje in elkaar zetten, kast en commode staan!
    oooowww zoooo mooi!
    vandaag ff poetsen en inruimen!

alleen maar me zorgen om onze hond
    sinds zondag al zeer sloom, niet vooruit te branden, staat niet eens op als we eraan komen, en normaal springt ie van zn mat, ook eten doet ie wel maar langzamer... dus ga zo ff dierenarts bellen.

xxx

20. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Jeetje Mac, kan me voorstellen dat je je zorgen maakt!
    Hoop dat je even langs kunt komen en dat het meevalt!

Deel Deze Pagina