hoe zit het eigenlijk met de buddies? heeft iedereen al een buddie? voor de dames die dat willen dan!
net dierenarts gebeld, en we MOETEN zelfs langskomen vandaag, vooral omdat onze hond nog zo jong is vertrouwen ze het niet helemaal, en kan tussen 13 en 14 langskomen. ben benieuwd
dat hoop ik inderdaad wel hihi anders ga ik morgen voor niets.. ik zal proberen iets voor jullie achter te laten.. maar weet niet of het gaat lukken hoor )
Goedemorgen meiden, Vroeg wakker geworden vanochtend, de ukkie was echt de hele tijd aan het schoppen. En toen ik eenmaal wakker was bleef ze wel tig keer draaien. Tja aandacht vragen, dus ben ik eigenlijk verplicht om met haar te spelen Mam85: balen joh wat de bandenpijn. Ik zit hier ook met bandenpijn en rugpijn. Af en toe voel ik me net een bejaarde Doe jij het in ieder geval lekker rustig aan. Meris: hopelijk ben je gauw van je schimmelinfectie af Jent: gefeliciteerd met je verjaardag en succes bij de gyn. Sarah & mama1987: succes met jullie afspraken Emme: shop ze Mac: en begint de kamer een beetje leuk te worden? Als het af is wel fotos maken hè.. En hopelijk niks ernstigs met jullie hond aan de hand. Succes vandaag bij de dierenarts. 9 maandenbeurs: begint idd woensdag 18 februari
Goedemorgen allemaal! @Heide: Helaas geen tips, ik heb zelf ook nog geen leuke tas gevonden @Mandy: Nee, dat vraag ik me ook regelmatig af, hoe zou het voelen om een eigen kindje te hebben. Hoe zou dat gevoel van onvoorwaardelijke liefde zijn. Lijkt me geweldig @Sarah: Jammer, ben benieuwd! Zal de onze ook eens op de foto zetten. @Mac: Ben benieuwd naar de fotos van het kamertje! Sterkte met je hond, hopelijk is het niets ernstigs Ik ben weer terug van de vk. Alles was weer goed. Baarmoeder is nu 2 vingers voorbij mijn navel. En ik ben 5 kg aangekomen, netjes toch Vanavond de pretecho, heb er zin in!
Oh ik heb de lijst gevonden Maar is bij mij nog niet helemaal ingevuld! Moet ik daar marloes voor berichten? En ik heb dan ook nog geen buddy