dat had ik gezien, maar ik dacht ik snij het onderwerp nog een keer aan voor de mensen die hier het laatst bijgekomen zijn....
Goedemorgen! Meris: bedankt voor de tip! Staan leuke tassen op! Fijn dat je niet met de billen bloot hoefde bij zo'n jonge arts.. en hopelijk benje er nu snel vanaf! Mac: Leuk kamertje inruimen! Fijn dat jullie al zo snel terecht kunnen met de hond! Ik hoop dat het niks geks is...
fotos maak ik natuurlijk zodra kamertje al een eind af is! komt goed. ben ook erg benieuwd wat de da zegt, want het is echt zo sneu, normaal zit ie bijna nooit stil en nu doet ie niet anders.... zo ik ga ff wat dingetjes doen en laat van me horen als ik meer weet kus
Goedemorgen, Jent gefeliciteerd met je verjaardag. Mijn mannetje heeft alweer gezondigd met roken. Hij heeft gisteren 2 sigaretten gerookt. Is toch netjes vind ik omdat ie normaal veel meer rookt. Had gehoopt dat hij het langer vol had gehouden. Thuis rookt ie niet. Ik denk altijd zo makkelijk van stop toch gewoon, maar ja het zal wel moeilijker liggen. Wij gaan zaterdag naar de negen maanden beurs met de trein. Heb er zin in. Basmalah: Leuk zeg de pretecho veel plezier wij hebben hem 26 maart.
tamtam, wel knap dat hij een poging doet! Ik ben gestopt toen ik wist dat ik zwanger was. In het begin helemaal geen moeite gehad, maar nu begin ik steeds meer moeite te krijgen Oh wij hebben dit weekend ook een kaartje uitgezocht (we kregen 14 mappen mee) gelukkig had ik me al iets georriënteerd dus we waren er snel uit. Pietje heeft nu ook een naam Alleen moet ik nog even nadenken over de tekst op het kaartje.
jent.. hieperdepiep hoera! gefeliciteerd! ik zal me zo eens aan kleden en die grote knul van me ook. en dan op naar de babyzaak.. (moet eerst ff parkeerplek vinden geen idee waar het zit?) ik wil nu echt een nieuwe broek! hahaha
Hoi allemaal, @ mac, heerlijk dat je kamer er is. @ Jent, gefeliciteerd! Roken: ik ben nu 5 jaar gestopt maar kan nu ik zwanger ben soms zo trek hebben in eentje Niet dat ik ooit nog zal beginnen maar verslaafd blijf je volgens mij altijd. @ mama1987, Heerlijk dat alles goed was,en veel plezier vanavond bij de echo. @ Mandy, echt niet dat mijn man bij mijn bevalling mag,nee dat heeft hij verpest door zijn gedrag.Ik wil nooit meer 1 woord met hem spreken,laat staan zo'n mooi moment delen. Luiertas, ik heb 'n hele mooie zwarte van marktplaats van kipling (of hoe je het ook schrijft) Even ego, ik heb gister 'n bedje via marktplaats gehaald,gelukkig 1 straat verder (hoefde ik niet zo heel ver te slepen) naar boven getild en in elkaar geschroefd (ok eerst verkeerdom,dat doe ik alti jd ) Blijkt er verdikkie iets belangrijks te missen van het bed (van de bodem) heb ze toen maar gemaild en hoop dat ze hem nog hebben,anders moet ik 'n andere oplossing zoeken,wat ook wel gaat lukken maar ik baal dan zo dat het niet meteen goed gaat,terwijl je er wel goed voor betaald! Zo einde ego Ik ga maar eens ontbijten.
wordt het nu dan toch tijd voor een nieuwe broek? Hier nog steeds mijn gewone broeken aan... ben benieuwd hoe lang nog
Ja, en je kan het wel oplossen met 'n schroefje ofzo maar als je iets koopt wil je het gewoon compleet.
aichaaa, dat is ook wel lullig ook, een bed verkopen zonder de bodem... anders gewoon je geld terug vragen, zo heb je er ook niks aan edit: leest goed... je hebt de bodem wel... alleen iets anders niet. Na ja nog steeds te hopen dat ze het kunnen vindne
marloes/smiley: ja eigenlijk wel een beetje. (maar in een positie broek komt je buik ook wel ff bete rin uit dan een normale natuurlijk wahahaha ik wil graag een lekkere broek die me lekker zit. zo;n broek waar je het liefst dag en nacht in woont hahaha
@mama1987 gelukkig.. goede vk bezoekje @jent gefeliciteerd met je verjaardag. heerljk vieren? @mac bah van je hondje.. hoop dat het niet iets ernstigs is