@Nathalie: Wij zijn er ook al een heel eind uit wat gedichtjes betreft. Gewoon kort maar krachtig . Weet alleen nog niet hoe ik het wil doen met de rusttijden en bellen van te voren. Dus als jij zo creatief bent, kom maar op met die ideeen .
zo trug van de dierenarts, behalve dat onze hond koorts heeft kon hij niks vinden, even afwachten hoe het blijft gaan wel pijnstilling en ontstekingsremmers meegekregen die de koorts verlagen hopelijk een soort griep, en we moeten kijken of ie niet meer klachten krijgt, donderdag moet het beter zijn, zo niet dan terug komen. zo nu lekker lunchen lekkere tomatensoep en worstenbroodjes, en dan met de beebkamer bezig, kleertjes inruimen enzo!
Hopelijk is het inderdaad gewoon een griepje! De honden van mijn ouders hadden het laatst ook, die waren na een week weer helemaal opgeknapt. Dat is het leukere werk!
Hoop dat het meevalt Mac en je hond weer snel de oude is! Mama1987: Nou links doen we een gedicht, maar heb nogal wat keus dus bf moet ff helpen En dan recht zat ik te denken aan: Na 9 maanden binnenpret werd met beide voetjes op de grond/wereld gezet: * * * is geboren op: om uur Weegt gram en is cm Sander en Nathalie *adres en tel* Tussen 12.00 uur en 15.00 uur willen Nathalie en * graag de rust gebruiken na 21:30 uur sluit ook Sander de luiken .
wij zijn ook nog aan het zoeken naar een mooie zin boven aan het kaartje... bij s hadden we een hele gave, stukje uit een liedje... nu wil ik weer zoiets, maar kan nog niks vinden
mam85: idd een bescheiden buikje, maar wel een mooie hoor Fijn dat je geslaagd bent voor een positiebroek Mac: fijn dat er niks ernstigs aan de hand is Net was ik naar de gemeente gegaan om mijn nieuwe paspoort op te halen, en ik kwam echt halfgaar thuis. Voel me zoooo zwak en die ijzertabletten helpen echt voor geen meter. Loop een minuut of 20 en dan kan ik gewoon niet meer. Als een goedmakertje had ik voor mezelf een grote zak friet gekocht en maar meteen naar huis gegaan..
Nee kan hem gewoon bewegen. Nam daarnet een hap van mijn boterham en lijkt wel of ie iets geforceerd is ofzo