@Anna...die van mij wil ook niet hoor...als het regent...loopt ze echt met haar oren naar beneden...en dan als ze heeft geplast draait ze zelf alweer om! Alleen in het bos ofzo vindt ze het niet erg! Raar beest! Enne...nog een echo vind ik helemaal niet erg idd! We hebben zowiezo 4 maart nog een pretecho...dus dan zouden ze ok al een beetje moeten kunnen zien hoe groot ie is...maar vind het stiekem wel leuk! @Mandy..nee kan geen kwaad...komt waarschijnlijk dus gewoon doordat ie wat voorloopt...en dat ie dik is @mama1987...dat is volgens mij alleen als ze denken dat je baby te groot of te klein is...of als je zwangerschapsuiker hebt..maar dan zijn ze geloof snel te groot. De foto van de ringen staat in mn album hoor! eindelijk! Hij is niet zo heel duidelijk! ik wou nog meer vertellen maar mn schoonouders komen net binnen dus dat komt straks wel! wilde ook tips over de tekst voor het kaartje!
Hallo allemaal was ik weer even. Gisteren lekker naar de sauna geweest en het gaat alweer een stuk beter met de nekjes, en met mijn schaambot-pijntje (ik denk inderdaad de aanhechting van de banden). Mn man gaat nog wel even naar de dokter, misschien krijgt ie een paar keer fysio. De auto mankeert niets zo te zien alleen de parkeersensoren doen het niet meer (maar volgens mij deden die het daarvoor niet en is dat ook de reden van de botsing). Misschien de auto eens wassen De muur is wel een beetje beschadigd. Meris: meestal hoor je dat van vrouwen dat ze achteruit tegen dingen aanrijden, maar mijn man heeft ook al een flinke lijst. Gelukkig rijdt hij een lease auto Fijn dat je een lekkere relaxte broek hebt gevonden mam85! Ongelooflijk dat sommigen van jullie nog de gewone broeken aankunnen, ik kon dat na 10 weken al niet meer, ondanks 2 kilo afgevallen te zijn. Mijn heupen zijn meteen een stuk breder geworden denk ik! Smiley: lekker frietjes! Ik gebruik roosvicee ferro en heb druivesuiker bij me voor als ik me slapjes voel, dat werkt wel aardig. Mac: waarom mag je geen applicator gebruiken bij een schimmelinfectie? Bah heb geen zin om te werken. Vrijdag lekker naar Artis met zn tweetjes, pinguins kijken
sarah: mooie ringen! snieke: veel plezier in artis! heide: haha ja heb hem gelijk aan getrokken .. heerlijk zo;n broek
Zo, ik heb eindelijk wat foto's van de 20 weken echo in mijn album gezet En nu moet ik snel gaan werken... Laatste avond en dan lekker 1 1/2 week vakantie Tot Morgen!
@Sarah: Mooie ringen! Heb je ze nog in Antwerpen gehaald? @Snieke: Goed van je man dat hij toch even langs de dokter gaat. En fijn dat het met jouw nek weer beter gaat! Artis, leuk Pff, ik ben moe, heb pijn in m'n lijf van het zitten de hele dag en moet nog een uur en een kwartier. En vooral nu het zo rustig hier is gaat de tijd langzaam...
@mama1987...nee we zijn toch eerst hier in Dordrecht wezen kijken...we liepen er eigenlijk een beetje tegenaan! En ze waren ook niet zo heel duur... Het middelste gedeelte is witgoud en er zit dan een randje met geelgoud aan...dat het bij allebei bij onze sieraden past...wel zo mooi!
Zo, even 10 pagina's bijgelezen @ Jent: Gefeliciteerd! @ Mac: Leuk dat jullie meubels staan! Ben benieuwd. Wat zielig voor je hond.. het is wat met alle honden hier Hoop dat het niks ergs is/ @ mama1987: Mooi dat alles goed was! En veel plezier bij de pretecho! Je bent vast heel benieuwd hoe je meisje er nu uitziet! @ Tamtam: Knap dat hij wel probeert te stoppen. Ik heb vanaf mijn 15e gemiddeld een pakje per dag gerookt. Met uitgaan soms wel 2 .. Ik ben nu gestopt sinds ik met mijn vriend heb, die rookt niet. Voor mijn zwangerschap rookte ik heel soms een sigaretje mee in de nachtdiensten op mijn werk, maar ik vind het echt stinken nu! Heeeel soms heb ik er nog wel eens zin in, maar dat duurt nog geen minuut. @ Aichaa: Balen dat er een onderdeel mist aan het bedje! eneuhh.. je mag niet slepen he Hoop dat er een oplossing voor komt. Wij hebben ook een bedje via MP. Er miste ook een schroef voor de bodem. We hebben wel een andere schroef kunnen gebruiken, maar het gaat inderdaad om het idee dat je iets koopt wat compleet is. @ broeken: Ik draag het liefst mijn zwangerschapsspijkerbroek. lekker met zo'n band. ik draag ook nog mijn andere spijkerbroeken, wel met de knoop en rits open en dan een elastiekje bij de knoop en het gat. Buikband erover en niemand die het ziet @ sylviam: Gefeliciteerd meid! Geniet ervan. @ marb: Geen probleem hoor. Neem lekker de tijd! en succes met de opleiding. Lekker naar het strand met de kleine... jaloers ! @ sarah: Fijn dat alles goed was bij de vk! En mooie ringen hoor, echt spannend nu! @ geboortekaartje: Wij hebben: Een naam die weinig woorden nodig heeft om te omschrijven hoe mooi ze is. " naam" Trotse ouders "onze namen" "adres" Wilt u haar oogjes zien twinkelen laat dan de telefoon even rinkelen. Kort maar krachtig! Op de binnenkant links staat de datum, gewicht en lengte. @ mam85: Mooi bescheiden buikje hoor! En fijn dat je een broek heb gevonden. @ smiley: Oehhh friet .. lekker hoor! @ heide: waauw, mooie fotos! vooral die eerste is gaaf
Mooi hoor Rianne! Oh ik heb even het kaartje in mijn album gezet En ik denk dat ik er helemaal uit ben, nu nog goedkeuring van bf
nee je kon kiezen uit een plaatje met een foto van je kindje, of 2 voetjes. Wij kiezen voor de voetjes
sarah, mooie ringen. Heide, mooie foto's. Nathalie3004, leuk kaartje! Lief! wij gaan het kaartje zelf ontwerpen (en we moeten nog beginnnen...) xx Inger
ff vraagje die tas babykleertjes die ik overgenomen heb, wilde ik in de kast leggen maar ze ruiken niet suoper fris, ietsje naar rook, nu wil ik ze wassen, maar op hoeveel graden? en met of zonder was verzachter? en wel of niet in de droger? help!
ivm gevaar dat je te diep gaat je baarmoeder mond ofzoiets, mn huisarts en apotheker zeiden het heeeel nadrukkelijk!
Ik zou het niet weten Mac. Meiden ik heb mijn werk af en ga gauw afsluiten om de mappen terug te brengen naar de drukker. Anders staat het hele centrum weer vast Mocht ik jullie niet meer spreken, fijne avond! xxx
Goedenmiddag meiden? Hoe is het met iedereen? Jullie hebben weer druk geschreven sinds gisteravond! @Minnie ik wil best je buddy zijn maar Vinnies had mij ookal gevraagd in een pb.... @Heide wat een mooie echo foto's zeg! @Nathalie mooi kaartje hoor. Hier vanacht heel goed geslapen maar toch kapot moe nu en vreselijke pijn aan de rechterkant van mijn onderrug dus was niet zo prettig werken voor mij. Gelukkig alleen morgen nog en dan donderdag lekker naar de HHB/9mndbeurs!