Juni 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Dootje24, Sep 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mam85

mam85 Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    1,729
    0
    0
    mama!
    woezel en pip: ik zag bij de intertoys vrij grote knuffels van ze voor een eurotje of 12 geloof ik..

2. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    Mac, op 30 graden, kort programma...

3. McGyver

McGyver Niet meer actief

thanx

met wasverzachter?

in de droger?

erg he zo lekker onervaren

4. jent

jent Fanatiek lid

Jul 12, 2007
    1,850
    0
    0
    Limburg
    Dank jullie wel voor alle felicitaties. Vandaag bij gyn ook alles goed. Het groeit en beweegt allemaal goed.
    Meiden zoals jullie vast al gemerkt hebben ben ik steeds minder op het forum. Op dit moment heb ik de behoefte niet zo, maar wil jullie al wel bedanken voor alle steun ed. Misschien dat ik wel weer eens wat vaker kom maar dat merken jullie dan vanzelf wel. iedereen in ieder geval een hele fijne gezonde mooie goede zwangerschap gewenst.

xxx Joyce

5. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    1,117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    @Sylvia: gefeliciteerd meid! Ik ben blij dat we van zoveel meiden zo snel al weer goed nieuws krijgen

@Anna: ja het zit me inderdaad wel behoorlijk hoog.. het is ook niet echt leuk als je een vervelende job hebt en zwanger bent hihi dubbel demotivatie :) Ik heb al een paar keer een gesprek gehad met mijn leidinggevende.. maar mijn leidinggevende is dikke vriendinnetjes met de collega waar ik het meeste last van heb…

@Nathalie: 6 maart dat is al snel! Spannend :)

@Dizzy: Ik heb vanochtend een plattegrond geprint van de site.. die staat er volgens mij sinds kort op. Kan je jezelf alvast voorbereiden op wat je allemaal gaat zien hihi

@Mac: Hopelijk valt het inderdaad allemaal mee. Het is zo sneu als je hond zich zielig voelt.. :(

@mam85: mooi buikje hoor!

@sarah: mooie ringen meid!

@Rianne: mooie tekst ook!

@Nathalie: wat een superschattig kaartje!

@Mac: Ik weet eigenlijk alleen dat je geen wasverzachter mag gebruiken. Ik denk gewoon op 30 of 40 graden en in de wasdroger zal toch wel mogen?

Hier een hele rare dag achter de rug…
    ik ben vanaf half 4 ongeveer alweer thuis..er was een gaslek bij ons gebouw.. .en als bhv’er moest ik natuurlijk helpen ontruimen.. ongeveer 2,5 uurtjes gewacht.. toen mochten we weer naar binnen.. maar niet voor lang.. half uurtje later werden we weer opgepiept en moest er opnieuw ontruimd worden. Jammer genoeg mocht ik de tweede keer niet helpen.. want ze vonden het te risicovol voor mij met mijn dikke buik… moest meteen naar huis.. haha, ach ja..
    was ik in ieder geval op lekker op tijd thuis.. opvallend trouwens hoeveel mensen ongerust over je zijn als je met een dikke buik rondloopt.. ben wel tig keer gevraagd of ik het nog wel volhield enzo… :oops: lief!
    zie hier het nieuws:
    http://www.rtvnh.nl/nieuws/index.asp?ne ... tijdlijn=1

6. Vinnies

Vinnies Bekend lid

Oct 20, 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    Hallo allemaal nou mijn man heeft me aangestoken hoor. Nu ben ik heel zielig! hihi. Nee gewoon flink verkouden met spierpijn enzo! Bah!

@Smiley24 ahhhh lekker een zak friet!
    @Snieke83 lekker zeg naar de sauna, doe je gewoon alles net als voor je zwangerschap?
    @heide mooie foto`s zeg, echt duidelijk!
    @mama1987 sterkte nog even volhouden! Ik weet hoe je je voelt op mijn werk is het ook steeds rustig!
    @rianne mooie tekst hoor voor op t kaartje!
    @Nathalie3004 lief kaartje!
    @mac ik heb alles op 30 graden gewassen zonder wasverzachter daar kan het babyhuidje niet goed tegen heb ik gelezen in een blad en ik doe niks in de drogen ben bang dat het krimpt en het is al zo klein hihi.
    @Aaliyah86 wat vervelend dat je pijn hebt, hoop dat het snel over gaat!
    @rest met echo`s en afspraken veel plezier!

Ga me bed weer in. Groetjes

7. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    ik gebruik nooit wasverzachter, maar als ze naar rook stinken, is dat misschien wel handig.
    Kleertjes doe ik niet in de droger, rompers weer wel

8. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

Jan 8, 2009
    2,234
    0
    36
    @ vinnies: ja hoor, gewoon lekker de sauna in. De eerste 3 maanden ben ik niet gegaan, want dan kan het mis gaan, maar sindsdien weer wel. Ging daarvoor ook al vaak dus ik ben er wel aan gewend.

@ mac: lekker is dat, ik heb ook gewoon dat spul met applicator gebruikt. Nou ja het is goed gegaan geloof ik. Volgende keer vraag ik wel wat anders. Iig bedankt voor de opmerking...

@ kaartjes: leuke teksten hoor. Wij hebben nog helemaal niks bedacht, maar we gaan van de week eens wat boeken doorspitten voor een ontwerp. Inger: leuk dat je ze zelf gaat ontwerpen. Wordt het iets met een eigen foto of nog meer crea?

9. joanita

joanita Fanatiek lid

Oct 7, 2008
    2,027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    dames heb nieuwe buikfoto's geplaats van vandaag.
    zien jullie verschil met de rest? zoja wat?

10. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    4,093
    1
    38
    Vinnies: beterschap

Rianne: leuke tekst

Nathalie: mooie kaart hoor

Sarah: mooie ringen, we hadden ongeveer zoiets gehad als verlovingsringen. Altijd een mooie combinatie wit en geelgoud. Wij hebben nu als trouwringen: wit met roodgoud en een diamantje bij mij.

Heide: mooie echo’s

Basmalah: wel fijn dat mensen zo ongerust waren.

Joanita: ik zie geen foto, of ben ik te snel
    :D

11. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Vinnies beterschap!

Joanita ik zie ook niks in je album misschien iets fout gegaan?

12. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

Oct 1, 2008
    7,728
    0
    0
    Joanita: ik zie ook geen foto ... ?

Zo heb heerlijk een lasagna in de oven staan. Home made zonder pakjes en poedertjes. Heb nu al honger. En wat honingtomaatjes met mozzerella erbij. * smul *

Vinnies: Beterschap! Ik begin ook een beetje verkouden te worden en voel me soms heel zweverig en zweet dan heel erg :(

@ gaslek: weet even niet meer wie het schreef sorry. Ja een gedoe is dat he.. even een gebouw ontruimen pff.. wel grappig dat iedereen dan zo bezorgd is :D

Heb zin in de 9 mnd beurs morgen! Ik neem geen handtas mee want dan heb ik snel last van mijn schouder. Verder doe ik niet mijn dikke winterjas aan maar een dun leren jasje, weet nog wel van HHB vorig jaar dat het zooo warm was!

13. joanita

joanita Fanatiek lid

Oct 7, 2008
    2,027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    srry dames hij doet het niet
    morgen nog een keer proberen.
    vriend lief is vanuit zijn werk gelijk de maxi cosie ophalen
    nou da was nog een koopje zeg van vrienden maar voor 5 euro

14. debke83

debke83 Fanatiek lid

Jun 24, 2008
    3,588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Hallo dames,

Ik heb nog niet bijgelezen,dat doe ik na het eten even.Jullie kletsen ook zoveel!

Met mij gaat t wat minder vandaag...barst van de tandpijn:(bah.
    Gelukkig wel lekker vrij vandaag met mannetje.

Gisteren de eerste keer naar de zwangerschapsgym geweest, van te voren was een uurtje voorlichting kraamzorg.Dat was wel leerzaam.En de gym was echt wel relax!
    Echt een aanrader, gezellig beppen met andere zwangere dames!

Ik ga donderdag naar de negenmaanden beurs met mijn moeder, zijn er nog dames die donderdag gaan?

Liefs Deb

15. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Oooh lasagne lekker hoor ik ga witte bonen eten..
    Leuk dat jij morgen gaat ik ga donderdag met mn moeder samen! Heb er zo een zin in zijn vorig jaar ook samen geweest. Laat even weten hoe het was want ben wel benieuwd. Ga je ook nog over de HHB lopen? Wij gaan allebei eerst 9mnd en dan hhb maar ik weet niet hoe lang ik het vol ga houden nu. Omdat ik zo een last heb van mn rug als ik loop vreselijk. Ja het was warm he vorig jaar ik neem een rugzak mee waar ik mn jas in kan doen en doe iets luchtigs aan. Zo nu even de aardappels schillen en op zetten!

16. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

Oct 1, 2008
    7,728
    0
    0
    Aaliyah: Ja ik ga ook zeker naar de HHB. Vorig jaar ook geweest met mijn mannetje. Erg leuk hoor! We hebben alleen maar lopen eten haha, alles proeven enzo! We hoeven dus niet te lunchen.

Laat morgen weten hoe het was!

17. Sarah84

Sarah84 VIP lid

Jul 21, 2008
    6,665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Wij hebben lekker pannekoeken gegeten! Was heeeeerlijk! :oops:

Zometeen lekker zwemmen...maar eerst nog even benen scheren :oops:

Mijn vriendin heeft gratisavondkaartjes voor de 9maanden beurs...kan je dan ook naar de hhb? waarschijnlijk redden we dat wel niet...maar wie weet!

Ow...over het kaartje...

we hebben nu een gedeelte vanuit ons...en een deel vanuit hem.... maar ik denk dat het mooier is om alles vanuit hem te doen...dan wordt het dit:

"Fritsje" ;)

ik ben geboren op ........ weeg .....gram en ben ....cm lang.

Omdat ik net geboren ben
    en nog niemand ken,
    mag ik een feestje geven.
    Kom je ook heel even?

Dit mag van mijn ouders op ..... van .....tot.....

Stefan en Sarah
    (adres)

Zo is het toch wel leuk? Of is het leuker als er staat "jullie zijn welkom op......"[/code]

18. Meris

Meris Fanatiek lid

Jun 14, 2008
    3,355
    1
    0
    Sarah ik zou het laten zoals het nu is, super leuk!

Ik doe geen gedichtje of tekstje, laat het lekker simpel. En als ik een tekst zou doen zou het zijn:

"Om een lang verhaal kort te maken: hier ben ik!"

Hoezo een nuchtere Zeeuw haha.

Ik heb vanmorgen nog gebeld over die applicatoren, eerst naar de huisarts en die verwees me door naar de apotheek. Blijkt dus dat de artsen hier en de apotheek het oneens zijn over het gebruik van die applicatoren voor zwangere vrouwen. De artsen vinden het overdreven om het niet te gebruiken, zolang je maar voorzichtig bent en dat ding niet hard naar binnen ramt haha. Was 'k niet van plan...
    Maar de apotheek weigert dus steeds die dingen erbij te doen. Alles prima, zolang je dat maar verteld aan de gebruiker. Maar de assistente heeft naar de apotheek gebeld en nu kon ik ze wel ophalen. Wat een gedoe zeg voor een jeukende muus :)

Zijn er trouwens meer meiden die moeite hebben om zich in te houden met snoepen? Ik ben echt al veel aangekomen. Niet alleen vanwege het snoepen, ook vanwege het stoppen met roken en sporten. Ik wil echt ophouden met snaaien, maar vanmiddag toch weer aan de paaseitjes... zucht... En tegelijkertijd voel ik me steeds dikker en onaantrekkelijker worden. Hormoontjes!

19. Meris

Meris Fanatiek lid

Jun 14, 2008
    3,355
    1
    0
    Ohja heb mn buddy Jent even een pb'tje gedaan.

20. Meris

Meris Fanatiek lid

Jun 14, 2008
    3,355
    1
    0
    Inger, heb even gekeken, maar onze mannen spelen niet tegen elkaar. Zou wel grappig zijn! Ik zal hem vanavond eens vragen of hij weleens tegen Virtus heeft gespeeld.
    Vanavond heeft hij weer eens een bekerwedstrijd tegen Hoeven, ook ergens in Brabant geloof ik...
    Hij speelt bij vv Kloetinge.

Share This Page