Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ~Agenda~

Aichaaaa, vk, groeiecho, echo baarmoederhals

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    slaap lekker Smiley

Gabester: flinke buik meid... ben erg benieuwd hoe die er over 10 weken uit ziet.

3. Anna83

Anna83 Bekend lid

12 aug 2008
    558
    0
    0
    *ego*
    YEAH de box is eindelijk binnen :D
    Had hem eind november besteld bij de kidsfactory, maar kon hem vandaag eindelijk ophalen, alleen het boxkleed valt een beetje tegen :(
    Ga maar even op zoek naar een boxkleed van 100 x 100 ;)
    *einde ego*

@Mac, vertroetel je hondje maar goed, dan is ie vast gauw weer beter ;)

@mam85, het heeft even geduurd, maar dan heb je waarschijnlijk wel een heerlijke broek gevonden...hoe lang ga je er in wonen :)
    Mooi bescheiden buikje meid!

@Smiley, heb een keer gelezen/gehoord dat je lichaam extra goed ijzer opneemt in combinatie met vitamine C. Neem dus een lekker ijzertabletje en een sinaasappel en dan zou dat beter moeten werken ;)

@Sarah, mooie ringen! Daar kan je met recht trots op zijn :D
    Wij hebben het volgende op het kaartje staan:

Voor het eerst jouw hartje horen
    we hielden al van je voordat je werd geboren
    Toch moesten we nog even wachten
    met alleen jou in onze gedachten
    Nu mogen we je eindelijk vasthouden en omarmen
    en jou met al onze liefde verwarmen

Dolgelukkig zijn wij met de geboorte van onze zoon

NAAM

Geboren op .. juni 2009 om ..:.. uur
    Hij weegt .... gram en is .. cm lang

Trotse ouders:
    Onze namen
    Adres

Een vriendelijk verzoekje, bel even voor een bezoekje...

@Snieke, leuk zeg naar Artis, veel plezier!

@Heide, wat een mooie en duidelijke foto's :D

@Nathalie, wat een schattig kaartje!

@Basmalah, dat is wel heel vervelend dat je baas precies daarmee vriendinnetjes is :evil: .
    Zou dan inderdaad lekker op zoek gaan naar een andere leuke baan en pas opzeggen als je wat nieuws hebt gevonden ;)

@Debke83, ik ga ook donderdag samen met mijn moeder. Misschien zie ik je nog (onbewust) :)

@Meris, vindt het ook lastig om niet te snaaien, komt omdat ik dit altijd al deed en kwam geen kilo aan, maar nu al 10 :oops:

@Tessa, wat fijn dat de echo je zo goed is bevallen! Wij gaan 13-03 ook naar Zundert...vindt het een hele aardige vrouw die het ook nog eens leuk doet EN de tijd voor je neemt!

@Mac, heb je al foto's van je kamertje! Wat heb je trouwens gedaan de 1e avond op zwangerschapscursus?

@Smiley en Minnie, weltrusten!

@Aichaaa, veel succes bij de VK morgen!

Heb al onwijs veel zin om donderdag naar de 9 maandenbeurs te gaan...lekker shoppen \:D/

xx Anna

4. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    anna: mooi gedichtje!

hihi ik geloof dat dit idd ook zo'n broek word.. ik baal er al van dat ie straks uit moet voor het slapen gaan .. wahahaha! nee ff zonder dollen. ben idd erg blij met mijn broekie. dat komt nogal precies bij mij..
    laat die buik nu maar komen (hij zakt nog wat af :))

5. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

@anna wij hadden bij lindsey precies het zelfde gedichtje!
    mooi is het he!

@aichaaa veel suc6 morgen en hoop dat de echo goed is :D

@marloes... nou ik hoop dat hij stopt met groeien :oops: :confused:
    als hij zo doorgroeit ken ik niet meer lopen dalijk :confused: :oops:

@ all ik weet niet wie er hier maatje L heeft van broek.....
    maar ik heb 2 positiespijkerbroeken die voor 10 euro per stuk weg mogen .. ik pas ze al niet meer namelijk :oops: :oops:

6. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    hier is de kleine vandaag gedraaid volgens mij...

voelde altijd trappen onderin, lag ook in een stuit, maar nu voel ik ze links bovenin...

7. MamaVanBrittje

MamaVanBrittje Niet meer actief

Ik heb hier een zielig ziek mannetje :)

Naja, hij heeft gewoon keelpijn, maar het is meteen net of hij doodgaat natuurlijk ;) Heb echt maar moeite om mijn lach in te houden als ik naar zijn heel zielig kijkende koppie kijk :)

Ik barst zelf ook van de keelpijn, maar Strepsils, drop en warme melk met honing doen wonderen 8)

Mannetje weigert natuurlijk al die dingen, is ie te stoer voor, maar wel heel zielig doen op de bank :)

Marloes, draait jouw beebje niet meer zo vaak dan? Die van mij ligt elke dag wel anders :D Alhoewel hij wel de voorkeur heeft voor rechtop zitten in kleermakerszit, precies zoals ik nu ook zit :)
    Zie het voor je, iemand in kleermakerszit met in haar buik iemand ook in kleermakerszit, precies 2x hetzelfde plaatje :D Hihi

Hebben jullie beebjes trouwens ook al de hik? Mijne wel! Elke dag wel een paar keer. Britt had dat ook zoveel. Dorstige kinderen denk ik :)

8. MamaVanBrittje

Hmm, dat was een kort bezoekje van mij. Ga naar bed nu :D

Kom morgen wel even bijlezen en meekletsen!

Truste dames :baby:

9. Anna83

Anna83 Bekend lid

12 aug 2008
    558
    0
    0
    @Mam85, dank je! Hoop dat je buikje snel groeit ;)

@Gabester, wat een toeval zeg...wij vinden hem ook erg mooi en toepasselijk het gedichtje.

@MVB, balen dat jullie je niet zo lekker voelen :(
    Hier nog geen hik, al weet ik niet hoe ik dat moet herkennen :)

Heb trouwens nieuwe buikfoto's in album gezet...nou zie ik ook gelijk waar die 10 kg naartoe zijn gegaan :confused: :oops:

xx Anna

10. MamaVanBrittje

Hikjes kun je herkennen aan een regelmatig getik in je buik ;)
    Truste!
    Oh, enne, waar zijn die kilo's naartoe dan? Ik zie het niet! Ik zie alleen een mooie buik ;)

11. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    wow mooie buik hoor. flink al!

en uuh. woon jij in die string? wahahaha! nee grapje hoor. grappig dat je elke keer het zelfde aan hebt :)

12. demi26

demi26 Niet meer actief

Das inderdaad een mooi gegroeid buikje Anna :)

Ennuh Marloes, fijn dat beebje gedraaid is... ik dacht dat het vandaag hier ook zover was, maar voelde net alweer aardig wat trapjes tegen mijn blaas!... Ach we hebben nog een paar weken ;)

13. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    is het raar als je baby nog niet goed ligt? De vk zei vanochtend namelijk dat ie nog steeds dwars ligt....zn hoofd lag rechts en zn voeten links...dat was bij elke echo al zo (geloof ik...)

Wat een mooie gedichtjes/teksten allemaal zeg!

Zo leuk vind ik het...het wordt allemaal zo echt...dat was het natuurlijk al...maar nu we allemaal met zulke dingen bezig zijn...snappen jullie?

Morgen shoppen in Rotterdam met mn zus...wat moois kopen voor de bruiloft...als we wat kunnen vinden natuurlijk!

jullie horen het wel!

Aichaaa...succes morgen!

14. Emme

Emme Niet meer actief

Goedemorgen allemaal :).

15. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ Marloes: hihi, dat had ik laatst ook. Maar ik heb wel het idee dat ze nog vaak draait. Had laatst dat ik aan allebei m'n zijkanten vanalles voelde (tegelijk!) dus toen lag ze vast mooi dwars ofzo... :)

@ MvB: hihi, ik zie t voor me ja! Op de echo hadden we al gezien dat ons meisje net zo ligt als ik als ik slaap :D Echt schattig is dat. Balen trouwens dat je alweer ziek bent... :( Beterschap voor jullie allebei (ja, ook je zielige mannetje)

@ Anna: mooie buik hoor! Jij was ook zo ontzettend slank voor je zwanger werd zo te zien. Best raar om dan ineens 'dik' te zijn he? :oops:

@mam85: ik gok dat ze expres dezelfde string aandoet zodat je het verschil goed ziet ;)

@ Sarah: wauw, mooie ringen! Superspannend hoor. Ik heb dat ook hoor... dat het allemaal wel heel echt wordt nu... Ook al zijn we nog niet bezig met kaartjes enzo. Over 3 maanden staan we op springen, hahaha!

Enneh... shop ze voor de bruiloft ;) Als je nog iets vindt hoor ik het graag! (heb nog steeds niets voor april....)

16. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ Gaby: He meis, je bent er weer! Waauw je buik! Ik wil ook een groeispurt haha. Leuk dat je kaartje binnen is. Het is inderdaad raar om alles al af te zien, het komt ook zo dichtbij! Over 4 maandjes heb je je babytje gewoon bij je!

@ mac: Leuk ga je ook vandaag? Ik ben al wakker hoor, ben gewoon zenuwachtig haha! Heb er zo'n zin in! Jammer dat je met een pendelbus erheen moet heb ik zo'n hekel aan. Je kon ook bij de rai parkeren maar daar kwamen we te laat achter, moest je reserveren.

@ Minnie: Wat een mooi gedichtje!

@ basmalah; die tekst hebben wij in ons kaartje :D helemaal onderaan.
    " wilt u haar oogjes zien twinkelen, laat dan de telefoon even rinkelen"

@ anna: jammer dat je boxkleed tegenviel, hier ook. Ik heb een site gevonden waat je ze op maat kan laten maken voor 40 euro. Het is zo'n stof als die fatboy-kussens en je hebt ze in allemaal kleuren.
    http://www.kidzimpulz.nl/spele/boxkleed/

@ marloes: wat grappig dat je het trappen op een andere plek voelt! zou goed kunnen hoor!

@ mvb: hahaha ja mannen zijn altijd zooo zielig als ze wat hebben whaha. Wij kunnen veel meer pijn aan!
    Ik weet niet of de mijne al de hik heeft, nog niet bewust gevoeld.

@ anna: ja je groeit lekker! mooie buik meis

@mam85; ik heb ook elke keer dezelfde string aan als ik een buikfoto maak :D pietje precies haha

Ik zit nog lekker in mijn badjas, mannetje ligt nog op bed.

17. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Sarah: Erg mooi inderdaad! Wij wilden eerst ook een biocolor ring, maar uiteindelijk is het toch een witgoud setje geworden. Achja, ik draag toch nooit geel goud…

@Rianne: Wat een prachtige zin: ‘Een naam die weinig woorden nodig heeft om te omschrijven hoe mooi ze is’

@Mac: Ik heb Silan sensitive wasverzachter, met een baby op de voorkant. Denk dat je die wel kan gebruiken! En over een paar weekjes gewoon nog een keer wassen, maar dan zonder wasverzachter.

@Basmalah: Wat akelig! Wel lief dat iedereen zo bezorgd om je is.

@Meris: Ja, ik kan me ook steeds moeilijker beheersen. Zeker nu ik niet meer misselijk ben… Maar het gaat nog best goed eigenlijk, ik vrees het ergste dalijk in mijn verlof ;)

@Tessa: Leuk! Ben benieuwd naar de foto’s.

@Gabester: Wow, wat een buik al! Mooi hoor :D

@Mac: Foto foto foto :)

@Aichaaa: Succes vandaag!

@MvB: Ohjee, wat kunnen ze dan zielig zijn hé. Beterschap allebei!

@Anna: Je groeit goed, mooi hoor!

Gisterenavond de pretecho gehad, was erg leuk! Kindje lag mooi met haar hoofdje naar beneden en liet alles duidelijk zien. Het is ook nog steeds een meisje ;). Ook gezien dat ze aan het drinken was, erg leuk! Alles zag er prima uit en we hebben weer genoten van ons mini meisje :D

18. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Ze lag trouwens ietsje voor op schema, 30 cm en 650 gram. Zij komt uit op 13 juni ipv 17 juni!

19. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Mama87: Wat leuk dat je je beebje weer hebt gezien. Heb je er ook foto's van?
    En die zin op het kaartje is inderdaad mooi, het slaat ook op de voornaam. De voornaam is wel eens geraden hier .. weet je hem nog?

20. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Ja, natuurlijk weet ik dat nog. Lenthe ;)
    Maar vind het gewoon hele mooie, lieve zin :D

Moet de foto's nog inscannen. Die van de 20 weken echo ook nog :oops:

Deel Deze Pagina