hoi meiden, ego berichtje Gisteren gehoord dat een moeder van een meisje die ik in de klas heb gehad is overleden aan een hersenbloeding. Ze was pas 42 en laat 2 kinderen van 8 en 12 achter! Ze voelde het fout gaan en is nog geopereerd. Na de operatie was de kans op herstel zeer goed, maar helaas heeft ze nog een bloeding gekregen en heeft de familie de beslissing moeten nemen om haar van de beademing af te halen, want ze was klinisch dood. Vandaag het slechte nieuws aan de klas verteld en dat hakt er toch ff in. Tot overmaat van ramp zelf gisteren nog onderuit gegaan op het schoolplein. Een leerling van een andere groep was van het schoolplein gevlucht en ik was net de enige buiten. Niet echt bewust nadenkend ben ik er achter aan gerend. Helaas was ik al gaar en niet helemaal met mijn hoofd erbij en voordat ik er erg in had lag ik op de grond. Gelukkig heb ik de val volledig opgevangen met mijn handen en knieen. Vlak daarna stoer zeggen dat er niets aan de hand was, tot een lieve collega het binnen nogmaals vroeg. Toen kwam bij mij het volledige besef wat er had kunnen gebeuren en was het ff flink . Even op kantoor gezeten en tot rust gekomen. Na een kwartiertje weer naar mijn klas gegaan en een poging gewaagd om weer rustig verder te gaan. Lukte uiteindelijk wel (dankzij gerommel van de kleine), maar aan het eind van de dag (natuurlijk nog een vergadering , helemaal kapot!) 's avonds in bad liet de kleine nog even weten dat alles goed gaat door een flinke schop tegen mijn hand te geven ! Was voor mij ff genoeg geruststelling. Voor morgen gelukkig al een controle afspraak staan bij de vk! Helaas verga ik vandaag van de spierpijn in mijn billen, benen, rug en zijkanten van mijn buik. Straks lekker film kijken in bed en morgen relaxen en behang halen voor de babykamer . Einde ego berichtje Liefs girafje
haha nee hoor maar veel mensen schijnen hem te kennen, het zijn heerlijke boeken. maar ik kan me er nog niert toe zetten, zit even op funda te neuzen naar huizen boven 1 miljoen hier haha moch ik de jackpot eens winnen.
Nou meid, jij hebt dus heftige dagen achter de rug! Doe je rustig aan? Wat een ontzettend naar nieuws, bah, dan valt toch je hele leven in duigen? Jeetje, 42...
Ik sluit ook weer af voor vandaag. Even tv kijken en dan vroeg naar bed. Morgen 9:10u bij de vk zijn. Fijne avond allemaal!
pfff girafje, wat een nieuws zeg, dat wil je toch niet mee maken zeg. en dan ook nog vallen... Ik ben de vorige zwangerschap ook midden op het plein gevallen. Was verder nog niemand, viel over niks. Heb toen samen met de concierge een ochtendje op de spoed afdeling gyneacologie door gebracht
Hee, dames. Sorry dat ik er een poosje niet was. Waren druk met de babykamer, nu heb ik buikgriep dus ben ook niet veel aanwezig.
nee joh geen geldwolf hoor.. dat ding is nog nieuw! alien: wat knap hoe je er over schrijft. klinkt als een heel mooi afscheid.. dikke knuffel
hey meiden.. hier ben ik ook weer even. zit eindelijk even lekker op de bank uit te rusten na een lange dag. ter geruststelling van de meiden die morgen naar de 9 maandenbeurs gaan.. ik vond het leuk en qua drukte vond ik het ook wel meevallen.. had het erger verwacht.. HHB was trouwens wel afschuwelijk druk! zijn we maar even geweest en toen weer snel weg gegaan. Veel leuke spulletjes gezien en gekocht. van mijn ouders allemaal Woezel en Pip spulletjes gekregen..ben dus goed verwend.
Hallo! Jeetje wat was het koud op stal Nog even een fleece deken van het paard om me heen geslagen, maar de tenen kreeg ik er niet warm mee Girafje, af en toe heb je van die dagen en daar moet je lekker aan toe geven! Marloes, dat gaat inderdaad snel! ik moet morgen nog 116 dagen
Hoi meisjes, Mag ik me nog een beetje actief aanmelden om met jullie mee te schrijven? Heb wel tot nu toe af en toe meegelezen, maar omdat wij nog geen internet thuis hadden was het moeilijk om actief te zijn. Ik merk dat ik er weer zin in heb! Wij zijn 21 juni uitgerekend van een prachtig kindje, dat denk ik dan te zien op de echo. En ongeduldig als ik ben kan ik niet wachten om ons kindje te ontmoeten. Alhoewel ik zwanger-zijn ook bijzonder vind en ik natuurlijk hoop dat ukkie nog lekker blijft zitten! Groetjes van Marjanne
Wij gaan morgenavond naar de 9mndbeurs, samen met zus (die ook weer zwanger is) en moeder Heb er ook zin in, ondanks de ietwat negatieve verhalen die ik heb gelezen. Dat het te druk was